Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורכי דין לענייני תעבורה בתל אביב:

עבירה על החוק היא משהו שיכול לקרות לכל אדם, בין אם הוא מואשם הלא עוול בכפו, בין אם הוא עשה משהו בטעות, נקלע לסיטואציה לא נעימה או שהוא חי את החיים האלה יום יום. עורכי דין מומלצים ומקצועיים בתחום שבו בוצעה העבירה יכולים ללא ספק להוציא הרבה מאוד אנשים ממקרים לא נעימים ולכל הפחות להפחית משמעותית בעונש. בעוד חלק מהעבירות הנן קטנות ומסתכמות בקנסות או נק' ברישיון, הרי שיש עבירות פליליות קשות שהעונש עליהן הוא מאסר וטווח השנים תלוי בחומרת העבירה. כך או כך מומלץ להתייעץ עם עו"ד מנוסה ומוסמך בתחום המדובר ולצורך כך הכנו עבורכם רשימה של עורכי דין מומלצים בתל אביב והסביבה הנכנסים בקלות ברשימת עורכי הדין הטובים והבכירים בישראל.

אחד המקומות הכי מסוכנים לאדם הממוצע במהלך היום שלו הוא הכביש. אין כמעט אדם שלא עושה את דרכו לעבודה או לבית העסק שלו בבוקר (ובחזרה מהעבודה) דרך הכביש: בין אם הוא נוסע ברכבו הפרטי, בהסעה מרוכזת או באוטובוס. בכל יום מתבצעות עשרות אלפי עבירות תנועה בישראל כאשר רק מאות/אלפים מתוכם באמת נתפסות. חלק מהעבירות הללו אף גובות חיי אדם ולעתים לא רק של אותו אדם שעבר את העבירה. על כן בית המשפט מתייחס בחומרה לעבירות תנועה העשויים לסכן חיי אדם ועל כן במקרים כאלה ואחרים חשוב להכיר עורכי דין לענייני תעבורה בתל אביב שיעזרו לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר מבחינתכם כדי להקל על העונש ובמידה ואתם חפים מפשע – להוכיח את חפותכם. להלן רשימה של כמה מעורכי הדין המומלצים בתל אביב לענייני תעבורה.

 עו"ד עמרי בן נתן ושות' :

המשרד מתמחה באופן בלעדי וייחודי בדיני תעבורה, ובתוך כך עוסק בייצוג אזרחים בכל סוגי עבירות התעבורה האפשריות: נהיגה בשכרות, עבירות מהירות, מחיקת נקודות, פסילת רישיון, תאונות פגע וברח, תאונות דרכים קשות ועוד. המשרד מתהדר באחוזי הצלחה גבוהים מאוד, ודוגל במתן יחס אישי וליווי צמוד מתחילת התהליך ועד לקבלת התוצאה המיטבית עבור הלקוח. במסגרת השירות תוכלו לקבל את כל המידע על זכויותיכם ותדריך מלא כיצד עליכם לנהוג. המשרד דוגל בעבודה בשקיפות מול הלקוח, תוך מתן שירות מנוסה ומקצועי וזמינות עבור הלקוח.

 

עורך דין תעבורה – דוד גולן:

משרד עורכי הדין אילת ודוד גולן פעיל מעל 20 שנים בתחום המשפטים ומתמחה בדיני תעבורה בפרט. המשרד פועל לטובת כלל המגזרים והאוכלוסיות בישראל ומספק שירותיו בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת. במסגרת פעילותו של המשרד לאורך השנים טופלו תיקים שונים המתייחסים ל: עבירות מהירות, פסילות רישיון, הסדרי טיעון, תאונות דרכים, נהיגה ללא רישיון תקף, נהיגה ללא ביטוח, נהיגה ללא רישיון רכב, פסילות מנהליות, איסורים על שימוש ברכב, שחרור ממעצר, ביטול קנסות ועוד. המשרד פועל גם מול רשויות בתי הסוהר, מול משרד הרישוי, משרד התחבורה וכן מייצג לקוחות בכל בתי המשפט בישראל, כולל בית המשפט העליון ובתי דין צבאיים. ערכי המשרד הם מקצוענות, זמינות, אמינות ויושר ובאתר החברה תוכלו למצוא מגוון רחב של המלצות ותיקים מוצלחים בתחום דיני התעבורה.

עורך דין תעבורה – משה רבי:

להיתפס על עבירת תנועה או להיות מעורבים בתאונה כאשר פגעתם בחיי אדם או נהגתם ללא רישיון או ביטוח יכול להגיע לפסים לא נעימים לחלוטין. על כן משרד עורכי הדין של משה רבי, המתמחה בדיני תעבורה, ממליץ בחום ליצור קשר עם עורכי הדין של המשרד בו במקום ולא לבצע פעולות העשויות לגרום לנזק גדול יותר. משום כך משרדו של משה רבי זמין עבורכם 24 שעות ביממה, כולל למקרי חירום באמצע הלילה, לא כולל שבתות וחגים. בין היתר המשרד מייצג תיקים בנושאי: נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, ביטול פסילה מנהלית עד תום הליכי המשפט, תאונות דרכים וכן עבירות תנועה אחרות. המשרד מחזיק באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד וגם אם נקלעתם לסיטואציה לא נעימה תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות ונעשה כל שביכולתנו המקצועית לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.

 

עורכי דין לענייני משפחה בתל אביב:

תחום דיני המשפחה הוא תחום עדין מאוד ומשלב הרבה מאוד רגשות, תחושות ולעתים רבות נגרר לפסים לא נעימים. על אף שניתן להשלים תיקים מסוימים בניחותא ובמהירות, הרי שישנם תיקים הנגררים למלחמה בין הצדדים ויכולה להגיע לפסים אישיים לא נעימים בכלל. עורכי דין לענייני משפחה בתל אביב עוסק לרוב בכל מה שקשור לענייני גירושין, חלוקת רכוש, דמי מזונות, משמורת על הילדים, צוואות וירושות, בית דין רבני, ידועים בציבור, הסכמים שונים, אפוטרופסות, נזיקין בתוך המשפחה, אלימות במשפחה ועוד. להלן כמה מעורכי הדין המומלצים ביותר בתחום דיני המשפחה.

עו"ד שחר שוורץ, העומד בראש משרד עו"ד שחר שוורץ, הוא עורך דין מנוסה ומוערך בתחום דיני המשפחה והגירושין.

את הכשרתו האקדמית רכש עו"ד שוורץ במוסדות מובילים בארץ ובחו"ל. הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) מהמרכז האקדמי למנהל ולעסקים ברמת גן, ותואר שני במשפטים (LL.M) מהפקולטה למשפטים של אוניברסיטת בר-אילן, הידועה ברמתה האקדמית הגבוהה. בנוסף, עו"ד שוורץ הוא בוגר תואר שני מנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת דרבי היוקרתית באנגליה.

הכשרתו המשפטית המקיפה משלבת פן עיוני ופן מעשי. מלבד התארים האקדמיים, עו"ד שוורץ מקפיד להשתלם ולהתעדכן באופן תדיר בהשתלמויות מקצועיות מטעם לשכת עורכי הדין ומוסדות אקדמיים נוספים, בפרט בתחומי התמחותו – גישור וענייני משפחה.

עורכת דין ומגשרת – הילה וינטרוב:

אחת מעורכי הדין המומלצות ביותר לענייני משפחה בתל אביב והסביבה הינה עורכת הדין הילה וינטרוב. הילה הנה בעלת תואר BLL במשפטים ותואר A.B במנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה. את הסטאג' שלה עשתה במשרד עורכי הדין "פישר בכר חן וול אוריון ושות' " בו צברה ניסיון רב בתחום המשפטים, לרבות תחום המקרקעין הסמוך לתחום דיני המשפחה. לאחר הסמכתה כעורכת דין עבדה כשכירה באחד ממשרד עורכי הדין המובילים בישראל בתחום המעמד האישי ודיני המשפחה וצברה ניסיון רב עם התמחות בענייני משפחה. החל משנת 2015 הוסמכה למגשרת מטעם לשכרת עורכי הדין ומאז טיפלה במקרים רבים של גישור והגעה להסכמים נעימים והוגנים בין בני הזוג. כיום עורכת הדין הילה וינטרוב מנהלת משרד בוטיק עצמאי בתחום דיני המשפחה ומאמינה כי כל אדם סוחב עמו מטען אחר ולכל אחד יש את הרגשות, הסיפורים והמניעים שלו. הדרך המיוחדת של הילה להגיע אל לקוחותיה בזכות שיח בריא וכלים נכונים, עוזר ללקוחות להרגיש בנוח לשתף פעולה, ליישב סכסוכים ולפעול מתוך מניעים טובים ולא לייצר תהליך של הרס שעשוי לפגוע בשני הצדדים ו/או בילדים אם מעורבים כאלה.

 

עורכי דין מקרקעין בתל אביב:

כמעט כל אחד נתקל בעורך דין מקרקעין לפחות פעם אחת בחיים והיא כאשר אנו באים לרכוש דירה משלנו. למרות זאת, עורכי דין מקרקעין אינם עובדים רק בנושאי רכישת דירה או קרקעות ונכסים אחרים, אלא גם בליווי בנושא תמ"א והתחדשות עירונית, ליווי בעת רכישות דירה יד שנייה, שיתוף ופירוק שיתוף במקרקעין, ייצוג בסכסוכים בין שכנים ועוד.

עורכי דין פשיטות רגל בתל אביב:

הליך פשיטת רגל הוא לא הליך נעים לאף אחד. הגעה למצב של חדלות פירעון הוא דבר שכיח בישראל עם למעלה מ90% מבעלי העסקים אשר מגיעים למצב שהעסק שלהם לא רווחי ונאלצים לסגור את העסק בתוך 5 שנים מרגע הקמתו. חדלות פירעון אם כן היא מצב חמור יותר – מצב בו אדם כבר לא יכול לעמוד בהוצאותיו וחובותיו ומחודש לחודש הם הולכים וגדלים. גם אנשים פרטיים וגם עצמאיים יכולים להכריז על פשיטת רגל, בכפוף לאישור בית המשפט כמובן שייבחן היטב את הנושא. הליך פשיטת רגל עשוי להיות מורכב ולכלול גם כינוס נכסים, חקר בני המשפחה והקרובים אליכם ולהיות הליך לא נעים שבסופו תרצו לצפות להסדר תשלומים סביר שתוכלו לעמוד בו מצד אחד אך גם להמשיך לחיות מצד שני כאשר לאחר 48 חודשים של תשלומים מופחתים אל הנושים בהתאם להסדר מול בית המשפט והנושים עצמם, תרצו לקבל הפטר חלוט שיפתור אתכם מיתר חובותיכם. ההליך לא יתאפשר ללא עורך דין מקצועי ומנוסה לענייני פשיטת רגל, הקמה ופירוק חברות וחדלות פירעון. הנה כמה מעורכי הדין המומלצים בתחום זה באזור תל אביב והסביבה.

עורכי דין פליליים בתל אביב:

לעולם אין לדעת מתי נזדקק לשירותיו של עורך דין פלילי, זה יכול לקרות בכל רגע נתון, גם אם מדובר באדם נורמטיבי. התחום הפלילי הוא רחב מאוד, ומאגד נושאים שונים, סמים, אלימות, איומים, ונושאים רבים נוספים. לעורך דין פלילי יש חשיבות רבה מתחילת האירוע, באם אדם נעצר או נלקח לחקירה, מומלץ לקבל ייעוץ מעורך דין פלילי המתמחה בתחום, זאת על מנת שלא יקרה מצב, שמשהו שנאמר בחקירה ישמש את המשטרה או התביעה נגד החשוד בהמשך הדרך. חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מנוסה, מקצועי וזמין, שיהיה לרשות הלקוח בכל רגע נתון, גם אם מדובר בשעות הלילה המאוחרות. עורך דין פלילי מכיר היטב את הסייגים השונים הקיימים בכל התחום הפלילי, ויכול לקצר משמעותית מעצר ימים, לשלוח למעצר בית עד שהתמונה תתברר ועוד. להלן רשימה של כמה מעורכי הדין הפליליים המומלצים בתל אביב.

בנימין מלכא חברת עורכי דין:

עורך דין בנימין מלכא, הינו עו"ד מומחה במספר תחומים, ביניהם במשפט הפלילי, דין צבאי, דיני תעבורה, סכסוכים אזרחיים, לשון הרע. במסגרת שנות עבודתו הוא ייצג לא פעם בתיקים מורכבים שפתחו לא פעם את מהדורות החדשות ברחבי הארץ. עו"ד מלכא בעל ניסיון רב בתחומים רבים, וכן בעל ניסיון בייצוג בבתי משפט, בכל הערכאות בין היתר גם בבית המשפט העליון, וכן, בשבתו כבית המשפט הגבוה לצדק. כמו כן הוא ניהל עתירות מנהליות רבות  בבית המשפט המחוזיים. המשרד דוגל במקצוענות, שירותיות ובשקיפות מלא בעבודה מול הלקוח, בזמינות ועוד.

עדן זינו – משרד עורכי דין:

המשרד מתמחה בתחומי המשפט הפלילי, דיני תעבורה ודיני צבא.  עו"ד עדן זינו, חברה בלשכת עו"ד בישראל, ועובדת בשיתוף פעולה עם עורכי דין בכירים בכל נושאי המשפט. המשרד מתמחה בייצוג בתחומים: פלילי, דיני תעבורה, דיני צבא ועוד. המשרד מעניק ייעוץ לפני חקירה, ובמעצר. אנו דוגלים בליווי מלא החל מתהליך הפניה ועד לסיום התיק. עו"ד זינו מלווה את לקוחותיה לאורך הדיונים, ערעורים בערכאות השונות ועוד. העבודה מול הלקוח נעשית בשקיפות מלאה, עם הסבר מלא על כל נושא העבירה, מהם הפתרונות האולטימטיביים וכן במסירות ובזמינות ייחודית.

עורכי דין צבאיים בתל אביב:

בתי המשפט הצבאיים שונים מאוד מבתי המשפט האזרחיים, הן מבחינת התנהלות והן מבחינת העונשים. לא רבים יודעים אבל בבתי משפט צבאיים לא מיצגים עורכי דין רגילים, אלא עורכי דין שקיבלו היתר מיוחד לשמש כעורכי דין צבאיים. בבתי הדין הצבאיים מטפלים בנושאים שונים כגון סירוב לשרת בצה"ל, בקשה לשחרור משירות צבאי, עבירות פליליות שנעשות במהלך השירות הצבאי, תביעות כנגד הצבא ועוד. יש להבין כי עורך דין צבאי ממלא תפקיד חשוב דווקא משום שההתנהלות בבתי הצבאיים שונים, לצשל בעבירות סמים, בצבא נוטים יותר להחמיר. להלן כמה מעורכי הדין הצבאיים המומלצים באיזור תל אביב.

ריקי ישי משרד עורכי דין:

המשרד עוסק בכל התחומים הצבאיים, ביניהם פלילי, תביעות רפואיות חקירות מצ"ח דיני צבא, נפקדות, עריקות השתמטות, פרופיל צבאי ועוד. עורכת הדין ריקי ישי הינה בעלת ידע נרחב בתחום רפואה וצבא, והמשפט הפלילי הצבאי, זאת בשל ניסיונה כקצינה וסנגורית צבאית. יתרונה הוא  מהיכרות עם המערכת הצבאית, לשכות הגיוס ומיטב. בעברה שימשה כיועצת לגופי רפואה שונים בצה"ל, ובכך הם מכירים אותה מקרוב ומודעים למקצועיותה וניסיונה, דבר המהווה יתרון גדול מאוד בפניות אל גופים אלו.