Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנית "מיפנה" פתח תקווה: תשעה בוגרים חדשים יוצאים לשוק התעסוקה

תכנית "מיפנה" פתח תקווה: תשעה בוגרים חדשים יוצאים לשוק התעסוקה
קרידט: דוברות עיריית פתח תקווה
קרידט: דוברות עיריית פתח תקווה

אירוע הסיום של תכנית "מיפנה" התקיים השבוע בפתח תקווה במעמד ראש העיר, רמי גרינברג, ובוגרי התוכנית.

תכנית "מיפנה" פותחה על ידי ארגון 'בעצמי' כדי להעניק ליווי אישי וקבוצתי לקהלי יעד רבים – גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, יהודים וערבים, חילונים, דתיים וחרדים.

התוכנית מציידת אותם בכלים וסיוע שמאפשרים להם להטמיע תהליכי שינוי ולהשתלב בהצלחה בשוק העבודה. מיפנה משמשת בסיס ליוזמות פיתוח חדשות ומיוחדות בתחום התעסוקה, המותאמות לצרכיהם של קהלי היעד ולשותפים לדרך. התוכנית מיושמת בשותפות עם הרשויות המקומיות בהן היא פועלת, ובתמיכתם של גורמים שונים מהמגזר העסקי והפילנתרופי.

את התכנית הנוכחית בפתח תקווה, סיימו 9 צעירים תושבי העיר, בגילאי 20-35. במהלך 12 המפגשים שנערכו במסגרת התכנית הם עיצבו מחדש את היעדים והשאיפות שלהם בעולם התעסוקה. תשעת הבוגרים ממשיכים ללווי פרטני למשך תשעה חודשים נוספים.

"בעצמי", הינו ארגון חברתי, הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים בישראל, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות ומעוטות הזדמנויות, ומעניק את שירותיו והליווי המקצועי שלו לכל מחפשי העבודה באשר הם.

ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג: "כחלק מהתפישה החינוכית בעירייה, אנחנו משקיעים רבות בקידום בני הנוער והצעירים בעיר ובעזרת אגף הנוער אנחנו גם רותמים אותם גם לעשייה חיובית וערכית שבאה לידי ביטוי בפעילויות התנדבויות שונות ועוד. לצד זאת, אנחנו נותנים מענים לצרכים שונים בדומה לשיתוף הפעולה עם ארגון 'בעצמי' אשר במסגרתו ניתנים לצעירים כלים מעשיים להכוונה נכונה בתעסוקה. בכך, תכנית "מיפנה" מקנה לצעירים עתיד תעסוקתי ואישי טוב יותר. אני מודה לכל השותפים לפרוייקט החשוב ומברך את בוגרי התכנית היקרים. נמשיך לעמוד לצד הנוער והצעירים בכל נושא כדי שיבליטו את המצויינות שבהם גם בחיים העצמאיים."

גילה הדר, רכזת תכנית מיפנה, פתח תקווה, ארגון בעצמי: " גאה ומתרגשת עם סיומה של סדנת הליווי התעסוקתי של המחזור העשירי בתוכנית 'מיפנה' פתח תקווה. תודה רבה למר רמי גרינברג ראש העיר שותף שלנו לאורך השנים האחרונות בעשייה המשמעותית בתחום התעסוקה בעיר, תודה לאורטל מנהלת מחלקת נוער וצעירים שחושבת יחד איתנו איך לקדם את המענים לצעירים, ולרז מנהל מרכז הצעירים על שותפות מקצועית יום יומיומית בשטח ובפועל. תודה נוספת לשני רכזת 'בטא צעירים' שפתחה את המרכז לקבוצה האחרונה מכל הלב ולבסוף, תודה גדולה לטליה מנחת הקבוצה שברגישות ומקצועיות הובילה את הקבוצה לפתיחות וכנות בתהליך!".

אור אדרי, בוגרת תכנית "מיפנה": "לפני כמה חודשים חיפשתי הכוונה תעסוקתית פה בפתח תקווה, מזל שגוגל הכיר לי את אתר החממה ואת הפרויקט הזה. נפגשתי עם גליה המדהימה ושמעתי ממנה עוד על הפרויקט. עם המון חששות והיסוסים הלכתי על זה. כבר במפגש הראשון הבנתי לאיזה דבר גדול ועוצמת נכנסתי. מפגש ועוד מפגש עזר לי להבין ולהכיר עוד את עצמי, מה אני אוהבת, מה היכולות שלי, במה אני טובה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...