יריב פז מחברת פז גרופ מתמחה בשוק הנדל"ן למגורים בישראל מאז 2005, כאשר החברה דוגלת בכך שכל אחד ואחת יכולים לרכוש נדל"ן בישראל. ללא פערי תיווך ובמחירים אטרקטיביים, חברת פז גרופ מוכיחה שתחום הנדל"ן עדיין שווה התעניינות בישראל.
למרות משבר הדיור המתמשך בישראל, ולמרות שנראה כאילו המחירים של הדירות בארץ לא מפסיקים לנסוק, יריב פז מוכיח שעולם הנדל"ן אינו רווי. עדיין עולם הנדל"ן בארץ כולל בתוכו השקעות ששווה לקחת בחשבון, בעוד כי אין ספק שבתחום זה נדרש ניסיון רב, ידע וכלים נכונים כדי אכן להניב רווחים בטווח הארוך.
יזמות הנדל"ן חיה ונושמת – יריב פז מחברת פז גרופ מוכיחים
עם ניסיון מגוון בסוגי התמודדויות עם משברים פיננסיים לאורך השנים יריב פז הצליח להדריך משקיעי נדל"ן רבים אל עבר השקעות מוצלחות. למרות משבר "הסאב פריים" בארה"ב וכן משבר הקורונה, יריב נחשב כיום לאחד מיזמי הנדל"ן המובילים בישראל.
חשוב להבין שאתגרים עסקיים הם חלק חלק בלתי נפרד מתחום יזמות הנדל"ן. עד היום, למרות כל האתגרים בשוק הנדל"ן הרווי והתבועני יריב פז בנה לעצמו פורטפוליו נדל"ני מניב. תיקו של יריב פז מונה קרוב ל 100 יחידות דיור בישראל ובעולם. בין היתר, יריב פז מרצה לנדל"ן במכללות שונות, מפרשן בעיתונים הכלכליים הגדולים והמובילים בישראל ועוד.
כיצד חברת פז גרופ ומייסדה יריב פז הצליחו בעולם הנדל"ן
חברת פז גרופ בהנחיית יריב פז עושה הכול עבור הלקוח מקצה לקצה. בעזרת החברה ניתן ליטול משכנתא, להיעזר בעבור איתור דירה ללא דמי תיווך, כמו גם להכין בעזרת החברה תוכנית עסקית לפי הנתונים האישיים של כל משקיע ומשקיעה.
מעבר לכך, חברת פזז גרופ מחברת בין הלקוח לבין עורך דין, שמאי מקרקעין, אנשי מקצוע בתחום השיפוץ וההשכרה ועוד. ובכך, החברה מספקת את כל השירותים הנלווים להשקעות נדל"ן תחת קורת גג אחת. וזהו כנראה המפתח להצלחתה של חברת יזמות נדל"ן.
המוניטין, הניסיון והכלים שרכש ב-10 אצבעותיו – יריב פז
עם מוניטין של שנים וכמובן ניסיון עשיר שנרכש בעשר אצבעותיו, יריב פז מחברת פז גרופ נמנה בין המשקיעים הבולטים בארץ. בעודו נמצא בקשר עסקי\השקעתי עם למעלה מ 500 משקיעים שונים בארץ, יריב פז מסוגל לחשוף את לקוחותיו לעסקאות הטובות ביותר בשוק הנדל"ן בארץ.
בשורה התחתונה, כל חברה מצליחה, בין אם בתחום הנדל"ן או בתחומים אחרים, חייבת להתמודד עם לא מעט אתגרים במהלך הדרך. בעוד שזה בהחלט נכון, יהיה חשוב לדעת כיצד להתמודד עם אתגרים אלו ולצלוח אותם בצורה כזאת שלא רק שלא תפגע במוניטין של החברה, אלא אפילו תצליח לחזקו.