Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קבוצת אמסלם טורס, משיקה לראשונה בישראל יחד עם חברת Result Group הגרמנית, פתרון טכנולוגי וניהולי מתקדם, מיזם בלעדי בתחום ניהול הסיכונים (Risk Management) ו – Duty of Care לנסיעות עסקיות

קבוצת אמסלם טורס, משיקה לראשונה בישראל יחד עם חברת Result Group הגרמנית, פתרון טכנולוגי וניהולי מתקדם, מיזם בלעדי בתחום ניהול הסיכונים  (Risk Management) ו – Duty of Care לנסיעות עסקיות
צילום: דניאל אביגדור

אמסלם טורס, כמובילה בתחום הנסיעות העסקיות, תעניק ללקוחותיה העסקיים פתרון טכנולוגי וניהולי מתקדם להקניית הגנה ביטחונית ובריאותית מקסימלית לנוסעים לחו"ל, הפרויקט ילווה בתמיכה אישית ומקצועית של נציגי אמסלם טורס שעברו הכשרה בתחום זה

צילום: דניאל אביגדור

ניהול הסיכונים נהוג במדינות מובילות כמו ארצות הברית ואנגליה. בשל משבר הקורונה העולמי, התחום קיבל משנה תוקף. קבוצת אמסלם תהיה החברה הישראלית הראשונה שמשיקה פתרון זה בישראל באופן פרואקטיבי. ההערכה היא שחברות תידרשנה יותר מתמיד להיות מחויבות לניהול הסיכונים הבריאותי והביטחוני של עובדיהן.

Result Groupפועלת למעלה מ- 20 שנים וידועה כאחת המובילות בתחומי ניהול הסיכונים וביטחון העובדים בנסיעות עסקיות ברחבי העולם וצברה מוניטין רב בעניין.

פתרון זה פועל באופן מודולרי ומאפשר לקבל שרותי ניהול סיכונים מותאמים לכל לקוח לפי צרכיו: תמונת מצב עדכנית לפני הנסיעה, הערכת סיכונים ביעד הנסיעה, נהלים והגבלות בכל יעד, מוקד חירום 24/7 לסיוע לנוסעים, שירות מידע כללי על מדינות שונות, עדכונים בזמן אמת, התראות מסע.

למרות האתגרים איתם אנו מתמודדים בימים אלה, על כל חברה מוטלת אחריות וכמובן שיש לה אינטרס מובהק לשמור על ההון האנושי הוא, הנכס היקר ביותר שלה.

ל- Duty of Care ישנה חשיבות רבה בכל נסיעה, לכל נוסע, לרבות בכנסים, באינסנטיב וברילוקיישן. הפתרון מבטיח סיוע והגנה בכל זמן נתון ונועד למנוע, ככל הניתן, אירועים בלתי צפויים בעת שהייתו של העובד בחו"ל.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס מסר "אנו מברכים על שיתוף הפעולה הבלעדי עם אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ניהול הסיכונים. מטרת שיתוף הפעולה היא להעניק ללקוחותינו את השקט הנפשי הנדרש בכל נסיעה ולכל אורכה- בין אם לחברה ובין אם לנוסע ולמשפחתו. בשנים האחרונות חלה מגמת התחזקות בענף לנושא ה- Risk management  ועם התפרצותה של מגפת הקורונה העולמי, החלטנו בקבוצה שזהו הזמן המתאים לחפש את המקור הנכון והמתקדם ביותר בתחום ואנו גאים להשיק את המיזם אשר נועד להעניק פתרונות אמיתיים לכל סוגי הלקוחות שלנו באשר הם".

צילום: דניאל אביגדור

עוד הוסיף אמסלם "אנו גאים להיות הסנונית הראשונה להשיק פתרון מתקדם זה בישראל ומאמין כי מהר מאוד הלקוחות יבינו שהמציאות הנוכחית מחייבת התאמה גם לנושא זה. פתרון זה מוצע בכל סניפי אמסלם טורס ברחבי העולם. השירות החדשני המוצע ללקוחותינו משלב פתרונות לניהול סיכונים טכנולוגיים יחד עם פתרונות באמצעים נוספים והכול בתיאום עם צרכי הלקוח".

שירות מיוחד זה בתחום ניהול הסיכונים בנסיעות לחו"ל, ניתן לקבל באמצעות קבוצת אמסלם טורס וחשוב להדגיש כי שירות זה אינו תחליף לביטוח נסיעה לחו"ל, או תחליף לביטוח בריאות, הנדרשים בכל נסיעה לחו"ל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...