Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אוויר טבעי גם בבית

אוויר טבעי גם בבית
קרדיט Canva

העונה החמה מתקדמת אלינו בצעדי ענק, וניתן להתחיל להרגיש את מד החום הולך ועולה. וכל מה שלנו נותר לעשות הוא ליהנות עם מזגן שיקרר לנו את האווירה והאוויר בתוך הבית. הבעיה מתחילה כאשר בבית חלוקים על מידת הטמפרטורה הנוחה. ויש את אלו שעד כמה שחם להם, הם אינם יכולים לשאת את הקור המקפיא של המזגן. מה עושים? בשביל יש לנו את מערכת  vrf התקנת מזגן vrf הינה רמת טכנולוגיה מתקדמת ביותר באמצעותה ניתן לשלוט על רמת האוורור והקירור של הבית ביתר גמישות. יחד יועץ מיזוג אוויר שהינו למעשה מהנדס מתחום הנדסת המכונות אשר תפקידו הוא לתכנן את מערכות האוורור במבנים גדולים. בדרך כלל מדובר על מקומות ציבוריים. על תפקידו של יועץ מיזוג וגם על טכנולוגית vrf נרחיב כאן בהמשך מאמר זה.

הקשר שבין יועץ מיזוג לתהליך אוורור נעים בבית

אשתו של נשיא המדינה הראשון של ישראל אמרה, כי זהו מקום טוב לתלות בו כביסה, כשהתכוונה למעלות הגבוהות המצויות בארץ בימות הקיץ החמים. אך כאשר מתגוררים במקומות אשר גם הלחות שבהן עולה המצב נהיה הרבה פחות נעים. כך שהפכנו להיות ארץ ממלכת המזגנים. אומנם כולם נהנים מקצת אוורור של משב רוח קריר כדי לצנן מעט את הטמפרטורה של החדר והגוף, אך הדגש הוא על משב רוח קריר ולא קר או מקפיא כמו שלעיתים ניתן להרגיש במזגנים. כך שההרגשה היא שאנחנו שאנשים מתנדנדים בין קור לחום באופן קיצוני שעלול להזיק גם לבריאות. לשם כך יש 2 פתרונות מנצחים כדי שאתם תרגישו הכי נעים בבית גם בימות הקיץ הלוהטים:

  • התקנת מזגן vrf– טכנולוגיית VRF Variable Refrigerant Flow, הינה טכנולוגיה הפועלת כחוט המקשר בין מספר תצורות פעולה של מזגנים עיליים ומזגנים מיני מרכזיים. זה אומר שכעת ניתן לשלוט באמצעות מנוע אחד על מספר מדחסים, ולשנות את פעולתם כפי שרק תירצו. איך תרגישו את זה בשטח? מערכת זו בנויה לכל מצבי קיצון של מזג אוויר בין מדובר בחום קיצוני או בקור קיצוני. מעבר לזאת המערכת בנויה בצורה בה אין שומעים את פעולת המזגנים כפי שהם קיימים במדחסים הישנים. המערכת יכולה להתחבר בקלות אל מערכת בית חכם, וזה אומר שאתם יכולים להפעיל מזגן את האפליקציה שלכם. הבשורה החשובה והמשמחת ביותר היא שאתם יכולים להפעיל את המזגן בלי הצורך לדאוג לצריכת חשמל יקרה. המערכת פועלת בצורה מדודה כך שעם החיישנים הנמצאים בה היא מפעילה את מהירות המדחס על פי הטמפרטורה הרצויה, כך שאתם נהנים ממיזוג אמתי וחיסכון של -50% אחוזים
  • יועץ מיזוג אוויר– איך קורה כל הקסם הזה עליו סיפרנו לכם בסעיף מעל? זה קורה הודות ליועצי מיזוג אוויר שמתכננים לנו את החיים להרבה יותר נוחים בתחום מערכת הקירור הציבורי והפרטי. למה הכוונה? בדרך כלל כאשר מתייעצים בשירותיו של יועץ מיזוג ההכוונה המקצועית ניתנת לכל אותם מוסדות ציבוריים העובדים סביב השעון עבור כלל הציבור כמו בתי מלון, בתי חולים, מרכזי מסחר ועוד. ומתי צריך את שירותיו של יועץ מיזוג למגזר הפרטי? כאשר ישנם מבנים פרטיים בהם יעילותו של מזגן אחד איננה מספיקה ויש צורך להפעיל יותר ממזגן אחד כדי לאפשר זרימת אוויר נעימה, ולהפחית בצריכת החשמל בתשלום

סיכום דבר

בכדי לעבור את הקיץ בנעימים, צריך להתכונן אליו בהתאם. פגישה עם יועץ מיזוג הינה התחלה מבטיחה לקיץ נעים. תוסיפו לזה את טכנולוגיית vrf ואפשר לומר שאתם מסודרים לקראת העונה החמה שתהיה לכם הפעם הרבה יותר ממוזגת, שקטה ולא יקרה. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר חברת קדמת המיזוג הפועלת מזה- 15 שנים בתחום הנדסת מיזוג אוויר מתמחה החברה בתכנון והתקנה של מערכות אוורור מתקדמות ובהתאמה אישית לכל לקוח. כנסו לאתר החברה וקבעו פגישה עם צוות העובדים שישמח לייעץ לכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...