Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רויאל קנין ישראל תרמה מאות ערכות 'לתנו לחיות לחיות' ו'לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה' בשווי מאות אלפי שקלים

רויאל קנין ישראל תרמה מאות ערכות 'לתנו לחיות לחיות' ו'לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה' בשווי מאות אלפי שקלים
קרדיט: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

כחלק מפעילות החברה לעידוד 'אימוץ אחראי' יחולקו ערכות בשווי 150 ₪ לכל מאמץ כלב דרך עמותות 'תנו לחיות לחיות' ועמותת 'צער בעלי חיים רמת גן והסביבה'. "מקווים למצוא בית חם ואוהב לכל הכלבים"

 רויאל קנין (Royal Canin) ישראל, הנציגות רשמית של המותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים תרמה ל'תנו לחיות לחיות' כ-1200 ערכות אימוץ לכלבים בשווי כולל של כ-180 אלף ₪ וכ-200 ערכות אימוץ בשווי 30 אלף ₪ לעמותת 'צער בעלי חיים רמת גן והסביבה'. כל ערכה מכילה 4 ק"ג מזון יבש, איכותי ובריא, ציוד בסיסי הכולל רצועה, צלחת לכלב וקופונים לרכישת מזון כאשר שווי הערכה לצרכן עומד על כ-150 שקל. התרומה היא כחלק מקמפיין רחב של רויאל קנין ישראל בנושא 'אימוץ אחראי' במסגרתו נתרמו על ידי החברה כ-3000 ערכות אימוץ לכלבים בשווי כולל של כ-450 אלף ₪ לעמותות בעלי החיים השונות ברחבי הארץ.

 אימוץ כלב הוא רגע מרגש בכל בית, אך יחד איתו, מגיעה גם אחריות גדולה- הדאגה לצרכיו ולבריאותו של בעל החיים לשנים רבות. שיתוף הפעולה מאפשר לכלבים המאומצים לקבל מזון בריא ואיכותי, בתקופה הראשונה שלאחר האימוץ, המשפיעה באופן ישיר על איכות ואורך החיים של הכלב.

"בישראל יש אלפי כלבים וחתולים שזקוקים לבית חם, בטח עכשיו בתקופת החורף, הגשמים והקור, אמרה קלרווי סולן, דוברת רויאל קנין ישראל. "רויאל קנין שמה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של הכלבים בישראל ונתרמת, לצד עמותות בעלי החיים, בסיוע למאמצים החדשים, עם ערכה מיוחדת שתשתמש אותם בתקופה הראשונה של הגעת הכלב לביתו החדש. יתרה מזאת, מוכח כיצד גידול בעלי חיים והשהייה הממושכת לצידם משפיעה על בעליהם. מתוצאת המחקר עולה כי לחיות המחמד הייתה השפעה חיובית על מצבם הנפשי של בעליהם- הם חשים פחות חרדה, ויותר בטוחים בנוגע לעתידם*. אנחנו מקווים כי יחד נוכל למצוא בית חם ואוהב לכל הכלבים בישראל".

בעמותת צער בעלי חיים ר"ג והסביבה מדווחים כי במהלך שנת 2020 אומצו בעמותה סה"כ 469 בעלי חיים, מתוכן 317 כלבים ו-152 חתולים. למרות הביקוש הגדול לאימוץ בעלי חיים, העמותה הקפידה על מדיניות אימוץ קשיחה על מנת למנוע נטישות בעלי חיים בחזרה לשגרה.

יובל נבון, מנכ"ל צער בעלי חיים ר"ג והסביבה הוסיף: "שיתוף הפעולה עם רויאל קנין מחזק את חזון העמותה המקדם מעורבות קהילתית רחבה למען חסרי הקול. אני רוצה להודות מעומק הלב לחברת רויאל קנין, בשמי ובשם דרי בית המחסה. הירתמותכם מרגשת. תודה!".

בעמותת 'תנו לחיות לחיות' מדווחים כי במהלך שנת 2020 אומצו בעמותה סה"כ 1078 בעלי חיים, מתוכן 852 כלבים ו-226 חתולים. בתקופת הסגר הראשון, הורגש בעמותה זינוק בכמות האימוצים, אולם עם תום הסגר שבה הכלביה להתמלא בכלבים וחתולים הזקוקים לבית חם.

יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות הוסיפה: "בימים בהם משבר הקורונה פוגע כה רבות בבעלי החיים, אנו רוצים להודות לרויאל קנין על כך שהתגייסו לעזור לבעלי החיים ולעמותות, ההתגייסות הזאת מחממת את ליבנו וממלאת את הבטן של הכלבים והחתולים שלנו".

אודות Royal Canin

כבר יותר מ-50 שנה רויאל קנין מחוייבת לספק פתרונות של תזונה בריאה לכלבים וחתולים תוך כדי שיפור איכות החיים שלהם. החברה שנוסדה בשנת 1968 על-ידי וטרינר צרפתי, ז'אן קסארי עובדת מאז בשיתוף פעולה עם תזונאים, מגדלים מקצועיים ורופאים וטרינרים מסביב לעולם. החברה שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של כלבים וחתולים ולהרחיב את המחקר הרפואי בשיתוף פעולה עם מומחים לתזונה של בעלי חיים.  הגישה הייחודית של רויאל קנין מציבה את הדרישות הייחודיות של כלבים וחתולים בראש סדר העדיפויות ובלבד תהליך המחקר ופיתוח החדשני.

בהתאם לגיל, סגנון החיים, גודל, גזע או רמת הפעילות הגופנית, פיתחה החברה מגוון רחב של מוצרים המבוססים על מדע, במטרה לפתח דיאטות לצרכיו הייחודיים של כל כלב וחתול. מוצרי החברה מבוססים על פורמולות שיוצרו בקפידה ומשווקים בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובבתי חולים וטרינריים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם באימרגוס בדרום צרפת והיא פועלת בלמעלה מ-100 שווקים בשיתוף פעולה עם 7,153 שותפים ברחבי העולם, המציבים כלבים וחתולים במקום הראשון מדי יום. למידע נוסף, בקרו ב- www.royalcanin.com/il

*המחקר בוצע על ידי חברת  KRC Research בקרב 1,001 בעלי חיות מחמד בארה"ב במהלך חודש ספטמבר 2020.

קרדיט: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
קרדיט: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רוכב אופניים חשמליים נפגע מרכב ברמת גן
בשעה 08:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן,...
חשוד קטין גנב רכב מקניון איילון ברמת גן ונעצר במהירות ע"י שוטרי תחנת בני ברק- רמת גן: הרכב הוחזר לבעליו
במשטרת ישראל התקבל דיווח מחברת איתוראן, היום בשעה 11:21 על...
אדם נעצר לאחר שפרץ לשני רכבים ברמת גן
במשטרת ישראל התקבל דיווח אתמול (שבת) לפנות בוקר על אדם...
חשוד בגניבת אופנוע ברמת גן נעצר לאחר מרדף
משטרת ישראל קיבלה דיווח ביום שישי בלילה מחברת איתור אודות...
מה הצעדים שעושים כדי לרכוש דירה כשאין לנו את כל הסכום הדרוש
איך אני בעצם מקבל מהבנק את הכסף שדרוש לי כדי...
איך הפכו קירות מוזיאון רמת גן למיצג וידאו ארט ענק
בינה מלאכותית, היוצר גיא רומם ו-Epson - מאחורי מיצג אמנות...
משלוחים במרכז
משלוחים במרכז
חברת שליחויות במרכז בין אם מדובר במשלוח של מסמכים משפטיים ובין...
לראשונה בישראל תרופת מרשם ממקור צמחי הוכנסה להנחיות הקליניות לטיפול בדמנציה
ההסתדרות הרפואית פרסמה הנחיות קליניות חדשות לשנת 2023 לטיפול בדמנציה...
מאוחדת משיקה שירות ייחודי ללקוחותיה באזור המרכז, כולל בתל אביב, רמת גן וגבעתיים– סדנה דיגיטלית לגמילה מעישון.
כל המפגשים יתקיימו באופן דיגיטלי – ללא צורך בהגעה פיזית,...
איך להיפרד ולהישאר בחיים?
לרגל יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, ארגון המיילדות בישראל...