Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך יוצרים סקר?

איך יוצרים סקר?
קרדיט: depositphotos

איך יוצרים סקר? שימוש בכתובת האתר (URL) לטובת שיפור התובנות

בתהליך הכרוך בתכנון וביצירת סקר, חשוב לתת את הדעת על הדרך שבה ׳התאמה אישית׳ של הסקר תוכל לשפר בסופו של דבר את ניתוח הנתונים שלכם.

יצירת סקר מותאם אישית

יש דרכים רבות שבהן ניתן להתאים אישית את הסקר שלכם, כמו למשל באמצעות עיצוב. עם זאת, אחת הדרכים היעילות ליצירת סקר מותאם אישית, עושה שימוש בפרמטרים מה-URL (Uniform Resource Locator), כלומר מכתובת האינטרנט שלכם.

שימוש בפרמטרים מה-URL מאפשר להעביר לסקר מידע שכבר ״ידוע״ לכם, כמו:

  • שם המשיב, כתובת האימייל ומספר הלקוח שלו.
  • מקור התנועה, המציין מהיכן ניווט המשיב שלכם.
  • סוג המנוי שבו מחזיק המשיב, רמת הנאמנות שלו או כל אינדיקטור אחר שיספק הקשר לגבי מערכת היחסים של המשיב עם המותג שלכם.

למעשה, תוכלו להשתמש בכל פרטי מידע שנצברו ב-URL וקשורים למשיבים לסקר שלכם, ולהעבירו ישירות לסקר עצמו.

למה כדאי להוסיף לסקר פרמטרים מה-URL?

  1. יצירת סקר מותאם אישית

פרמטרים מה-URL יכולים לשמש ליצירת התאמה אישית של התוכן, שיוכל להופיע בכול דף בסקר שלכם. דוגמאות:

  • אחד הפרמטרים שתוכלו להוסיף לקישור של הסקר הוא שמם של הלקוחות המשיבים. דף הפתיחה של הסקר שלכם יוכל לברך כל משיב על שאלון הסקר, בשמו.
  • אם מדובר בסקר שביעות רצון, תוכלו להוסיף פרמטר שנוגע לרמת המנוי של הלקוחות שלכם. וכך, בשאלה העוסקת ברמת שביעות הרצון של הלקוח מהמנוי שלו בחברה, במקום להשתמש בניסוח מעורפל, תוכלו להשתמש בערך המדויק שהועבר לסקר ישירות מה-URL ולנסח את רמת המנוי הנוכחית של כל אחד מהמשיבים לסקר.
  • שילוב של פרמטרים מה-URL יחד עם פרמטרים הקשורים לשאלות הסקר, מאפשר לכם להתבסס על ערכים מה-URL שלכם, כדי להחליט אם להציג או להסתיר שאלה מחלק מהמשיבים לסקר. למשל, תוכלו לבחור להציג שאלה מסוימת רק למשיבים שהגיעו אליכם דרך מודעת הפרסום של החברה בפייסבוק. כמו למשל שאלה המתייחסת לזיכרון של המשיבים, כשהיא מבקשת מהם לתאר את המראה החזותי של מודעת הפרסומת שעליה לחצו בפייסבוק.
  1. ניתוח הסקר

פרמטרים של ה-URL הם דרך מעולה להשלמת ניתוח הנתונים של הסקר שלכם. במקום לדרוש מהמשיבים לענות על שאלות הנוגעות למידע שכבר ידוע לכם בבירור, תוכלו להעביר מידע זה ישירות למחוונים של ניתוח הסקר, כך שאפשר יהיה לנתח את הנתונים על סמך מידע ׳ידוע׳ זה.

לדוגמה, אם במסד הנתונים שלכם כבר קיים המידע המתייחס לנתונים המגדריים של הלקוחות, תוכלו להעביר את הנתונים הללו ישירות מה-URL לסקר שלכם, ובכך גם לחסוך את זמנם של המשיבים וגם למקסם את שיעורי השלמת המענה על הסקר שלכם. זה יאפשר לכם, למשל, לנתח מתאמים בין שביעות רצון למגדר, מבלי לדרוש מהמשיבים לחזור ולמלא שוב את המידע הנוגע למין שלהם (זכר / נקבה).

לפרטים נוספים הכנסו לאתר https://www.ms-ci.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...