Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד מומלץ ואפשרי בימינו להחליק שיער?

כיצד מומלץ ואפשרי בימינו להחליק שיער?
קרדיט: יח"צ

בעוד שישנן שיטות מומלצות להחלקת שיער, יש שיטות מומלצות פחות. בין היתר, יש גם שיטות החלקה משקמת לשיער. אבל רגע לפני שנדבר על החלקת שיער משקמת, בואו נדבר על שיטות מומלצות ופחות מומלצות להחלקה. הנה כל המידע בנושא. 

אם היינו עכשיו הולכים אחורה בציר הזמן, היינו מגלים שיטות מאוד מוזרות שנשים הרבו להשתמש בהן עבור החלקת שיער. בשנים עברו, נשים היו עוטפות את השיער שלהן בבד מסוים ולאחר מכן הן היו מגהצות את השיער בעזרת מגהץ בגדים-ביתי. לא יאומן כי יסופר, אבל כך הדברים היו מתנהלים פעם. למזלנו, כולנו כבר יותר חכמים היום והאנושות כבר פיתחה טכנולוגיה מתקדמת להחלקת שיער. כך יוצא, שהומצאו למשל מחליקי שיער חשמליים, חומרי החלקה משקמת לשיער ועוד. באיזו שיטה את משתמשת כדי להחליק את שיערך? 

כיצד מומלץ ואפשרי בימינו להחליק שיער?
קרדיט: יח"צ

באיזו שיטה את משתמשת בכדי להחליק את שיערך? 

האם את מכירה את כל שיטות החלקת השיער? בעוד שחלק מהנשים משתמשות באמצעים כמו מחליקים חשמליים, נשים אחרות מבצעות בימינו החלקה משקמת לשיער שלהן. החלקת שיער משקמת היא אחת מסוגי ההחלקות הכי נפוצות בימינו, ולא בכדי. 

באמצעות ההחלקה המשקמת, השיער ניזון בחומר שנקרא קריאטין. מאחר שחומר הקריאטין מצוי באופן הטבעי שלו בשיער גם ככה, השערות לא מקבלות חומרים זרים להם. כמו כן, חומרי החלקה משקמת לשיער דואגים לכך שהשיער יהיה עטוף בהם. במילים אחרות, החומרים המשקמים לא מגיעים לשורד ולא חודרים את השיערה. הם רק עוטפים את השיער ומזינים אותו, מהווים לו שכבת הגנה מסוימת. 

יש שיטות החלקת שיער פחות מומלצות?

אם את מחפשת אחר שיטות החלקה לשיער, אכן יש גם שיטות שעדיף לא להתקרב אליהן. למשל, החלקת שיער עם פורמלין. לא בטוח שאת יודעת את זה, אבל פורמלין הוא חומר אשר נאסר על ידי משרד הבריאות לשימוש על שיער. רגע לפני שנדבר על החלקה משקמת לשיער שלך, בואי נדבר על שיטה שכיום כבר נזנחה בצד, שיטת הפורמלין. 

פורמלין, בשנים עברו, היה חומר נפוץ מאוד שהרבו להשתמש בו למטרת החלקות לשיער, מה שכיום כבר ממש לא מצוי במספרות ואצל מעצבי השיער. אם את משתמשת בחומר הפורמלין עדיין, דעי לך שאת מסכנת את עצמך, את הבריאות שלך ואפילו את הסובבים אותך. כמו כן, שיטות ביתיות להחלקת שיער גם פחות מומלצות. 

מה היא החלקה משקמת לשיער וכמה היא עולה? 

אם את מעוניינת לבצע החלקה משקמת לשיער שלך, אנחנו ממליצים תמיד לערוך מחקר שוק ולברר את המחירים הממוצעים שגובים בדרך כלל מעצבי שיער. באופן ממוצע, החלקת שיער משקמת תעלה לך בין 900 ₪ ל-1,600 ₪ ומעלה. 

יש לציין, מחיר החלקה משקמת לשיער משתנה בהתאם לסוג השיער שלך. כמו כן, מצב הפגמים בשיער שלך גם ישפיע וישליך על מחירי הלקות משקמות לשיער. דבר נוסף שחשוב לדעת, אורך השיער גם הוא משפיע על מחיר החלקה משקמת לשיער נשים. 

כיצד להוזיל עלויות על החלקת שיער משקמת?

אם את מעוניינת להוזיל מחירי החלקה משקמת לשיער שלך, אנחנו ממליצים לא לחסוך על חומרי ההחלקה. אל תרכשי חומרים שאינם מוכרים, איכותיים, או שמא לא מיוצרים על ידי חברה מוכרת בשוק. החלקה משקמת לשיער אמורה לשקם, והיא תעשה זאת רק אם החומרים יהיו איכותיים ואם ישתמשו בהם בצורה הנכונה. לכן ההמלצה הגורפת תהיה בדרך כלל ביצוע החלקת שיער משקמת אצל מעצב שיער מקצועי. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...