Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה לא כדאי לכם לקנות בידורית קריוקי זולה?

למה לא כדאי לכם לקנות בידורית קריוקי זולה?
קרדיט תמונות: מרכז הסאונד

אין מה לעשות, המחירים הנמוכים פשוט מושכים אותנו הישראלים כצאן לטבח… אנחנו שוכחים להסתכל על המטרה העיקרית ומסתכלים יותר על המטרה העכשווית. בידוריות קריוקי זולות הן בתשעים ותשעה אחוזים מהמקרים יהיו בעלי איכות ירודה ובלאי גבוה. (ראה כאן מחירון יבואן של בידוריות קריוקי) למה לא כדאי לכם לקנות בידורית קריוקי זולה?

למה לא כדאי לכם לקנות בידורית קריוקי זולה?
קרדיט תמונות: מרכז הסאונד

בידורית זולה – מכלול זול

כאשר מדובר על ד, אם חלק אחד מהכלול אינו איכותי, לכל שאר המוצרים (איכותיים ככל שיהיו) אין השפעה על איכות הסאונד. כאשר אתם קונים בידורית זולה, תוכלו לחבר מוזיקה איכותית, תוכלו לחבר מיקסר ברמה הגבוהה ביותר ושני מיקרופונים מסוג UHF העובדים על גלי רדיו. כל אלה לא יעזרו לכם לשפר את איכות הסאונד ולו אפילו במיל.

לכן, ההחלטה היא מאוד ברורה, האם להשקיע סכום X על הבידורית וכל הנוגע אליה ולהנות מאיכות סאונד מעולה, או להתפשר על מוצרים בסכום Y ופחות להנות. חוסר ההנאה לא מתבטא רק באיכות השמע של המוצר, אם זאת הייתה הבעיה אז אין באמת בעיה. הבעיה בבידורית קריוקי זולה היא בכל מיני פרמטרים של הבידורית עצמה. עוצמת סוללה נמוכה, רגישות תדרים לקויה שגורמת לזמזומים ושריקות, חוסר שליטה על המידה, בעיה עם גלי הרדיו של המיקרופונים ועוד דברים "קטנים" שגורמים לחווית הקריוקי שאמורה להיות מאוד פשוטה וכיפית, להפוך למסורבלת וחסר סבלנות.

קרדיט תמונות: מרכז הסאונד

מהי בידורית זולה ומהי בידורית יקרה?

בידורית זולה היא לאו דווקא בידורית שהמחיר שלה הוא ממש נמוך. אלא בידורית שהאיכות שלה זולה. לרוב נמצא בידוריות כאלה באתרי אינטרנט סינים ומסחריים, במקומות שאין להם התמחות בעולם הנגינה כמו דוכנים בקניון, תחנות דלק וכד'…

בידורית יקרה היא לאו דווקא יקרה, אלא איכותית. המחיר שלה יכול לנוע בסביבות מאות שקלים בודדים. בידורית איכותית לא חייבת לעלות לכם אלפי שקלים, הסוד זה לדעת לבחור נכון. אם אתם "קצרים" בכסף, ועדיין לא מוכנים להתפשר על איכות המוצר יש לכם שתי אפשרויות. האחת, לרכוש מוצר יד שנייה דרך חנות סאונד והגברה, יש כיום המון חנויות שמוכרות גם מוצרים יד שנייה. האפשרות השנייה היא ללכת לחנות סאונד והגברה מקצועית, ולא לבחור במותגים היוקרתיים. תתפלאו לראות שיש גם חברות צעירות שהן פחות מוכרות ועדיין מציעות לנו מוצרים איכותיים לא פחות משל המותגים. בכל מקרה, כדי לכם להגיע לחנות שהיא יבואן רשמי, שם המחירים הם נמוכים יותר מאשר חנויות סאונד הגברה אחרות.

אלו חברות כדאי לכם לבחור?

יש מספר חברות שמציעות לנו גם מחירים נוחים וגם מוצרים ברמה גבוהה מאוד.

  1. חברת Klark&Helmerחברה שפונה לקהל לקוחות מגוון. אם חברות המותגים פונות לעשירון העליון, חברת  Klark&Helmerפונה לכל הקהלים. המחירים שלה מאוד נוחים, מגוון המוצרים הוא עצום, והאיכות של המוצרים לא יורדות מאף מותג.
  2. חברת Proxtoneחברת Proxtone היא חברה וותיקה שנחשבת למותג מוביל. עם זאת, החברה מציעה לנו מגוון רחב של מוצרים במחירים שונים. יש לחברה את המוצרים היוקרתיים שלה, בידוריות שמגיעות לכמה אלפי שקלים. ומצד שני, יש גם את בידוריות הקריוקי שכל אחד יכול להרשות לעצמו.
  3. חברת Pure Acousticsחברה זו היא מבין החברות הפחות מוכרות, והפחות מוערכות… לחברה יש מגוון רחב של מוצרים איכותיים מאוד והמחיר של כל מוצר מאוד נגיש. לחברה יש שירות לקוחות מדהים, מוצרים עם הטכנולוגיות החדישות ביותר ועוד המון יתרונות. החברה פחות דואגת לשיווק שלה וכנראה שזאת הסיבה לכך שהיא לא מבין המותגים המובילים היום.

מסקנות

האם הבדל של 100 שקל הוא מה שיגרום לכם לוותר על בידורית איכותית? ההבדל בין בידורית זולה ובין בידורית יקרה הוא לאו דווקא עניין כספי, הוא עניין של איכות. נוכל למצוא גם בידוריות יקרות שהאיכות שלהן ירודה. עליכם לדעת להבחין בין בידורית איכותית ובין בידורית שאינה איכותית. כדי להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, חשוב להגיע למקום מקצועי שיכול להציע לכם את המוצרים הטובים בשוק.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...