Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור תאורה לחצר?

איך לבחור תאורה לחצר?
קרדיט : canva

חצר ביתית מטופחת ומושקעת, היא תמיד מקור להנאה. אנחנו יכולים להשתמש בה לצרכים שונים, בין אם זה בשביל לשחק עם הילדים והנכדים ובין אם זה בשביל לארח חברים ובני משפחה, לגדל פרחים וצמחים שונים, ואנחנו יכולים גם להתקין בחצר מתקנים שונים, כמו למשל בריכה או דברים אחרים.

על מנת שנוכל להפיק תועלת מהחצר שלנו וליהנות ממנה, הרי שאנחנו צריכים גם להתקין במקום אמצעי תאורה מתאימים. מדובר על אמצעים של תאורת חוץ שנוכל להשתמש בה בצורה אפקטיבית, נוחה ובטוחה, בכל תנאי, בין אם זה בשעות היום ובין אם זה בשעות הערב והלילה (בפרט בשעות אלו), וכן שנוכל להשתמש בכך גם בתנאי מזג אוויר שונים.

לשם כך עלינו לדעת כיצד לבחור תאורת חוץ בצורה נכונה. בחלק הבא של המאמר אנחנו נציג מספר רעיונות, מספר נקודות שיכולות לעזור לנו לבחור תאורה לחצר בצורה נכונה. לפני כן רק נציין, חשוב מאוד לתכנן את התשתית לפני כן וכמובן להתקין את כל מה שאנחנו צריכים בטרם מאכלסים את המבנה ומתחילים להשתמש בחצר.

כיצד בוחרים תאורה בצורה נכונה

תחילה עלינו להתייחס לשטח שעומד לרשותנו. הוא ישפיע על סוג התאורה וכן על כמות האמצעים בהם נשתמש. ככל שהחצר תהיה גדולה יותר, כך סביר להניח אנחנו נשתמש ביותר אמצעים ונדע לפזר אותם בחלקים שונים שלה.

לאחר מכן אנחנו נצטרך להתייחס לשאלה אילו אמצעי תאורת חוץ אנחנו רוצים להתקין. האם אנחנו יכולים וצריכים להשתמש בעמודים או בפריטים אחרים שיכולים לעזור לנו לשם כך. אנחנו נצטרך לבחור את האמצעים הטובים ביותר עבורנו בשביל שנוכל להפיק תועלת מרבית מהם.

עוד נקודה שנצטרך להתייחס אליה היא הפיזור של האמצעים השונים בחצר. איפה נרצה להציב כל דבר, איך נעשה את זה, באיזה מרחק אחד מהשני ועוד. כל החלטה תשפיע לא רק על אופי השימוש אלא גם על השאלה כיצד נשתמש בחצר באופן כללי. עלינו לוודא שכל האזורים יהיו מוארים.

נקודה אחרונה היא העוצמה של התאורה וצריכת החשמל שלה. נרצה להשתמש בתאורה חסכונית, כזו שאנחנו יכולים לשלוט עליה בצורה אפקטיבית בשביל שנוכל בסופו של דבר להשתמש בכמויות אור נכונות אך חסכוניות.

איך משלבים אמצעי תאורה בעיצוב החצר

בדומה לשימוש באמצעי תאורה ביתיים, גם במקרה של תאורת חצר אנחנו צריכים לדעת לשלב אותה לא רק מבחינה פרקטית אלא גם מבחינת עיצוב המקום. עלינו להקפיד שהתאורה תהווה חלק מהעיצוב, לא תשתלט עליה וכמובן לא תייצר מצב שהיא תאפיל על העיצוב.

חשוב לבחור באמצעים שיכולים להיות מרשימים ויפים ביופיים, וכן כאלה שיאפשרו לנו להאיר את החצר בצורה אופטימאלית, לא רק בשביל ההיבט הפרקטי, אלא בשביל שאנחנו נוכל להאיר בעזרתה על העיצוב של המקום בכלל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...