Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתנות בתקופת הקורונה

מתנות בתקופת הקורונה
קרדיט FREEPIK

תקופת הקורונה יצרה קטגוריה שלמה של מתנות חדשות ומקוריות – שכן איך אפשר לשמח בן אדם שנמצא לבד בבידוד, איך אפשר לחגוג למישהי יום הולדת בדיוק בשיא הסגר ומהי הדרך הכי טובה להעניק מתנות לפסח בדיוק כשחוזרים לשגרה? 

מתנה בתקופת הקורונה נעה בין מתנת אונליין חדשנית וייחודית כמו כרטיס להרצאה מקוונת, סדנת אונליין ומשחקים, ועד מתנה חוויתית שמחכה לנו בסבלנות עד לרגע שבו יוצאים לשגרה. 

מתנות בתקופת הקורונה
קרדיט FREEPIK

אם אתם מחפשים להעניק מתנה ייחודית בתקופת הקורונה, אנחנו כאן עם כמה רעיונות מצוינים:

מתנות לבידוד

תקופת הקורונה הביאה לקטגוריה עיקרית של מתנות – מתנות בידוד. אנשים שנכנסים לבידוד הרבה פעמים מוצאים את עצמם בודדים מאוד, ומתנה יכולה לשמח אותם, להכניס קצת אור ליום וכן להראות שאתם חושבים עליהם. מתנה לבידוד יכולה להיות משלוחים של אוכל (רצוי קינוח או גלידה שווה!), וכן אפילו מתנה חוויתית, שתחכה להם רגע אחרי שהם יצאו מהבידוד (לדעתנו, טיפול ספא מפנק או מסעדת שף הם בדיוק מה שצריך אחרי שבועיים בבית!).

חברת BUYME השיקה את שובר ה-2DOOR, מתנות שמגיעות עד הבית. מקבל המתנה יבחר לעצמו את המתנה או החוויה ויוכל להנות ממנה גם מבלי לצאת מהבית, בין אם הוא בבידוד או בין אם אנחנו נמצאים ב(עוד) סגר לא צפוי. בין המתנות שאפשר לבחור מתוכן יש מותגי אופנה להזמנה אונליין שמגיעה עד הבית, משלוחים ממסעדות שוות, סדנאות והרצאות מקוונות ועוד מתנות רבות שלא דורשות מאיתנו להוציא רגל מהבית!

מתנת יום הולדת בתקופת קורונה

אנחנו כבר למעלה משנה בקורונה, ולכן כולנו חווינו לפחות יום הולדת אחד בתקופה הקשה הזו. גם אם יום ההולדת נופל על סגר או בידוד, או שכל מקומות הבילוי סגורים, עדיין אפשר לפנק במתנה לכבוד יום ההולדת – פשוט בדרך אחרת. מתנה ליום הולדת בתקופת הקורונה יכולה להיות משלוח של פרחים, משלוח של שוקולדים או עוגות, וכן שובר ה-2DOOR שדיברנו עליו. 

אם מקומות הבילוי כבר פתוחים (כמו שהם נכון ליום כתיבת שורות אלו), הדרך הכי טובה לחגוג את יום ההולדת ואת החזרה לשגרה היא לצאת מהבית למסעדת שף, לסדנה חוויתית, להופעה של אמן אהוב וכדומה! 

מתנות לפסח

בשנה שעברה כמעט ולא חגגנו את חג הפסח (רובנו מצאנו את עצמנו שרים מה נשתנה תוך שאנחנו נדחקים לתוך ריבוע זום). אבל ככל הנראה, חג הפסח הקרוב יהיה הרבה יותר שמח, בחיק המשפחה ורחוק מהזום, וזו כבר סיבה למתנות לפסח למארחים שלכם או סתם לבני המשפחה שלא ראיתם הרבה זמן. 

דווקא עכשיו, כשאנחנו לאט לאט מתחילים לצאת החוצה ולחזור לשגרה, מומלץ לבחור במתנה חוויתית שתזכיר לנו את כל מה שפספסנו בשנה האחרונה – זו יכולה להיות שובר להופעות, למסעדות, לסדנאות, לטיפולי ספא, לחופשה מפנקת ולכל מה שיוציא אותנו מהבית. כמובן, תמיד ניתן גם לבחור במתנה קלאסית לפסח, כמו כלים למטבח או אקססוריז לבית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...