Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אות הפעיל המצטיין של מחוז תל אביב – לאפרת רייזפוס מאולפנית אמית ישורון

אות הפעיל המצטיין של מחוז תל אביב – לאפרת רייזפוס מאולפנית אמית ישורון
קרדיט: דוברות רשת אמית

אפרת רייזפוס, תלמידת כיתה יב' באולפנית אמית ישורון זכתה באות הפעיל המצטיין המחוזי  של מחוז תל אביב במשרד החינוך לשנת התשפ"א במסגרת התוכנית למעורבות חברתית והתפתחות אישית. זו השנה השלישית ברציפות, שתלמידת האולפנית זוכה באות החשוב והמכובד.

אפרת משמשת כרכזת שילוב בסניף בני עקיבא מלאבס. בתפקיד זה היא מלווה את המדריכים של ילדי החינוך המיוחד, היא קשובה לאתגרים ולצרכים שלהם ונותנת להם כלים להתמודדות. מעבר להדרכה, לאורך שנותיה בסניף היתה שותפה ויוזמת של שוק פורים שכל הכנסותיו הועברו לקשישים ומשפחות בסיכון והפנינג שכל הכנסותיו הועברו לילדי חינוך מיוחד.

כנציגת מועצת התלמידות של האולפנית, כיהנה אפרת בתפקיד סגנית יו"ר המועצה וכנציגת האולפנית המועצת הנוער העירונית. אפרת הובילה פעילויות למועצת התלמידים של החינוך היסודי, את יום החלפת שלטונות, חנוכה של עשייה (כאשר בכל ערב מתקיימת הדלקת נרות עם אוכלוסיה אחרת במקומות שונים) ושיתופי פעולה נוספים עם העירייה.

בתוך האולפנית הובילה אפרת והשתתפה בטקס עשרה בטבת שבנות הכיתה יזמו והפיקו. לקחה חלק בהפנינג שכבתי לבית ספר עמיאל רמב"ם מתל אביב ובמסגרת מגמת תיאטרון השתתפה בהצגות לילדי הגנים. השנה אפרת מלווה תלמידות מחטיבת הביניים ומלמדת שיעורי אנגלית לבנות הזקוקות לסיוע. בשנה שעברה, אפרת התקבלה לתוכנית LEAD, תוכנית ייחודית המקדמת מנהיגות בקרב בני נוער ומעודדת יוזמות חברתיות וכן הובילה פרויקט שעסק בבדידות של בני נוער.

בתגובה לזכייה אמרה אפרת: "זכות גדולה ומרגשת עבורי לקבל הכרה כזאת מכובדת לעשיה שלי. והרבה הכרת הטוב כלפי האולפנית שמשם ינקתי את ערכי העשיה והמעורבות".

מבשרת יעקבס, ראש אולפנית אמית ישורון: "כל הכבוד לאפרת על היותה מופת של התנדבות ועשיה מקסימה. זו השנה השלישית שבה זוכה תלמידת האולפנית  באות שר החינוך, זו תוצאה של אקלים בית ספרי המעודד לקיחת אחריות על הקהילה, מעורבות ונתינה. משמח לראות שהעשייה של אפרת מקבלת הכרה ואני מקווה ובטוחה כי בנות רבות ילכו בעקבותיה, יזמו וישתתפו בתכנית החסד ובהתנדבויות באולפנית ומחוצה לה".

קרדיט: דוברות רשת אמית
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
אדום עולה- על הקיר: הוקמה הפועל תל אביב בטיפוס
אוהדי הפועל- יש לכם עוד ענף ספורט לעקוב אחריו; מטפסות...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...