Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השתלות שיער, תיירות אסתטית ומה שביניהם

השתלות שיער, תיירות אסתטית ומה שביניהם
מקור freepik

מזה כמה עשורים הולכת ומתגברת המודעות של חלקים רבים באוכלוסייה, הן לנושא הבריאות והן לאסתטיקה. רמת הטיפולים עולה וגם מספר ההצלחות בטיפולים הרפואיים והאסתטיים. עם הזמן החלו יזמים במדינות שונות המתמחות בסוגים מסוימים של טיפולים, להציע שירותי תיירות המיועדים לאנשים המעוניינים לעבור טיפולים כאלה ואחרים. כך למשל הפכה מדינת ישראל לאחת המדינות המובילות בעלום בתחום התיירות הרפואית. במקביל, הולכת ומתגברת התופעה של תיירות אסתטית – תיירות שבמהלכה עוברים התיירים טיפולים אסתטיים שונים. הטיפול הנפוץ ביותר מבין כל הטיפולים האסתטיים המוצעים באופן הזה, הוא השתלות שיער. מהי בעצם השתלת שיער ומי צריך אותה? מה הופך את התיירות האסתטית לכל כך פופולארית בשנים האחרונות?

השתלות שיער, תיירות אסתטית ומה שביניהם
מקור freepik

השתלת שיער – מה צריך לדעת

אחת התופעות שעשויה להשפיע לרעה על אנשים הרגישים למראה החיצוני שלהם, היא נשירת שיער והתקרחות. בדרך כלל, המקום שבו ההתקרחות היא בולטת במיוחד הוא הקרקפת. בשלב כל שהוא, בדרך כלל בגילאים צעירים למדיי, השיער מפסיק לצמוח ונוצרת קרחת שרק הולכת וגדלה. יזמים זריזים זיהו את הרגישות הגבוהה ועם השנים פותח מספר גדול מאד של תכשירים ותרופות, נוזלים ומשחות שכל המטרה שלהם היא לנסות ולהצמיח מחדש את השיער. במרבית המקרים, ההצלחה של התרופות והתכשירים היא מוגבלת. בשנים האחרונות גילו בעלי הקרחות את הפתרון האולטימטיבי – השתלות שיער. באופן עקרוני, מדובר בנטילת זקיקי שיער בריאים מאזורים מוסתרים בגוף והשתלה שלהם על הקרקפת, במקום זקיקים שהפסיקו לגדל שערות. למרות שלכאורה מדובר בפעולה פשוטה למדיי, חשוב להדגיש כאן שמדובר בפעולה רפואית לכל דבר ועניין. ואכן, במדינת ישראל השתלת שיער חייבת להתבצע בהשגחת רופא.

למה תיירות אסתטית היא פופולארית

מדינת ישראל היא מקום שבו אפשר לקבל כמעט כל טיפול רפואי אפשרי. עם זאת, יש טיפולים יקרים למדיי, שביטוחי הבריאות הקיימים אינם מממנים אותם. אחד הטיפולים הללו הוא השתלת השיער. מדובר בטיפול שעבור רבים הוא בעל חשיבות אסתטית ממדרגה ראשונה. עם זאת, המחיר של הטיפול הזה בישראל הוא גבוה. מנגד, ישראלים רבים גילו שאפשר לקבל בדיוק את אותן התוצאות במקומות אחרים, במחירים נמוכים מאד. והבונוס – המחירים הללו כוללים שהייה במלונות איכותיים ויוקרתיים למשך כל זמן הטיפול. לא אחת מתברר שפער המחירים הוא כל כך גבוה, עד שהישראלי הממוצע המעוניין בהשתלת שיער יעדיף טיפול השתלות שיער בחו"ל על פני טיפול בישראל. רמת הטיפול במקרים הללו היא טובה מאוד והטיפול משיג את התוצאות הטובות ביותר. ישראלים מקריחים יוצאים לסוג של נופש, שבמהלכו הם עוברים גם טיפולים המשנים את המראה החיצוני ויחד איתו את ההערכה העצמית שלהם. רוצים לדעת עוד על השתלות שיער? מעוניינים לעבור השתלת שיער בתנאים איכותיים ובמחיר אטרקטיבי? אם כן – אתם בדיוק במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.     

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...