Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתח תקוה הולכת לצעדים משמעותיים של הקלה וזירוז בהליכי התחדשות עירונית איכותית

פתח תקוה הולכת לצעדים משמעותיים של הקלה וזירוז בהליכי התחדשות עירונית איכותית
עיריית פתח תקוה

ראש העיר רמי גרינברג "אנו פועלים ביתר שאת לקדם תכניות להתחדשות עירונית במטרה לשפר את איכות חיי התושבים, לא רק במרחב הפרטי אלא גם במרחב הציבורי"

הקלה וזירוז בהליכי התחדשות עירונית איכותית
עיריית פתח תקוה

היום (יום ב') התקיים אירוע השקת המנהלת להתחדשות עירונית פתח תקוה – כרמים, ההשקה החגיגית התקיימה בקריית המוזיאונים, ברמת ורבר שכונה שמשתתפת בתכנית מתאר להתחדשות עירונית. האירוע התקיים בנוכחות ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג, שרת שיכון והבינוי, יפעת שאשא ביטון, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, חיים אביטן, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת לירון גולדנברג, צוות המינהלת החדש ואורחים מכובדים נוספים.

ראש העיר רמי גרינברג "אנו פועלים ביתר שאת לקדם תכניות להתחדשות עירונית במטרה לשפר את איכות חיי התושבים, לא רק במרחב הפרטי אלא גם במרחב הציבורי. זכינו לשותפים אמיתיים במשרד השיכון וברשות הארצית להתחדשות עירונית ואנו מקבלים הכוונה, סיוע ומימון לפרויקטים שונים ברחבי העיר, שעיקרם בשכונות רמת ורבר, אחדות ויוספטל. אנו פועלים במלוא העוצמה כדי לתת מענה לצרכי התושבים, שקיימים באופן טבעי בעיר ותיקה כמו פתח תקוה. העיר שלנו, פתח תקוה תהיה מודל ודוגמא לאיך מקדמים התחדשות עירונית בשיתוף התושבים, תוך קידום הפרויקטים ופיתוח השכונות".

הקלה וזירוז בהליכי התחדשות עירונית איכותית
עיריית פתח תקוה

שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת ביטון שאשא "התחדשות עירונית היא היעד הלאומי הבא של מדינת ישראל. אנחנו חייבים לפעול כדי לצמצם את הפער בין המרקם הוותיק למרקם החדש, מאחר ונושא המגורים וההתחדשות העירונית איננו רק עניין כלכלי אלא גם חברתי. נמשיך לסייע ככל שניתן לעיריית פתח תקוה אשר מקדמת את הנושא ביתר שאת".

חיים אביטן מנהל הרשות הארצית להתחדשות עירונית "במדינת ישראל ההולכת וגדלה מבחינה דמוגרפית, נושא הבנייה והמגורים הוא מהנושאים החשובים והמרכזיים ביותר. מנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקוה תסייע לתושבים ותהווה כתובת מקצועית עבורם".

המנהלת החלה את עבודתה בפועל לפני כחודש וחצי וכבר העמידה אתר ובו כל המידע הדרוש לציבור, וטיפלה בעשרות פניות של תושבים. כמו כן פירסמה לראשונה נוהל מסודר להתחדשות עירונית משלב הרעיון והיוזמה עד שלב הביצוע.

המינהלת תלווה ותיתן את כל המידע והשירות לתושבי העיר פתח תקוה המעוניינים להתחיל בהליך של התחדשות עירונית באזור מגוריהם, בנוסף לכך תהווה המינהלת גורם מתכלל ומקשר בין היזמים, הדיירים והרשות.

המינהלת תקדם בהנחיית ראש העיר רמי גרינברג וגורמי המקצוע מסמך מדיניות להתחדשות עירונית על מנת לאפשר הליך שקוף, מסודר ומהיר של התחדשות עירונית, דבר שיטיב הן עם היזמים והן עם התושבים המעוניינים לקדם התחדשות עירונית באזור מגוריהם.

הקלה וזירוז בהליכי התחדשות עירונית איכותית
עיריית פתח תקוה
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...