Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לעבוד נכון עם צלמי אירועים?

איך לעבוד נכון עם צלמי אירועים?

צלמי אירועים מקצועיים ומנוסים יודעים שלסוגים שונים של לקוחות יש בקשות שונות מהצלמים ויש צורך להסביר לכל אחד גם איך עובדים נכון עם צלם אירועים ומהו הפוטנציאל של האירוע שלהם. לקוחות שאינם יודעים איך צילום מקצועי של אירוע נראה לעומת צילום רגיל של סמארטפון, מומלץ לבדוק תיק עבודות של צלמים כאלה. ההשראה שמקבלים למראה תמונות מקצועיות תיתן לכם מושג מה אפשר לבקש ואיך לצלם את האירוע שלכם. כדאי מאוד לעשות עם הצלם תיאום ציפיות בנוגע לאירוע שלכם ומה שאפשר לצפות ממנו בצילומים. למשל, באירוע שיש בו צלמים לבר מצווה שמצלמים את הטקסים ואת הרגעים המרגשים, כל אחד יכול להתרכז בזווית אחרת – בחתן בר המצווה, בהוריו, בנגנים שיכולים להיות כליזמרים או מתופפים, בקהל הנרגש שזורק סוכריות וכן הלאה. אם חשוב לכם לעשות בוק בר מצווה לפני המסיבה אפשר להזמין את זה ולציין גם היכן תרצו לראות אותו מצולם, נוסך על העדפות בנכם, כמובן. סטודיות פוטושוט צילומי אירועים והפקה מציע לכם מגוון גדול של אפשרויות צילום לקראת כל אירוע כדי לצאת בצורה המיטבית שאפשר.

צילום נכון באירועים

אירועים בגדלים שונים מחייבים גם דגשים אחרים בצילומים לכל אירוע, בהתאם למי שמזמין אותם. אם מדובר באירוע עסקי תרצו שיצולמו הדוברים על הבמה וכמובן לצלם את האורחים יחד, אם יש בהם גם אורחים נכבדים שמשתתפים לפי הזמנה. צילומים כאלה הם כמו צילומי יח"צ יותר מאשר צילום של שמחה משפחתית ולכן יש קריטריונים שונים מאשר אלה של צלם לאירועים קטנים כמו חתונה או בר מצווה. באירועים קטנים ומשפחתיים יש שלושה דגשים עיקריים: צילום המשפחה ועורכי האירוע, צילום הטקסים והאטרקציות השונות וצילום הקהל על מנת לתת להם צילומים במתנה. זה מחייב צוות של צלמים שמסתובב באירוע ותופס את הרגעים הנכונים והיפים כדי להציג אחר כך באלבום או בסרט האירוע.

צילום אמנותי או מסחרי

צילום אירועים יכול להיות מאוד אמנותי אם זהו הטעם שלכם, יותר מאשר צילום אירועים מסחרי רגיל שבו יש התמקדות במה שאתם רוצים לראות, מעובד היטב כך שהאיכות היא מיטבית ואפשר ליהנות מהתמונות כל החיים. בכל אירוע יש פוטנציאל למצבים מצחיקים או ייחודיים שדורשים שיצלמו אותם, רק כדי לקלוט רגע מיוחד ולהנציח אותו. בצילומים אמנותיים אפשר לחרוג מעט מהמוסכמות ולהציע לכם גם את היצירתיות של הצלם שרואה רגעים יפים וייחודיים, גם אם אינם באמת מתאימים להגדרות רגילות. צלמי פוטושוט יכולים להציע לכם את הצילומים האיכותיים ביותר לפי טעמכם מכל אירוע שתערכו ובדיוק כמו שרציתם לראות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...