Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך תבחרו מי ינהל עבורכם תיק השקעות?

איך תבחרו מי ינהל עבורכם תיק השקעות?
קרדיט:freepik

אם יש לכם תיק השקעות, אתם בוודאי מבינים כי אתם לא יכולים לנהל אותו בעצמכם. מוטב כי תבחרו איש מקצוע אשר מתמחה בניהול של תיקי השקעות. השאלה שחוזרת על עצמה לא פעם היא – איך תוכלו לבחור את האיש הנכון? האם כדאי לכם לבחור באיש מקצוע שפועל באופן עצמאי או אולי דווקא בחברה גדולה? את התשובות לכל השאלות האלה תוכלו לקבל במאמר הבא. אחרי שתקראו את המאמר כל סימני השאלה יהפכו לסימני קריאה ברורים מתמיד.

קרדיט:freepik

חברה גדולה או איש מקצוע פרטי?

למען האמת אתכם זה לא אמור לעניין, העיקר שאותו תיק השקעות יהיה בידיים הכי טובות שיש. לעיתים, התמורה של חברה גדולה תהיה משמעותית יותר בהשוואה לאיש מקצוע פרטי. בחלק מהמקרים דווקא האינטימיות בעבודה עם איש מקצוע פרטי היא זאת שעשויה לקנות אתכם. כל עוד התיק מנוהל על ידי איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו, תוכלו ללכת לישון בשקט בלילה. אם התיק לא יהיה בידיים בטוחות, אתם תמצאו אתכם דואגים לא מעט. אחרי שתקראו את כל המאמר תוכלו לדעת בדיוק איזה חברה או איש מקצוע כדאי לכם לבחור.

הניסיון הוא הפרמטר הכי חשוב

ניהול תיק השקעות זוהי לא משימה קלה, ומהסיבה הזאת מוטב כי תבחרו באיש מקצוע מנוסה. לא משנה אם אותו איש מקצוע עובד לבדו או שהוא מגיע אליכם מטעם חברה לניהול תיקי השקעות. רק איש מקצוע מנוסה יוכל לראות כמה צעדים קדימה, וידע בדיוק מה נכון לעשות כל פעם. אם לא תבחרו באיש מקצוע מנוסה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מפסידים לא מעט כסף. את הניסיון תוכלו למדוד בהתאם לכמות השנים שבהן אותו איש מקצוע מתעסק בתחום הזה.

הזמינות עשויה לעשות את ההבדל

ככל הנראה יהיו לכם לא מעט שאלות הקשורות למצב של אותו תיק השקעות שלכם. לכן, אתם תרצו שאיש המקצוע שמנהל את התיק עבורכם יהיה זמין כמה שרק אפשר. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו לא יהיה לכם אל מי לדבר או אל מי לפנות. תחושת חוסר האונים בסיטואציה הזאת עלולה להיות לא נעימה, בטח כאשר מדובר על הכסף שלכם. תוודאו כי המנהל שמנהל לכם את תיק ההשקעות יכול להיות זמין עבורכם. אם הזמינות תהיה נמוכה, מוטב לכם לחפש איש מקצוע אחר.

דמי הניהול שתצטרכו לשלם

מיותר לציין כי אותו איש מקצוע שמנהל את תיק ההשקעות לא עושה את זה בחינם. יהיה עליכם לשלם דמי ניהול קבועים, ולכן מוטב כי תוודאו שאתם מסוגלים לעמוד בתשלומים הללו. לא מדובר על תשלום זניח, ובחלק מהמקרים זה הפרמטר שעשוי לעשות את ההבדל. יש כאלה שלא מוכנים לשלם דמי ניהול תיק השקעות קבועים, ולפיכך הם יצטרכו להתפשר. לרוב אם אתם רוצים למצוא את איש המקצוע הכי מנוסה, תצטרכו לדעת כי זה יעלה בהתאם.

התאמת תיק השקעות אליכם

אל תתפשרו על הנושא של התאמת התיק אליכם, רק כך תוכלו לדעת כי התיק יעשה את העבודה. אם תיק ההשקעות לא יותאם אליכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים על כך ביוקר. התיק אמור להיות מתאים לכם הן מבחינת סכום ההשקעה הראשוני והן מבחינת הסיכונים השונים. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם צריכים להתפשר על פי הרצונות של המנהל. המנהל הוא לא זה שקובע, בכל זאת מדובר על כסף שלכם. מוטב שאתם תרגישו שאתם עושים מה שנראה לכם לנכון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...