Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך למצוא אורתופד בתל אביב?

איך למצוא אורתופד בתל אביב?
קרדיט PIXABAY

בשלב כזה או אחר של חיינו נזדקק לעזרתו של אורתופד – בין אם מדובר במקרה של פציעה כתוצאה של פעילות ספורטיבית, או תהליכים טבעיים הנובעים מהגיל כמו שחיקת סחוס או הליך רפואי כמו ניתוח מפרק ירך וכדומה. אם אתם תושבי תל אביב ואתם נזקקים לעזרתו של אורתופד, הגעתם אל המאמר הנכון.

מנתח אף מומלץ
קרדיט PIXABAY

מה הן הסיבות בגינן יש לפנות לאורתופד?

אם נפצעתם או שאתם סובלים מכאבים כרוניים יש לפנות לרופא. ראשית, יש לפנות לרופא המשפחה מכיוון שרופא המשפחה הוא הראשון אליו פונים כאשר מתחילים את המגעים עם מערכת הבריאות. במידת הצורך, רופא המשפחה הוא זה שמפנה את המטופל לרופא מומחה, במקרה שלנו – האורתופד. רופא אורתופד הוא מי שמתמחה במערכת השרירים והשלד המורכבת מעצמות, מפרקים, גידים, שרירים, עצבים, רצועות וסחוסים ואופן הטיפול הוא באמצעותן של תרופות, טיפולים מקומיים (כמו גבס למשל), זריקות ותהליכים ניתוחיים במקרה הצורך. מומלץ לפנות לאורתופד באופן ישיר כאשר:

  • נפצעתם או נחבלתם ברקמה רכה ולא היה שיפור במצב לאחר 48 שעות
  • אתם חשים כאבים כרוניים במפרקים ובעצמות באזור הברכיים, הירכיים, בצוואר ובגב
  • אתם חווים הפחתה בטווח התנועה של המפרקים באופן כזה המקשה עליכם לבצע פעולות יומיומיות ושגרתיות.

מה כולל הביקור אצל האורתופד?

המטופל מציג בפני הרופא האורתופד את התסמינים אותם הוא חווה ואילו הרופא סוקר את ההיסטוריה הרפואית של המטופל לצד סקירה של סיכומי ביקורים מרופאים אחרים. לאחר מכן הרופא האורתופד מבצע בדיקה גופנית בה הוא בוחן ובודק את האזור הכואב, את חוזקתן של הגפיים ובודק את מרחב התמרון של המפרקים. לאחר מכן ימליץ הרופא על אופן הטיפול המתאים בהתאם להתרשמותו.

טיפולים אפשריים עליהם ימליץ האורתופד

בהתאם למצבכם הרפואי, הרופא האורתופד יכול להמליץ לכם ליטול תרופות נגד כאבים או אנטי דלקתיות במידה וישנו הליך דלקתי באחד מן המפרקים, כמו כן הוא יכול להפנות אתכם לטיפולים פיזיותרפיים ובמקרים מסוימים אף להמליץ על טיפולים ברפואה האלטרנטיבית כמו דיקור סיני.

כיצד נמצא רופא אורתופד מומלץ בתל אביב?

חיפוש בגוגל של "אורתופד בתל אביב" יציג לנו שמות רבים של רופאים, אך כיצד נדע מי הוא הרופא אליו הכי מומלץ לפנות במצבנו? ראשית, זה תלוי בתחום ההתמחות של הרופא. תחום האורתופדיה מחולק להמון תת תחומים כאשר כל אורתופד מתמחה בחלק אחר של מערכת השלד והשרירים – ישנם אורתופדים המתמחים בפרק כף היד, אורתופדים המתמחים בברכיים ובירכיים, אורתופדים המתמחים בעמוד השדרה, אורתופדים המתמחים בפציעות ספורט, ועוד ועוד ועוד. לכן, עליכם לדעת לאיזה סוג של אורתופד מומחה אתם נזקקים. על מנת למצוא אורתופד מומחה ניתן להיעזר כמובן ברופא המשפחה ולהבין ממנו לאיזה אורתופד מומחה עליכם לגשת והאם יש לו המלצה על רופא מסוים הנמצא באזור תל אביב והמרכז. כמו כן, ניתן להיוועץ בחברים ובקרובי משפחה ולשאול אותם האם הם מכירים רופא אורתופד מומלץ באזור תל אביב. גם חיפוש באינטרנט יניב לנו תוצאות רבות ולכן ההמלצה שלנו היא להיכנס למספר אתרים של מספר אורתופדים מומחים ולהתרשם מן האתר שלהם. אתר אינטרנט אמנם לא בהכרח יעיד על טיבו של הרופא, אך הוא בהחלט יכול לתת מושג על רמת השירות והמקצועיות שלו. כמו כן, אל תהססו לצלצל להתייעץ עם הרופא בנוגע למצבכם ולהתרשם מאופן ההתייחסות שלו בטלפון, הרי בסופו של דבר, על הרופא להיות רגיש וקשוב אלינו, ובמיוחד אם מדובר במצבים רפואיים מורכבים המצריכים טיפול באופן שוטף.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...