Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבל את הסיוע שמגיע לכם

לקבל את הסיוע שמגיע לכם
קרדיט: https://nezikin-lawoffice.com/
פגיעה בעבודה ביטוח לאומי
קרדיט: https://nezikin-lawoffice.com/

התמודדות עם תאונת עבודה היא ללא ספק מורכבת וסבוכה לכל בעל עסק או עובד שכיר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תאונה חמורה אשר מונעת מהאדם לחזור ולעבוד או אפילו גרמה לו נזקים חמורים לצמיתות. פעמים רבות עובדים שעברו תאונת עבודה מפסידים כספים רבים בעקבות התאונה, ואף מתקשים לכסות את תשלומי החשבונות והטיפולים הרפואיים והשיקומיים שנדרשים להם על מנת להשתקם ולשוב לעבוד. על מנת להתמודד עם הקושי בעקבות פגיעה בעבודה ביטוח לאומי מעניק פיצויים לנפגעי תאונות עבודה ומממן את הטיפולים הרפואיים, ואף במידה וישנן אסמכתאות רפואיות לכך שהנזקים החמורים לא יחלימו וילוו את האדם לצמיתות, הוא יוכל לקבל גמלה קבועה.

לנהל את ההליכים הבירוקרטיים

על אף שמטרתו של המוסד לביטוח לאומי היא להעניק רשת ביטחון כלכלית לאזרחים, בפועל מדובר בגוף סבוך ומלא בירוקרטיה שלעיתים התהליך למימוש זכויותיכם בו מורכב, ארוך וקשה. על מנת לממש את זכויותיכם ולקבל את הפיצויים והקצבאות שמגיעים לכם כחוק, לעיתים תצטרכו לעבור דרך ארוכה ומפרכת, לשלוח אין ספור מסמכים, אסמכתאות רפואיות ואף לעבור וועדות מייגעות ומתישות. פעמים רבות אנשים מן השורה אינם יודעים כיצד להתנהל אל מול המוסד לביטוח לאומי ותביעות מוצדקות שהגישו נתקלות בסירוב בעקבות טעות בירוקרטית בלבד. לכן, כחלק מזכויותיכם בביטוח הלאומי תוכלו להיעזר ולהיות מיוצגים על ידי עורך דין המתמחה בתחום. אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים אחר עורך דין ביטוח לאומי תל אביב תציע לכם מגוון משרדים מובילים שישמחו להעניק לכם שירות וללוות אתכם לכל אורך ההליכים.

להתנהל עם חברת הביטוח

ההתמודדות עם תאונת עבודה דורשת הרבה יותר מהתנהלות מול הביטוח הלאומי בלבד- במקרים חמורים בהם האדם הנפגע זקוק לטיפול סיעודי בעקבות הפגיעה, יהיה עליו לפנות אל חברת הביטוח בה הוא מבוטח על מנת לקבל את התמורה שבגינה שילם כל השנים. עם זאת, פעמים רבות חברות הביטוח מנסות בתירוצים כאלה ואחרים להימנע ממימוש הפרמיה והתשלום למרות שעל פניו נראה כי מגיע לאותו אדם הסיוע הסיעודי. במקרים מעין אלו, עורך דין ביטוח סיעודי יוכל להילחם בעבורכם בחברות הביטוח בבית המשפט ולהביא למימוש זכויותיכם כחוק. עורכת הדין רגינה דובינסקי בעלת ניסיון רב בהתנהלות אל מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח ונלחמת ללא חת על מנת לסייע ללקוחותיה לממש את הזכויות שמגיעות להם כחוק. אם גם אתם עברתם תאונת עבודה ואתם זקוקים לייעוץ משפטי, חייגו למספר 054-2453321 ונחזור אליכם בהקדם.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...