Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מיזם חוג חינם לילדים יורחב לאלפי משפחות נוספות

מיזם חוג חינם לילדים יורחב לאלפי משפחות נוספות
קרדיט: דוברות העירייה

עיריית בת-ים בשיתוף החברה לתרבות פנאי וספורט מפעילות השנה המיזם "חוג חינם לכל ילד". מדובר במיזם בו העיריה, לראשונה בישראל, מציעה חוג חינם לילדי כיתות א'-ג' בשעות אחר הצהריים. ברוט וממלא מקומו אלי יריב סיכמו באחרונה עם יו״ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, השותף למיזם, כי בשנה הבאה יתרחב המיזם לשכבות גיל נוספות – ויכלול כעת את כיתות א׳ עד ד׳.

התוכניות כוללת חוגים שונים ומגוונים, כולל חוגים במתנ"סים ברחבי העיר, באגודות הספורט החיצוניות, תנועות הנוער, באודיטוריום ובפרויקט סולמות.

קרדיט: דוברות העירייה

החוגים יתקיימו לאורך שנת הלימודים. מדובר במהלך חינוכי, חברתי וערכי שבה על רקע החלטת הנהלת העיר להציב את החינוך בעיר בת-ים בראש סדר העדיפויות העירוני. בנוסף ביקשה הנהלת העיר לוודא שכל ילד יוכל לקבל חוג במורה שיוויונית, בלי קשר למצבה הכלכלי של משפחתו. בכך נחסכים אלפי שקלים למשפחות אשר שילמו עד כה כ-1800 שקלים לכל חוג של ילדיהם. במקביל משפחות שלא יכלו להרשות לעצמן שולחות את הילדים לחוגים ברמה גבוהה ובחינם.

ראש העיר, צביקה ברוט, ציין כי ״השקת התכנית לחוגים חינם לילדי בת-ים היא פועל יוצא של ההתחייבות שלי להעלות את רמת השירותים ורמת ההשקעה בתושב״. עוד הוסיף ברוט כי: ״בשנתיים האחרונות התמקדנו בשיקום הקופה הציבורית, בשקיפות ובניקיון כפיים, וכן בניקיון, החלוקה לרובעים ושיפוץ הגינות. כעת, לאחר שהצלחנו להגדיל את הכנסות העיריה, אנו יכולים להביא בשורות חדשות לתושבים לאחר שנים ארוכות של קיפאון בתחום הזה. זו בשורה של ממש לילדי העיר, שבאה לצד השקעה אדירה בשיפוץ מבני החינוך בעיר. אני מאמין שההשקעה הטובה ביותר לקידום עתידה של בת-ים, הוא קודם כל ההשקעה בחינוך. בשל כך החלטנו להשקיע בפרויקט החוגים החשוב, שיעניק מדי שנה תמורה חשובה לאלפי ילדים, הורים, ולעיר כולה."

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אני שמח וגאה להוביל יחד עם ראש העייריה צביקה ברוט, מהלך חינוכי, חברתי וערכי שמוכיח שוב ושוב שהחינוך בעיר בת-ים עומד בראש סדר העדיפויות. זוהי בשורה חשובה לאלפי משפחות. יחד עם התוכניות העשרה והבינוי במוסדות חינוך אלו סכומים חסרי תקדים והגבוהים ביותר שהושקעו אי פעם בחינוך העירוני ואני גאה מאוד על כך.

יודפת אפק-ארזי, מנכ"לית העירייה: "קידום מערכת החינוך בעיר זה אחד הדברים שהכי חשובים לנו. בראש ובראשונה מטרת פרויקט ׳חוג חינם׳ הינה ליצור שוויונות בין כלל התלמידים והתלמידות בעיר בת-ים במסגרות החינוכיות וכך להבטיח שכל אחד מילדיי העיר יוכל ליהנות ולהשתתף בחוג העשרה אחד לפחות, בלי קשר למצבה הכלכלי של משפחתו. ההשקעה שאנו מקדמים במערכת החינוך העירונית, הן בתוכניות לימוד והעשרה, והן בבינוי ותחזוקת מוסדות החינוך חסרות תקדים. אני מודה לכל השותפים לדרך "

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
עומדים לצידה של ישראל: משרד הכלכלה והתרבות של טאיפיי בתל אביב החליט לתרום, בשם העם הטאיוואני, סכום כסף מכובד לרשויות המקומיות לצורכי חיזוק הביטחון ברשויות עצמן
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", העם הטאיוואני מציג עמדת תמיכה ברורה...
חגיגת פורים מטורפת בהולה הולה
4 ימים רצופים של מסיבות ומשתה עדלאידע בימים 21-24.3.2024 המסעדה תלבש...
הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית 'המסייעת' של מרכז השלטון המקומי זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית והיוקרתית למצוינות במשאבי אנוש
'המסייעת', פלטפורמה דיגיטלית שפותחה לצורך תגבור כוח אדם במוסדות חינוך...
מסיבת יין לכבוד פורים – Purim Wine Party DNA יום חמישי 21.3.2024 החל מהשעה 19:00
לראשונה בפורים, חברת היין MyYain בבעלות נתי נעים, מאחדת כוחות...
מתחם "המערב הפרוע" יפתח בפורים בקניון עופר רמת אביב: המתחם מיועד לכל המשפחה ויפעל בחופשת פורים כניסה חינם - ללא עלות לקהל הרחב
קניון עופר רמת אביב , מקבוצת קניוני עופר, יפתח לרגל...
מלון קרלטון תל אביב זכה בפרס המלון הטוב ביותר בישראל לשנת 2023 על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
אירוע פופ אפ קטוגני השף עודד טלמור, קיטו שף מארח לאירוע טעימות ב EHOUSE תל אביב
השף הקטוגני עודד טלמור יוצא עם אירועי פופ-אפ חודשיים במתחם...
וואלקם טו דה מידל איסט! מתרחבים: מידל איסט משיקים סניף חדש במרכז תל אביב, מגוון מנות חדשות ושרותי קייטרינג
כמעט שנתיים חלפו מאז שנפתח הסניף הראשון של 'מידל איסט'...
מרץ בתיאטרון הסימטה: הצגות, ג'אז וערבי ספרות מגוונים
לצד הלחימה המתמשכת והתקווה לשובם הביתה במהרה של החטופים, תיאטרון...