Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איטום מרתפים בחורף

איטום מרתפים בחורף
קרדיט לתמונה: Freepik

חדירה של מים למבנה היא בעיה שתמיד יש לקחת בכובד ראש שכן, כאשר מדובר על תרחיש בו מים חודרים אל תוך קירות המבנה, הרי שהדבר מעיד באופן ישיר על בעיה קשה באיטום, מה שעשוי לגרום לעובש ולכלוך במבנה. על כן, בעת בה מדובר על מרתף, ניכר כי חומרת הבעיה עלולה להיות קשה הרבה יותר. למעשה, תוך פרק זמן קצר במיוחד יתחילו ריחות חזקים של עובש וטחב שיהיה לא פשוט להיפטר מהם לאחר מכן. בנוסף, עשויה לא פעם להיווצר סכנת חיים משמעותית בעקבות מגע של חוטי החשמל במים. אי לכך, במידה ואתם מבחינים ברטיבות או לחילופין בתופעת עובש במרתף הבית שלכם, ההמלצה שלנו תהיה לוודא כי אתם פונים מהר ככל הניתן לשירותיה של חברה העוסקת בתחום. על כן, במטרה לעשות לכם קצת סדר ולוודא כי אתם אכן מבינים לעומק את הנושא, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע החשוב שכדאי לכם להכיר מקרוב.

תהליך איטום המרתף

בראש ובראשונה, חשוב לציין כי איטום מרתפים הוא תהליך אשר מתחלק לשני חלקים מרכזיים. החלק הראשון הוא למעשה איטום של הרצפה בחלל המרתף שכן, מדובר על תהליך אשר מבתצע בעזרת שימוש ביריעות ביטומניות אשר מונחות על בסיס הבטון, ומגיעות עד לגובה של שישים סנטימטרים מעל קירות המרתף. בתום הנחת היריעות הביטומניות, הקבלן יתחיל בריתוכן ולאחר מכן, יהיה ניתן להתחיל בבניית הקירות. זאת בעוד כי החלק השני הוא למעשה איטום של הקירות במרחב. כאן למעשה, לא מתבצע שימוש ביריעות על מנת להימנע ממצב של היווצרות כיסי אוויר. על כן, במטרה לאטום את הקירות, יבצע הקבלן שימוש בחומר דו רכיבי או לחילופין חומר חד רכיבי ייעודי.

רגע, מה ההבדלים בין דו רכיבי לחד רכיבי?

כאשר מדובר על איטום המתבסס על חומר דו רכיבי, הרי שמדובר על איטום עמיד וחזק יותר וכן, גם אחד כזה שמסוגל לעמוד בטמפרטורות קיצוניות במיוחד. למעשה, מדובר על שני חומרים שבעת בה הם באים במגע עם האוויר, הם מתנפחים מיד ולאחר מכן יוצרים שכבה שכל תפקידה הוא להגן על קירות המרתף. מנגד לכך, כאשר מדובר על איטום עם חומר חד רכיבי, הרי שמדובר על תהליך המתבצע בעזרת התזה של משחה ייעודית על גבי קירות המרתף, מה שמונה מעבר של מים דרך הקירות. על כן, בשתי המקרים, עליכם לוודא כי אתם פונים לשירותיה של חברה אמינה ומובילה בתחום, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי המטלה אכן מבוצעת על הצד הטוב והמדויק ביותר.

מחפשים חברת איטום גגות ומרגישים מבולבלים לאור היצע האפשרויות הרחב בשוק של היום? ובכן, במידה וזהו אכן המצב, ההמלצה שלנו תהיה לפנות אל הצוות המקצועי של חברת אדלר ובניו עוד היום!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...