Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אטרקטיביות לצד יעילות

אטרקטיביות לצד יעילות
קרדיט: Canva

פרגולה במבוק כשמה כן היא- פרגולה העשויה ברובה מעץ אך  מחופה בסוגים שונים של מוטות במבוק . את הקנים והמוטות מחברים בצורה המקובלת הישנה שהיא האידיאלית עבורם. חיבור המוטות לקרקע מחייב פטנט מיוחד. הבמבוק הוא עץ בעל חוזק גבוה, שהחיתוך שלו נעשה בכלים מיוחדים כיוון שמסור ידני רגיל למשל, לא יכול לו. בסין הוא משמש לבנייה ובעיקר לבניית פיגומים בגלל חוזקו המיוחד וכוחו לשאת כובד. בדרך כלל בניית פרגולה במבוק שעשויה כולה  במבוק לא קיימת בגלל התקן הישראלי, אך מה שמקובל ותקני לעשות הוא לכסות את הפרגולה העשויה בדרך כלל  מעץ בקני במבוק בעובי ובגודל שונה ובכך ליצור מראה נאה ומיוחד לפרגולה ולהיכן שהיא נמצאת. כל אדם ואפשרויות יכול להתאים את כמות הבמבוק הנדרש היכול להשתלב בקלות עם סוגי עצים אחרים. קני הבמבוק הם קלים באופן יחסי למוטות עץ, אך חוזקם הוא יתרונם. הם מתחברים יחסית בקלות דרך חוטי ברזל אחד לשני בצורה חזקה ומאובטחת ובזה עליונותם.

יתרונות השימוש בגדר אלומיניום לגינה

ישנן הרבה אפשרויות גידור לגינה, לכולם יש יתרונות וחסרונות. אחת הסיבות להקמת גדרות לגינה  העשויה אלומיניום היא צורתה הדומה מאד לגדרות מתכת אחרות אך עלותה מינימלית יחסית אליהן. האלומיניום עצמו הוא מתכת רכה ונוחה לשימוש, אינה מחלידה ודורשת תחזוקה מינימלית כמו ניקיון פשוט. ואם חושבים על פגיעה בטבע אם מעוניינים להחליפו הרי שהיא לא קיימת כיוון שהוא ניתן למיחזור. הגדר עצמה מגיעה עם שלל עיצובים וצבעים המאפשרים מנעד אפשרויות בחירה. תפקידן האמיתי של גדרות אלומיניום לגינה בנוסף לאטרקטיביות שלהן הוא לשמור על הגינה מחדירה של בעלי חיים למיניהם העלולים להשחית ככל העולה על רוחם.

סוגי הגדרות ותפקידם

הסוג הנפוץ ביותר של גדרות אלומיניום לגינה הוא גדרות אופקיות- הפסים הרחבים נותנים חוזק לגדר ומסתירים את הגינה. ניתן לשלוט במרווחים בין הפסים ואף לשלבם עם חומרי גלם נוספים כמו זכוכית, ברזל, ועץ. סוג אחר ושונה אך פחות מסתיר את הגינה הוא גדרות אופקיות מפסים דקים  שהרווח ביניהם שווה ליצור סימטריה ושגם בהם ניתן לשלב חומרים נוספים. הגדר הפופולארית הנוספת היא הגדר האטומה אפשרי אטימה מלאה ואפשרי חלקית הכול לפי רצון הקונה. יש בה שלבים חופפים האוטמים את הגינה לחלוטין מעין זרים. אין ספק שבכל הגדרות הללו העלות תהיה גבוהה יותר מגדר ברזל שהתחזוקה שלה תהיה גבוהה, בגלל השמירה שלא תחליד בניגוד לאלומיניום שהוא אלחלד. אז אם ברצונכם ליהנות מעבודה של עובדים מוכשרים ומקצועיים המשתלמים בכל נושא חדש ומעוניינים בעבודה מדויקת ללא תקלות ועיכובים אנא פנו לחברת service  Manoלבית ולחצר עבודות עץ ברזל ואלומיניום בטלפון: 052-6411770 ותיהנו מעבודה מושלמת ונאה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...