Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה מתנות מקוריות ומרגשות לחנוכה תוכלו לתת לאנשים האהובים עליכם?

איזה מתנות מקוריות ומרגשות לחנוכה תוכלו לתת לאנשים האהובים עליכם?
קרדיט תמונה FREEPIK

חג חנוכה הוא אחד החגים הצבעוניים, המהנים והמיוחדים שלנו, חג בו אנחנו חוגגים ניסים ונפלאות, מעניקים דמי חנוכה ומוזמנים להדלקות נר מתוקות ורוויות שמן. חג חנוכה הוא גם הזדמנות מצוינת לתת מתנה לאנשים האהובים עלינו. 

אם גם לכם נמאס ממתנות בנאליות כמו שוקולדים ופרחים ואתם מחפשים מתנות לחנוכה לבן/בת הזוג, לילדים, להורים, למשפחה או לחברים הקרובים, יש לנו כמה רעיונות מעולים ומקוריים שיעבדו בול בחג הקרוב!

הצגות והופעות

חג חנוכה הוא חג של הצגות והופעות ברחבי התיאטראות בארץ. לכן, מתנות לחנוכה שהן מרגשות ומיוחדות יכולות להיות על טהרת הבמה – בין אם מנוי לתיאטרון, הצגת ילדים, מחזמר, מופע מוזיקה של זמר אהוב, הופעת סטנדאפ או אפילו סרט!

קינוח מפנק 

חנוכה הוא גם חג השמן והמתוק, ולכן מתנות לחנוכה יכולות לסבוב סביב כל מה שמתוק, טעים ומלא מלא שמן. תוכלו לבחור מתנות לחנוכה כמו מארזי גלידה, סדנאות שוקולד, דונאטסים צבעוניים, סופגניות מיוחדות, ארוחת קינוחים מושחתת ועוד! אין ספק שמדובר על המתנה הכי מתוקה שתמצאו…

יום ספא ועיסוי

חנוכה הוא החג של נס פך השמן, וכולנו יודעים מה הנס הכי טוב שאפשר לעשות עם שמן: עיסוי מפנק! אם אתם מחפשים מתנה מרגשת ומפנקת לחג הקרוב, עיסוי שמנים בספא יוקרתי יעשה את העבודה. תוסיפו לזה ארוחת בוקר טובה ותקבלו מתנת חג מרגיעה, מפנקת ובלתי נשכחת.

החלקה על הקרח

חנוכה הוא החג המקביל לחג המולד, וכולנו יודעים מה מאפיין את חג המולד ברחבי העולם: עצי אשוח צבעוניים ומוארים לצד מתחמי החלקה על הקרח! לכן, רעיון מקורי ומרגש לחג יכול להיות בילוי משותף של החלקה על הקרח במתחם סגור בארץ. אמנם לא תמצאו את הקסם שיש בערי בירה אירופאיות מוארות, אבל בהחלט תרגישו את החגיגיות וההנאה בפעילות המקורית הזו. 

יקב

אם אתם מחפשים מתנות לחנוכה שהן קצת יותר רגועות, בילוי ביקב הוא לגמרי מתנה ראויה לחג האורות והניסים. בקרו באחד מהיקבים הפזורים ברחבי הארץ ותבלו עם בקבוקי יין, גבינות, לחמים ומטבלים לבוקר רגוע של כיף והנאה. תוכלו לשלב את הביקור גם עם סיור ביקב או טיול בטבע. 

דמי חנוכה

גם דמי חנוכה הם חלק בלתי נפרד ממנהגי החג ומקובל להעניק אותם לילדים במהלך השבוע. אם אתם לא בטוחים איזו מתנה לרכוש ליקרים שלכם אבל לא מעוניינים לתת כסף מזומן, תוכלו לתת להם את הבחירה לרכוש מתוך מגוון ענק של חנויות אופנה, אלקטרוניקה, תכשיטים, ריהוט הבית, מסעדות וכו' – כך יוכלו לבחור בעצמם על מה להוציא את דמי החנוכה שלהם! 

מתנות לחנוכה שיוצאות מהקופסא!

מהרו לבחור את המתנה המושלמת לאנשים האהובים עליכם ולחגוג יחד את החג הצבעוני והמתוק. אל תשכחו להתאים את המתנה לאופי של מקבל המתנה שלכם, כך שתהיו בטוחים שקלעתם בול!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...