השיעורים ניתנים באופן מקוון חוויתי ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות
במסגרת פרויקט חדש במכללת לוינסקי לחינוך מועברים שיעורי תגבור במתמטיקה לתלמידים מתקשים מהפריפריה. ההוראה מתבצעת באופן מקוון בצורה חווייתית, יצירתית ועדכנית בשילוב אמצעים טכנולוגיים אינטראקטיביים דוגמת מצגות, משחקים מתמטיים, שימוש באתרים לימודיים, אפליקציות ועוד. התוכנית השנתית יצאה לדרך בימים אלו בהשתתפותם של 65 תלמידים מכיתות ב, ג , ו-ד משלושה בתי ספר, בית הספר "חזון עובדיה" בבאר שבע ושני בתי ספר מאילת – "ים סוף" ו"אופיר". את הקשר עם בתי הספר באילת יצרה ד"ר דניאלה מנזין, מנהלת קמפוס מכללת לוינסקי לחינוך באילת. התוכנית ניתנת לתלמידים בחינם.
שיעורי התגבור במתמטיקה נערכים אחת לשבוע בזוגות (זוג סטודנטים ילמד זוג תלמידים עם צרכים דומים) באמצעות זום בשעות אחר-הצוהריים. לכל זוג תלמידים נבנתה תוכנית לימודים מותאמת בשיתוף עם הצוות החינוכי בבית הספר. השיעורים מתמקדים בקידום מיומנויות מתמטיות ובפיתוח חשיבה מתמטית בהתאם לצורכי התלמידים – פעולות החשבון, פתרון בעיות מילוליות, משימות חקר ועוד. סטודנטים מהתוכנית לתואר ראשון בחינוך המיוחד מלמדים את השיעורים במסגרת קורס "מודלים יישומיים בהוראת המתמטיקה בחינוך המיוחד".
ד"ר ענת בודניק- בוץ, מומחית בהוראה מותאמת במתמטיקה, מיוזמות הפרויקט במכללת לוינסקי לחינוך: "בימים של ריחוק חברתי, נוצר קירוב לבבות אמיתי והוראה רב גונית מרחוק בין סטודנטים לתלמידים המתגוררים בדרום הארץ. סטודנטים מלמדים הוראה מותאמת במתמטיקה בהנגשה טכנולוגית מותאמת לכל. פרצנו גבולות של מרחק ופערים שאינם מהווים עבורנו כמכשול".