Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אבחנו אצלכם סכרת? המאמר הבא בשבילכם

אבחנו אצלכם סכרת? המאמר הבא בשבילכם
קרדיט pexels

אנחנו אומנם חיים בעידן מאוד מודרני ונוח, אך גם בעידן שלנו יש מחלות שונות שמאוד נפוצות. למעשה, אחת מהמחלות הכי נפוצות שכולנו מכירים היום, זו מחלת הסכרת. לכן, אם גם אצלכם בוצעה אבחנה ויש לכם סכרת, אתם חייבים לדעת כמה שיותר על המחלה הזאת. ממש כפי שקורה לגבי מחלות אחרות, גם כאן ניתן לומר שככל שיהיה לכם יותר מידע, תוכלו לשמור על עצמכם יותר טוב.

מה גורם למחלה כמו סכרת?

עוד לפני שנדבר על השאלה מה צריך לעשות כדי להתמודד עם סכרת, חשוב להבין למה זה קורה. יש כמה גורמים שהמומחים מדברים עליהם, כאשר הגורם הראשון הוא גנטי. מדובר על מחלה שהרבה פעמים עוברת בתורשה מהורה לצאצאיו. במקרה הגנטי, כמובן שהדברים לא תלויים בנו, שכן אין לנו שום דרך לשלוט על המטען הגנטי שלנו. יחד עם זאת, חשוב להבין שעל מחלת הסכרת משפיעים גם הרבה מאוד גורמים סביבתיים ובעיקר התנהגותיים. כך למשל, אדם שאוכל כמויות מאוד גדולות של סוכר עלול לסבול מהמחלה הזאת. בנוסף, אנשים שמעשנים מגדילים גם הם את הסיכוי לחלות המחלת הסכרת וכך גם קורה אצל מי שלא עושה פעילות גופנית. בהחלט ניתן לומר שחלק מהגורמים למחלה כן נמצאים בידיים שלנו, וחשוב לזכור זאת. משמעות הדברים היא שאם נסגל לעצמנו הרגלים בריאים יותר, נוכל לשפר בצורה משמעותית את מצבנו.

 

למה חשוב למדוד את רמות הסוכר בדם?

כאשר מדברים על אנשים שיש להם סכרת, האתגר הגדול ביותר הוא למעשה לשמור על איזון. כל עוד הסוכר בדם מאוזן, אפשר להמשיך לחיות מבלי לפגוע בגופנו. יחד עם זאת, פעמים רבות הבעיה היא שהחולים יוצאים מאיזון. זו גם בדיוק הסיבה שבגללה חשוב כל כך לבצע ניטור ולבדוק את המצב. למעשה, מי שחולה בסכרת צריך להתרגל להיות כל הזמן במצב שבו הוא מודד את הסוכר. במילים אחרות, זה שתבדקו את מצב הסוכר שלכם בדם פעם בשבוע זה נהדר, אבל זה ממש לא מספיק. אנשים רבים שחולים במחלה הזאת מודדים את רמת הסוכר בדם גם שלוש פעמים ביום. חשוב להבין: אומנם זה נכון שיש לנו היום תרופות שונות של אינסולין שיכולות לשפר את המצב ולעזור לנו לשמור על איזון, אך אפשר אם אחרת. אם תכירו את הגורמים שכן נמצאים תחת השליטה שלכם, תוכלו לשמור על עצמכם במצב מאוזן לאורך שנים רבות.

 

בחירת מכשיר איכותי לניטור הסוכר בדם

אחרי האבחנה של מחלת הסכרת, צריך להחליט איך רוצים להתמודד עם הדברים. יש אנשים שיעשו הכול כדי להתעלם מהמציאות, לא ידאגו לעצמם ועם השנים יחמירו עם מצבם. לעומת זאת, אנשים אחרים יבינו שהכוח כן נמצא בידיים שלהם, לפחות עד רמה מסוימת. לכן, אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שכן רוצים לשמור על עצמם, אתם חייבים לקנות לעצמכם מכשיר לניטור סוכר, ויפה שעה אחת קודם. חשבתם לרגע שאתם צריכים לכתוב על דף את מדדי הסוכר שלכם ועם זה לגשת לרופא הסכרת בכל פרק זמן מסוים? בוודאי תשמחו לדעת שהיום יש גם דרך אחרת. יש שלל מכשירים לניטור סוכר שלמעשה מחוברים לאפליקציות שונות. בעזרת מכשיר כזה לא תצטרכו לכתוב שום דבר ולא יהיה סיכוי שתאבדו את המידע. בכל פעם כשתגיעו לרופא הסכרת שלכם שירצה לקבל מכם מידע ונתונים, תוכלו לשלוף הכול מהטלפון הנייד בקלות. יש מה לעשות עם מחלה כמו סכרת וחשוב להיות עם היד על הדופק כדי שתוכלו לשמור על בריאותכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...