Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה רחפן dji מתאים לכם ודרך מי לרכוש?

איזה רחפן dji מתאים לכם ודרך מי לרכוש?
מקור pixabay

המותג dji משמש בתור שם נרדף לאיכות בתחום הרחפנים בכל העולם. חברת הענק הסינית מייצרת את דגמי הרחפנים המבוקשים והנמכרים ביותר בעולם, כאשר כל אחד יכול למצוא  לעצמו את סוג הרחפן המתאים לו לפי הצורך ובהתאם לתקציב שעומד לרשותו. מעוניינים לרכוש רחפן dji ולא יודעים במה לבחור? להלן מדריך מקוצר שיעזור לכם.

איזה רחפן dji מתאים לכם ודרך מי לרכוש?
מקור pixabay

קולקציית הרחפנים של dji

חברת dji דאגה לכך שקולקציית הרחפנים האדירה שלה תתאים לכל אדם באופן מדוייק. בהתאם לזאת מציעה החברה מגוון רחב של רחפנים שמחולקים באופן הבא:

  • רחפנים למתחילים –בחברת dji לקחו בחשבון כי לא כל אדם שמעוניין לפתח את התחביב הכה ממכר, יעשה זאת תוך רכישת סוג הרחפנים היקר והמתקדם ביותר. בהתאם לזאת מציעה החברה דגמי רחפנים שמיועדים בעיקר למתחילים וחובבנים דוגמת רחפני ה- tello וה- Mavic-Mini. אל תטעו. לא מדובר פה ברחפני צעצוע שנמכרים בחנויות המתנות לילדים כי אם אלא ברחפנים איכותיים, חזקים ועמידים לאורך זמן.  הם מסוגלים לטוס למרחק של 30 מטרים ו- 500 מטרים בהתאמה ובמהירויות של 28 קמ"ש ו- 48 קמ"ש בהתאמה. תראו לנו מטוס צעצוע שיכול לטוס בצורה כזאת…
  • רחפני הביניים – רחפנים אלו מתקדמים יותר מהמתחילים. הם מיועדים לקהל שכבר הפך את העניין לתחביב של ממש. קטגוריה זו כוללת את ה- Air 2 וה- Pro Platinum שמסוגלים לנוע באוויר במהירות אדירה של כמעט 70 קמ"ש (לעומת ה- 28 וה- 48 של הדגמים שלעיל בהתאמה), להציע משך טיסה רציפה של עד חצי שעה וגם המצלמות שבהם הרבה יותר מתקדמות. למעשה, מי שמעוניין לקחת את הרחפנים הללו לטיולים ולבצע צילומים איכותיים בהחלט יכול למצוא שהרחפנים הללו פשוט מעולים לכך.
  • רחפנים למתקדמים – הגענו לגולת הכותרת של רחפני ה-dji עם דגמי ה- Zoom וה- Mavic 2 Pro שמיועדים למטיסים המתקדמים שביניכם. נכון, הם יקרים יותר, אך איכות הצילום שלהם של 4K בוידאו ועד 20MP בצילום תמונות פשוט תגרום לכם להתלהב בכל פעם מחדש. הרחפנים הללו מסוגלים לטוס עד 4 ק"מ ברציפות בכל מחזור טעינה של סוללה, במהירויות אדירות של יותר מ- 72 קמ"ש ולמשך זמן של יותר מחצי שעה. למרות שמדובר ברחפנים גדולים וכבדים יחסית (900 גרם) הם מתקפלים בקלות כך שניתן לאחסן אותם בנרתיק ייעודי ולקחת אותם לאן שרוצים.

 היכן רוכשים רחפן dji?

כאן מגיע החלק החשוב ביותר. זה נכון שרחפני dji הינם איכותיים מאוד. זה נכון שהם מגיעים עם שלטים מלאי פונקציות ומגוון אפשרויות לתמרון הרחפנים. זה נכון גם שחלקם כוללים מנגנון נחיתה אוטומטי וחיישנים למניעת התרסקות. אך כל זאת לא יעמוד לצידכם כאשר תהיו מעוניינים בשיפורים, חלקי חילוף ושירותי תיקונים למיניהם. לכן, את רחפן ה- dji שלכם רכשו אך ורק דרך יבואן מורשה וזאת על מנת שתעודת האחריות תהיה בתוקף ותוכלו ליהנות מזמינות מלאה של נקודות השירות של היבואן. חלק מהחנויות אף מציעות ייעוץ אישי שיאפשר לכם לרכוש רחפן שיתאים במדוייק לצרכים שלכם, זאת בהתאם לאופי השימוש, גובה התקציב וגילכם. אל תוותרו על כך, ותזכו בחוויית הטסה יוצאת מגדר הרגיל.

בין מוצרינו תוכלו למצוא: מצלמות אקסטרים, רחפנים למגוון צרכים, מייצבים למצלמות ושלל אביזרים נלווים לכל רמות הצילום

שעות פעילות:

ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00

לרבות ימי ו' 09:00-12:00

חייגו עכשיו! – 073-2660699

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...