Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים ציוד רפואי ביתי

איך בוחרים ציוד רפואי ביתי
Credit: Pixabay.com

ציוד רפואי ביתי מהווה דבר חשוב מאוד שבהחלט לא כדאי להתפשר עליו. אם אתם זקוקים לציוד רפואי ביתי, חשוב מאוד שתבדקו איזו חברה יכולה לספק לכם את הציוד האיכותי והטוב ביותר. המחיר בהחלט לא משחק תפקיד כאשר הדבר נוגע לבריאות שלכם ובבואכם לרכוש ציוד רפואי עבור שימוש בביתכם, עליכם לשים דגש על לא מעט פרמטרים שיסייעו לכם בבחירתו מלבד המחיר שלו.

במאמר הבא תקבלו את כל המידע לגבי כיצד בוחרים מכשור רפואי איכותי ומוצרים לתחום הנשימתי והרפואי בצורה הטובה ביותר עבור שימוש בביתכם.

Credit: Pixabay.com

איזה ציוד רפואי ביתי ניתן לרכוש כיום?

כיום ניתן לרכוש או לשכור מחברות שונות סוגים שונים של ציוד רפואי הנדרש לשימוש ביתי עבור מגוון צרכי בריאותיים שונים, כך לדוגמא: ניתן לרכוש מסיכות CPAP הרלוונטיות עבור חיבור למכשיר סיפאפ שמטרתו היא לסייע לכל אדם שסובל מדום נשימה בשינה לנשום בצורה תקינה במהלך הלילה. את המסכות יש להחליף מדי פרק זמן כלשהו ועל כן, חשוב מאוד לבחור אותן בקפידה טרם רוכשים אותן. מעבר לכך, לא מעט אנשים זקוקים כיום לחיבור חמצן קבוע בביתם ובכל מקום אחר שבו הם מצויים ועל כן, ניתן לרכוש או לשכור כיום מחוללי חמצן ניידים או נייחים שיספקו להם את החמצן שהם זקוקים לו. כל ציוד רפואי לשימוש בבית הנדרש עבור צורך רפואי כזה או אחר, חייב להיבחר בקפידה שכן, ציוד לא תקין יכול לפגוע ולסכן את חייהם של המשתמשים בו.

כיצד בוחרים ציוד רפואי ביתי?

אם אתם תוהים כיצד לבחור ציוד רפואי ביתי, הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור אותו בצורה נכונה:

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשים דגש עליהם טרם בוחרים ציוד רפואי ביתי הוא החברה אשר מספקת את הציוד. חשוב מאוד לוודא כי לחברה המדוברת יש את האישורים הנדרשים עבור מכירת או השכרת הציוד המדובר וכן רישיון שיווק. תחום שיווק ציוד רפואי התגלה לא פעם כתחום פרוץ שבו ניתן למצוא גם חברות ללא רישיון משווקות מוצרים מעין אלה. חשוב להבין כי חברה מעין זאת לא פעם משווקת ציוד שלא עבר את כל בדיקות התקינה ולא קיבל את כל האישורים הנדרשים ועל כן, הציוד שלה יכול לסכן את חייהם של המשתמשים בו.

יש לבחור בחברה המציע מגוון סוגי ציוד רפואי שונים כך שכל אדם יוכל לבחור בדיוק את הציוד הרלוונטי לו. בין אם מדובר על מכונות הנשמה, מכשירי סיפאפ, מסכות סיפאפ, מחוללי חמצן, דפיברילטור ועוד.

מעבר לכך, חשוב מאוד לבחור בחברה אשר מספקת את הציוד הנבחר בצורה מהירה. בסופו של דבר, לא פעם הציוד הרפואי נדרש לשימוש האדם כמה שיותר מהר ועל כן, חברה שמספקת את הציוד לאחר פרק זמן משמעותי מרגע ההזמנה פחות רלוונטית במקרה הזה. יש חשיבות שהציוד יגיע כמה שיותר מהר, כאשר חברה המציעה משלוח תוך 24 שעות היא בהחלט חברה שכדאי לבחור בה.

פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא הדרכה מקצועית מטעם החברה. לא פעם, מדובר על אדם שמשתמש לראשונה בציוד כזה או אחר ועל כן, יש להדריך אותו או את בני המשפחה המתגוררים עימו לגבי אופן השימוש במכשיר. יש צורך להבין כיצד משתמשים בצורה המדויקת ביותר בציוד הרלוונטי וזאת בכדי שהשימוש בו יהיה יעיל ויסייע לאדם שזקוק לו.

גם אחריות על המוצרים היא דבר חשוב מאוד ועל כן, יש לוודא מול החברה האם היא מציעה אחריות על המוצרים שלה ומהו פרק הזמן שבו האחריות תקפה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...