Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לניהול נכון של יותר העסק שלכם אתם חייבים קופה רושמת

לניהול נכון של יותר העסק שלכם אתם חייבים קופה רושמת

ההתפתחות הטכנולוגית הגיעה גם לעולם הקופות וכיום גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות מפירות הטכנולוגיה ולנהל את העסק שלהם בצורה פשוטה ונוחה וזאת באמצעות קופה רושמת ממוחשבת.

באמצעות קופות ממוחשבות ניתן לבצע את רוב הפעולות הנדרשות לצורך ניהול שוטף של בתי עסק בסדרי גודל שונים ובין היתר – ניהול מלאי, ניהול עובדים, קניה בהקפה, ניהול מבצעים, שעון נוכחות לעובדים, ניתוחי רווחיות, הנהלת חשבונות ועוד מגוון רחב של פעולות וזאת בדרך פשוטה וקלה שכל אחד יוכל ללמוד וליישם.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי בכדי ליהנות מכל היתרונות של קופות ממוחשבות, קיימת חשיבות גבוהה לברור בקפידה את המקום ממנו אתם רוכשים את הקופה הממוחשבת ואת סוג הקופה אותה אתם בוחרים.

אוטוסופט – כי קופות רושמות זה אנחנו!

אוטוסופט מציעה עבורכם קופות ממוחשבות מתקדמות הכוללות את כל הפונקציות החדישות ביותר אשר יאפשרו לכם לנהל מרחב קמעונאי מכל סוג בצורה פשוטה, אשר תאפשר לכם להיות בכל רגע נתון עם היד על הדופק לגבי מה שקורה בעסק שלכם.

בעלי עסקים רבים אשר היו רגילים לעבוד עם קופה ידנית ועברו לקופה הממוחשבת של אוטוסופט, ישמחו להעיד על השינוי הגדול בנוחות ניהול העסק, בקלות של ביצוע פעולות שלפני עידן הקופה הממוחשבת היו מורכבות, על יכולת המעקב הרציף על התנהלות העסק ועל מגוון רחב של תועלות נוספות אותן הסב להם המעבר לשימוש בקופה הממוחשבת של אוטוסופט.

העוזר האישי שלכם בניהול העסק

גם המנהל המקצועי והמנוסה ביותר הוא בן אדם, אשר כמו כולם עושה טעויות אנושיות מעת לעת, אשר יכולות לנבוע משכחה, מחוסר תשומת לב או מעייפות. הקופה הממוחשבת של אוטוסופט מאפשרת תיעוד פשוט ונוח של כל הפעולות אשר בוצעות בחנות, כך שגם אם בוצעה טעות כלשהי, יהיה ניתן לחזור אליה, לראות את מקורה ולתקן אותה.

נוסף על כך, באמצעות קופות ממוחשבות לעסק ניתן לבצע מעקב אחרי היסטוריה של כל לקוח – מה הוא קנה, מתי הוא קנה ופרטים רלוונטיים נוספים אודותיו – מה שמאפשר ליצור מועדון לקוחות, להציע הטבות שונות ולקדם את המכירות בהתבסס על נתונים אלו.

הדור החדש של הקופות

כאשר בעל העסק ומנהליו יוכלו לבצע מעקב מתמיד אחרי מה שקורה בעסק ולהנפיק דרך הקופה דוחות מסודרים בכל רגע נתון וכל זה בצורה פשוטה, מהירה ונוחה.

קופה רושמת אנדרואיד

קופה ממוחשבת לעסק מונעת ממנהלי העסק ומעובדיו לעשות טעויות שונות אשר יכולות לגרור הפסדים כספיים, כמו גם מצבים של עודפים או חסרים על המדף אשר מקורם לא נודע.

פעולת הניהול הופכת להרבה יותר פשוטה באמצעות קופה ממוחשבת ומנהלי העסק יכולים להיות פנויים לעסוק ברבדים אחרים הקשורים לניהול העסק.

גם הלקוחות שמים לב

לצד תרומתה הגדולה של קופה ממוחשבת לניהול העסק, ישנו רובד נוסף בו הקופה תורמת את תרומתה. בעלי עסקים רבים אשר עשו את המעבר לאותה קופה ממוחשבת, מעידים על כך, שגם הלקוחות מתרשמים ממנה ושאותה קופה תורמת תרומה רבה לדרך בה נתפס העסק על ידם.

קופה רושמת אף מאפשרת להעניק שירות מהיר יותר ללקוחות, מה שגורם על קיצור תורים ליד הקופה. זאת, לצד העובדה שסוגים שונים של תקלות לא רצויות אשר עלולות לעכב את הלקוחות נמנעות אף הן, מה שתורם תרומה נוספת לרמת השירות של העסק.

להזמנת קופה רשומת וקבלת מידע נוסף צרו קשר במספר 072-2772222.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...