Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ללכת עם הקדמה

ללכת עם הקדמה

ניהול עסק מושפע ממספר גורמים עיקריים; פעולות הכוללות, בין היתר, תיעוד העסקאות השונות, מעקב אחר המלאי הקיים והשלמת החסר, ניהול חשבונות ועוד. לאורך השנים האחרונות, ביצוע פעולות אלו ורבות אחרות הופכות לפשוטות ויעילות ביותר. למה הכוונה? אם בעבר נאצלנו לבצע מעקב וניהול על ידי עט, נייר ומחשבון, כיום עומד בפנינו הפיתוח המתקדם הבא: הקופה הרושמת.

ללכת עם הקדמה

בניגוד למה שרבים מאתנו חושבים, ניהול עסק הינו משימה פשוטה בהרבה; משימה אותה ניתן לבצע היטב על ידי שימוש במוצר הבא: קופה לעסק. באמצעות מוצר זה תוכלו לבצע הרבה מעבר להנפקת קבלות או אחסון כסף מזומן. למעשה, הקופות הרושמות של "אופק מערכות" יאפשרו לכם לבצע מגוון עסקאות באופן מאובטח, להפיק דו"חות, לנהל תקציבים באופן שקול, ליצור מועדון לקוחות ועוד. מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום ולשדרג משמעותית את העסק שלכם.

לשדרג את החברה – עם הטכנולוגיה המתאימה

בעידן הטכנולוגי של ימינו, ניתן לבצע הכול על ידי הקשת האצבעות על מספר מקשים. כך גם המצב כאשר מדובר בניהול עסק. למה הכוונה? במקום ליצור טבלאות ותרשימים באופן ידני, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש קופה רושמת. מוצר זה מחזיק במגוון מאפיינים; היבטים רבים המעניקים לקופה רושמת יתרון רב על פני מוצרים אחרים. מאפיינים אלו כוללים, למשל, ניהול חשבונות. כך, תוכלו להתעדכן בכל עת מהיכן מגיעים סכומי כסף שונים וכיצד הם מתחלקים בין המחלקות השונות.

בנוסף, בזכות קופה רושמת תוכלו ליצור מאגרי מידע על לקוחותיכם, להבין אילו מוצרים הם נוהגים לרכוש לעיתים קרובות ובהתאם לכך לנהל מועדון לקוחות; מועדון דרכו תוכלו לעדכן את לקוחותיכם בכל החידושים של החברה שלכם, על מבצעים שונים לצד מידע חשוב אחר.

מעוניינים לרכוש קופה רושמת לעסק שלכם? אינכם חייבים להוציא הון על רכישת מוצר זה. כלומר, רכישת קופה רושמת יד 2 תסייע לכם לשלוט באופן מלא, יעיל ומתקדם בכל חלק וחלק בעסק – תמורת תשלום נוח.

יכולת ניהול מרשימה בזכות אופק מערכות

כדי לנהל עסק כראוי, אתם נדרשים לבצע מספר פעולות במקביל: החל הפקת חשבוניות והדפסתן, ביצוע עסקאות, ניהול תקציב ומלאי, הקמת מועדון לקוחות, ניהול עובדים והפקת דו"חות ניהול – פעולות אלו ורבות אחרות תוכלו לבצע בזכות הקופה הרושמת של אופק מערכות. חברה זו, אשר נוסדה בשנת 1987, מספקת מערכות ניהול מתקדמות עבור מגוון סוגים של עסקים ואף מציעה תוכנה לקופה רושמת מתקדמת. למידע נוסף התקשרו 077-2305659

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...