Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעל 90% מתלמידי התיכונים העירוניים זכאים לבגרות!

מעל 90% מתלמידי התיכונים העירוניים זכאים לבגרות!

משרד החינוך מפרסם את התמונה החינוכית לשנת תשע"ט. בתי הספר התיכוניים העירוניים בפתח תקוה ממשיכים לשמור על רמת זכאות גבוהה לבגרות, מעל 90%. יצויין כי רמת הזכאות לבגרות הכללית בעיר מושפעת מהגיוון החברתי והסוציואקונומי שמאפיין ומייחד את פתח תקווה וכולל גם את מוסדות הלימוד החרדיים שחלקם לומדים לבגרות אבל אינם נגשים למבחנים.

מעל 90% מתלמידי התיכונים העירוניים זכאים לבגרות!

בעיר פתח תקווה אחוז הזכאות לבגרות מכלל הגרים ברשות הוא: 77.3% לעומת 69.7% בארצי (כולל חינוך מיוחד). מהשוואת הנתונים עולה כי הזכאות לבגרות בפ"ת מכלל הגרים בעיר גבוהה יותר מנתניה, בת ים, באר שבע ואשדוד ודומה לחיפה וחולון.

אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות הכוללת אנגלית ברמה של 5 יחידות מתוך כלל הלומדים ב-י"ב בפ"ת הוא 47.9% (39.1% בארצי). אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות הכוללת מתמטיקה ברמה של 5 יח"ל מתוך כלל הלומדים ב-י"ב בפ"ת הוא 18% (15.5% בארצי).

יצויין כי ראש העיר רמי גרינברג, עם כניסתו לתפקיד החל לפעול לצמצום משמעותי של מספר הלומדים במוסדות העיר שאינם גרים בעיר וכן  לצמצום מספר תלמידי העיר שיוצאים ללמוד מחוץ לעיר. יישום המדיניות יקטין את הפער בזכאות הבגרות בין מספר הלומדים בעיר למספר הגרים בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג "פתח תקוה הינה עיר הטרוגנית המרכיבה מגוון רחב של אוכלוסיות. על אף הייחודיות שבה, תלמידי העיר מובילים ברוב הפרמטרים החינוכיים מעל הממוצע הארצי. עבודתם המסורה של עובדי ההוראה המסורים ניכרת ומורגשת גם בנתונים עצמם. אני מודה למורים ולמורות, המנהלים והמנהלות הנפלאים בפ"ת על עבודתם וכן לאנשי מינהל החינוך בעירייה. עיריית פתח תקוה מפנה משאבים רבים בחינוך, הן בשיפוצי קיץ בהיקפים חסרי תקדים והן בפיתוח ועידוד תכניות חינוכיות. מסגרות החינוך המיוחד בעיר הם מבין המובלים בישראל ונותנים מענה רחב לכלל הלקויות. החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני ואנחנו נמשיך לעבוד עם אנשי ההוראה בשיתוף פעולה מלא ונאפשר מתן כלים חינוכיים ככל שיידרש לטובת הצלחת דור העתיד בפתח תקוה."

ראש מינהל החינוך רון כץ "אני מודה לאנשי ההוראה הנפלאים בעיר על עבודתם וכן לאנשי המינהל אשר עובדים סביב השעון לטובת תלמידי העיר. אני גאה בתלמידנו היקרים ומבטיח כי נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי שיצליחו בלימודיהם ויגיעו להישגים חינוכיים וערכיים. התפיסה העירוני היא כי ההשקעה בחינוך היא השקעה בטוחה שתניב תוצאות בעתיד."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...