Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בתי ספר רבים החלו בפעילויות קבוצתיות במרחבים הפתוחים

בתי ספר רבים החלו בפעילויות קבוצתיות במרחבים הפתוחים
התמונות באדיבות בתי בספר

עם אישור המתווה של משרד החינוך המאפשר מפגשים קבוצתיים לתלמידי היסודי והעל יסודי, החלו מס' בתי ספר בעיר לזמן תלמידים לפעילות באוויר הפתוח. ראש העיר רמי גרינברג הורה לגורמי הרשות להקצות את המשאבים אשר יאפשרו את קיום המפגשים תוך התאמת הצרכים לשינויים במערכת השעות ומתן המענים הנדרשים ליישום המתווה. כלל בתי הספר יזמינו את תלמידהם למפגשים אלו בהמשך השבוע ובשבוע הבא.

אולפנת הדר גנים. התמונות באדיבות בתי בספר
התמונות באדיבות בתי בספר
התמונות באדיבות בתי בספר
התמונות באדיבות בתי בספר

תלמידים מבתי ספר רבים, מקבלים בימים אלה בהתרגשות את ההזמנה למפגשים החווייתיים שיערכו במתחמי חצר ביה"ס ובסביבתו. מאז שעות הבוקר אתמול התלמידים והוריהם מקבלים מכתבים על המתווה החדש עם מערכת השעות המותאמת, תוך הגדרת המיקום המדויק ולא פחות חשוב מכך – הסברה על מהות המפגשים ומטרותיהם.

מנהלי מוסדות החינוך וצוותיהם שמחים ונלהבים לקראת המפגשים וערוכים לעשייה מובנית ומותאמת לרוח הדברים של מתווה משרד החינוך – מפגשים בדגש חברתי-רגשי. במוסדות החינוך בפתח תקוה מוגדרים אזורים קבועים לקבוצות קבועות כדי למזער סיכונים וכן לטובת קידום תחושת יציבות ועקביות כחלק מתפיסה כוללת.

ההקפדה על מתווה משרד החינוך וכללי הזהירות של משרד הבריאות הינה חד משמעית, זאת לצד דגש רב על מטרת המפגשים – תמיכה רגשית, חיזוק החוסן האישי והקבוצתי, אוורור והחזרת שמחת החיים לתלמידים וגם לצוות החינוכי. מתוך כך, שימת דגש רבה מופנית לאיתור תלמידים בסיכון ובמצוקה ע"י צוות היועצות והמחנכות של מוסדות החינוך.

הפעילות המבורכת שהתחילה אתמול, יוצאת לפועל ללא עיכוב בזכות התנהלות מקצועית של היערכות מראש, גמישות, יצירתיות ועבודת צוות משותפת האופיינית למערכת החינוך בעיר, כשפה אחידה וכחלק מהשיח הקבוע בכל עת בין האגפים לחינוך יסודי ועל יסודי ובין מנהלי מוסדות החינוך וכך גם בין המנהלים לבין צוותיהם.

ראש העיר רמי גרינברג "אנחנו רואים חשיבות רבה בפעילויות החינוכית המתבצעות במרחבים הפתוחים והרשות עומדת לצד מנהלי בתי הספר ותומכת בהם בנושא זה. מלבד הערך הפדגוגי והרגשי, הפעילויות במרחבים הפתוחים – תוך שמירה על ההנחיות, תצמצם את הקף התחלואה במסגרות הלימוד ותמנע הדבקות. עיריית פתח תקוה תמשיך לקדם את נושא החינוך בתקופה מאתגרת זו מתוך מטרה לצמצם את פערי הלימוד שנוצרו בשל הסגרים וכן כדי לאפשר במקביל להורים לצאת לעבודה בראש שקט. אני מודה לעובדי מינהל החינוך ולגורמי המקצוע באגפי החינוך על עבודתם המאומצת מול מנהלי בתי הספר, למען תלמידי העיר היקרים לנו."

ראש מינהל החינוך רון כץ "שיתופי הפעולה של מנהל החינוך בעירייה עם מפקחות משרד החינוך מהווים מעטפת תמיכה מקצועית וסיוע להיערכות המנהלים וצוותיהם כך שיתנו מענה מיטבי עבור תלמידיהם ע"פ צרכיהם ובהתאם לכללי המתווה. אני מברך את הצוותים החינוכיים והתלמידים ומאחל לכולם הצלחה רבה."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
"חצויות" - מיצג ייחודי ייערך בכיכר החטופים ביום ראשון 14.4
תוף מרים ענק שייבנה משלטי הפגנות ויהדהד את קול זעקת...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...
תערוכת "מסע אופטימי" תערוכת יחיד לאמנית אביבה סונסינו בבית האמנים בתל אביב
פתיחה חגיגית : 6.4.2024 בשעה 11:00 רח' אלחריזי 9 תל אביב אוצר :...