Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מנעולן בגבעתיים ותל אביב

מנעולן בגבעתיים ותל אביב
מקור freepik
  • נתקעת מחוץ לדירה?
  • המפתח אבד? דלת הבית נטרקה?
  • מעוניין להחליף צילינדר בשל מעבר דירה?

תל אביב וגבעתיים הן ערים שכנות המתאפיינות במעברי דירה תכופים ובשיעור גבוה של החלפת מנעולים. מנעולן בגבעתיים ותל אביב ידע לספק לנו מגוון שירותים: החלפת צילינדר, תיקון מנעול תקול, התקנת דלתות, פריצת מנעול רכב, פתיחת דלת שנטרקה, התקנת מנעול כספת, פריצת כספות ועוד. לפני שנזמין אלינו הביתה מנעולן, נרצה לוודא כי מדובר בבעל מקצוע אמין בעל ניסיון ומוניטין בתחום.

מנעולן בגבעתיים ותל אביב
מקור freepik

מתי נזדקק לשירותיו של מנעולן?

הניסיון מלמד שפעמים רבות נזדקק לשירותיו של מנעולן דווקא ברגעים הפחות נעימים של החיים. למשל כשהמפתח נעלם, כשניתקע מחוץ לדירה באמצע הלילה או מיד אחרי שנגלה שהדירה בה אנו גרים נפרצה. מעבר לכך, נידרש לשירותיו של מנעולן בגבעתיים והסביבה, בכל פעם בה נרצה לשדרג את רמת הביטחון שלנו: שידרוג הצילינדר, החלפת צילינדר לאחר מעבר דירה, התקנת מנעול כספת (עליון) ועוד. המשותף לכל המצבים הללו הוא שלנו באיש מקצוע אמין ומנוסה, שידע לתת פתרון מהיר ואפקטיבי ללא נזקים מיותרים.

מנעולן מנוסה לעומת מנעולן מתחיל

זה בדיוק ההבדל בין מנעולן ותיק ומנוסה לעומת מנעולן בתחילת דרכו. מנעולן בגבעתיים והסביבה, שהינו ותיק ומנוסה מכיר את כל סוגי מנעולים וידע לפתור כל בעיה (ממש כך) תוך דקות ספורות, בלי שאלות ובלי עיכובים מיותרים. לפעמים נדרשת הפעלת כוח ע"מ לשלוף מנעול מהדלת, ואפילו אגרסיביות. יחד עם זאת, יש לבצע הפעולות בצורה מקצועית וללא נזקים מיותרים. מנעולן טוב הוא נכס, ולכן אנו ממליצים לשמור את מספר הטלפון שלנו לאחר חוויה חיובית באמצע הלילה. מנעולן אמין גם ידע להציע לנו מגוון צילינדרים לבחירה.

הגעה מהירה זה MUST

אחד הקריטריונים החשובים ביותר בשירות של מנעולן בגבעתיים או תל אביב הוא זמן הגעה. אין לנו זמן לבזבז באמצע הלילה, בטח כשאנו תקועים ברחוב מחוץ לבית. הדבר נכון לכל שעות היממה, בטח כשאנחנו ממהרים למקום אחר או נמצאים עם הילדים שלנו. רוב המנעולנים מתחייבים להגעה מהירה תוך 20 דקות. ישנם מנעולנים שמגדילים לעשות וכבר מתחייבים להגעה מהירה על טוסטוס תוך 15 דקות. העצה שלנו היא לבקש מראש הערכת זמן להגעה ואם מקבלים הערכת זמן ארוכה מדי, פשוט להתקשר אל מנעולן נוסף בעיר.

החלפת צילינדר לא צריכה להיות יקרה

אם בעבר, מנעולן בגבעתיים והסביבה הגיע אלינו הביתה עם צילינדר אחד בלבד, כיום מנעולנים מגיעים אלינו עם מספר דגמים לבחירה. כל צילינדר מגיע עם רמת אבטחה מסוימת ובמחיר שונה. הבחירה הסופית היא של הלקוח. מנעולן אמין ידע להמליץ לנו על המנעול המתאים ביותר עבורנו, בתקציב שהגדרנו מראש. טווח המחירים המומלץ לצילינדר חדש הוא 300-500 ש"ח לכל היותר, אלא אם כן רוצים מנעול עם כרטיס חכם למניעת שכפולי מפתחות ללא אישור בעל הנכס.

פורץ מנעולים באישור המשטרה

לא הגיוני שכל אחד יוכל להציע את שירותיו בתחום המנעולנות. בבואו של מנעולן לפתח ביתכם, בקשו ממנו להציג תעודת מנעולן המצוין עליה אישור המשטרה. לא מספיק לראות תמונה, אלא חשוב לבדוק שם ומספר זהות. ביתנו הוא המקום החשוב ביותר, ולכן עלינו לעשות כל שניתן כדי להבטיח שבעל המקצוע הוא אדם אמין ומיומן שניתן לסמוך עליו.

גם באמצע הלילה, גם בשבת, גם בחג

אנו לא יכולים לתכנן מראש מתי נזדקק לשירותיו של מנעולן. בפועל, פעמים רבות אנו נזקקים לו דווקא ביום ששי אחה"צ כשאנו חוזרים מהים, באמצע הלילה אחרי שחזרנו מיציאה או באמצע החג אחרי שחזרנו מפיקניק. אין טעם לחכות לבוקר, פשוט התקשרו מיידית אל מנעולן בגבעתיים ותקבלו שירות מיידי. יכול להיות שתחויבו ב100 ש"ח נוספים, אבל זה שווה את הביטחון שלכם ואת השקט הנפשי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...