Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נופשים באילת? הנה 3 מסעדות מומלצות

נופשים באילת? הנה 3 מסעדות מומלצות
קרדיט תמונות – pixabay

אנו מניחים שממש לא קשה למצוא מסעדות באילת, אולם מבקרים לא מנוסים לא תמיד ידעו היכן למצוא את המקומות המיוחדים והמומלצים באמת. אם גם אתם מעוניינים להכיר כמה מסעדות חדשות בעיר שטרם התנסיתם בהם, נסו את המסעדות שנמליץ לכם עליהם מיד: לכולן קונספט ייחודי, אווירה כייפית ותפריט מגוון וישראלי להפליא (לצד כמה הפתעות).

 

נופשים באילת? הנה 3 מסעדות מומלצות
קרדיט תמונות – pixabay

מסעדת הלב הרחב

מדובר במסעדה שנפתחה עוד בשנת 1978, כשאילת רק החלה להפוך לעיר תיירותית ומוצלחת. המקום, שהחל כחנות פלאפל קטנה ומשפחתית, גדל עם השנים וכיום מנהלים אותו בניו של המקים, מומי בנדהאם ז"ל. כמו שרק ישראלים יודעים, לב נדיב ורחב יכול להתבטא בקלות בהגשת פיתה עם פלאפל וכל טוב, וכך תושבי המקום בעצמם והסועדים הקבועים העניקו למסעדה את שמה הנודע, שאגב מאפיין אותה עד היום בזכות השירות האישי והתפריט העשיר והשופע שניתן למצוא במסעדה עד היום.

אז מה ניתן למצוא במסעדה כיום? ובכן, כפי שוודאי הבנתם, הלב הרחב היא כבר מזמן לא חנות פלאפל קטנה, ולכן תוכלו ליהנות בה מתפריט דגים ובשרים, לצד מנות ראשונות, עסקיות ומנות ילדים. במסעדה תוכלו לקבל כמובן סלטים עשירים, בירות איכותיות, ושתייה קרה וחמה.

מסעדת אולה אילת

עבור רבים, האוכל משמש רק כדרך להכרת תרבויות שונות המתבטאות בתפריטים ייחודיים ומתכונים עם טעמים דומיננטיים. אם גם לכם בא לטעום מנות שונות מרחבי העולם, מסעדת אולה אילת מומלצת עבורכם במיוחד. מקימי וצוות המסעדה לקחו על עצמם את המשימה להציע למבקרים מנות מגוונות בהשראת מקומות וטעמים שונים בעולם, עם שירות ויחס אישי ואדיב לסועדים, שהופך את השהות במסעדה לחוויה מהנה בהחלט. במסעדה תוכלו למצוא בין היתר מנות בסגנון איטלקי, טורקי, יווני ודרום-אמריקאי, לצד מנות ישראליות אהובות. כמו כן, המסעדה מציעה תפריט בשרים עשיר, תפריט יין ואלכוהול למביני עניין, וחשוב לציין – גם תפריט טבעוני ברמה גבוהה.

מסעדת שיבולים

לצד חובבי הבשר, לא שכחנו את חובבי התפריט החלבי על גווניו. עבורם, נמליץ על מסעדת שיבולים: בית קפה מקומי ומאפייה שתיתן לכם הפוגה שלווה מאווירת אילת המוכרת. המסעדה תוכננה כך שתעניק אווירה בוטיקית-תל אביבית לסועדים בעיר ההומה, אווירה המתבטאת בתפריט כפרי וקליל, לצד ארוחות בוקר עשירות וישראליות, הכוללות טוסטים, פיצות, שקשוקות, מרקים, כריכים ואפילו מנות דגים. לאוהבי הז’אנר, ניתן למצוא במקום לחמי מחמצת מגוונים שנאפו בתנור אבן במקום, מאפים מלוחים לצד מתוקים, בייגלים ועוד. לצד התפריט הרגיל, בחגים וסופי שבוע ניתן למצוא במקום  חלות מיוחדות, מאפים ייחודיים למועדים, ממרחים, ריבות, ירקות קלויים וזיתים.

וכמובן לא לשכוח את בתי המלון באילת

כחלק מהשגשוג הקולינרי של העיר, לצד המסעדות בעיר, גם המלונות באילת מציעים תפריט מומלץ לא פחות, עם מנות עשירות ובייחוד ארוחות בוקר שופעות שהפכו לאטרקציה בפני עצמה, לא רק בקרב ישראלים מקומיים, אלא גם בקרב תיירים, הרי בכל זאת – שמה של ארוחת הבוקר הישראלית הולך לפניה בעולם. תאמינו או לא. נציין כאן את המטבח של מלון דן אילת, לה יש כמה מלונות באילת, המתאפיין ברמה גבוהה ומנות גורמה מפנקות. לצד השפע והמגוון שכולנו מחכים לו בעיר הנופש של ישראל. ניתן ליהנות במלון מארוחות בוקר וערב, לצד בר הפתוח גם בשאר שעות היום.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...