Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להפוך את הרעיון העסקי לעסק משגשג?

איך להפוך את הרעיון העסקי לעסק משגשג?
credit pixabay

בעת פתיחת עסק על היזם להיות עם ראש פתוח לגבי האם המוצר או השירות נחוצים ללקוחות וכיצד הם יהיו שונים ממוצרים ושירותים דומים. חשוב להקפיד להסתכל על מה שהמתחרים מציעים ולהעריך מה הם עושים טוב ומה לא כדי למצוא את הנישה של העסק החדש בשוק. לפני ההחלטה הגורלית על פתיחת עסק חשוב למצאו את קהל היעד – אלה שעשויים להתעניין במוצר. גלו מה הצורך המפורש או הסמוי של הלקוחות. צריך לדמיין את הקונה הפוטנציאלי: מין, גיל, מצב משפחתי, סטטוס חברתי. באופן אידיאלי, אתם גם צריכים להבין את הבעיות והרצונות של הלקוח, את מאפייני ההתנהגות והאופי שלו, ולדמיין מצבים שבהם הוא עשוי להזדקק לשירות או למוצר של העסק. זה יעזור בכל השלבים – החל מבחירת שם העסק ועד פרסום וקידום מכירות.

האם עליכם לפתוח עוסק מורשה?

לאחר שהתמקדתם ברעיון העסקי שלכם, זה הזמן לגשת לרשויות כדי להתחיל תהליך של פתיחת עוסק מורשה. ההגדרה של עוסק מורשה היא שמספר העסק מוגדר על מספר תעודת הזהות של בעל הסעק, כך שבעצם כאשר מדובר בעסק מדובר בעצם בבעל העסק עצמו. עם אתם שוקלים פתיחת עוסק מורשה, צריך לקחת בחשבון את גובה ההכנסות השנתי שלכם, ואת התשלומים אותם אתם הולכים לשלם למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. כדי להבין באופן טוב ומדויק יותר את גובה התשלומים, לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות, לבצע עסקאות סליקת אשראי ועוד, תוכלו להשתמש במערכת הניהול המתקדמת אך מאוד פשוטה ונוחה לשימוש של חברת חברת  YPAY.

מדוע חשוב להשתמש במערכת ניהול עסק?

כל יזם שפתח עסק ברשויות המס מחוייב לנהל את הטפסים והדוחות באופן מדויק, כמו גם לשמור עליהם במשך תקופה ארוכה של מספר שנים, כדי במידת הצורך ולפי הדרישה להגיש אותם לרשויות. בדרך כלל בעלי עסקים נעזרים בשירותים המקצועיים של רואה חשבון, אשר מנהלים את התיק העסקי, דואגים לשמור על כל הניירת, להוציא קבלות, תלושים, לעקוב אחר עסקאות, סליקות אשראי ולערוך דוח שנתי ודוחות רווח והפסד. אבל עם התקדמות הטכנולוגיה אתם כבעלי עסק כבר לא חייבים לשלם תשלומים גבוהים לרואה החשבון שלכם, לבזבז זמן לגשת למשרדים ולהעביר את כל הטפסים הנדרשים לרואה החשבון שלכם. היום אתם יכולים לעשות את כל הפעולות הללו בקלות על ידי לחיצת כפתור. עם המערכת המתקדמת של חברת  YPAY תוכלו להוציא דוח שנתי, דוח רווח והפסד, לשלוח לעובדים שלכם תלושים וללקוחות קבלות ועוד מגוון שירותים שתוכלו לעשות באופן עצמאי ומיידי יש מהנייד. אם אתם זקוקים להכוונה ומידע נוסף, צרו קשר במייל [email protected].

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...