Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מאמן אישי יכול לעזור לעסק שלכם?

איך מאמן אישי יכול לעזור לעסק שלכם?
Credit: Canva.com

בשוק העסקי של היום שורר מצב מוכר לחברות רבות – ההדרכות והסמינרים העסקיים הרגילים למנהלים ולעובדים כבר לא מביאים את האפקט הרצוי. לא משנה מה תנסו, ביצועי החברה לא צומחים, לעובדים אין מוטיבציה, אתם מצפים ליותר מנהיגות ממנהלים שכבר עמוסים יותר מדי, וגם התקשורת הבין-תכליתית בתוך החברה משאירה הרבה מקום לשיפור. יחד עם זאת, כדי לשמר, להגדיל, ובמקרים מסוימים אף לשרוד בשוק, חברות צריכות להשתנות במהירות ולפעמים לשנות רק את המבנה הארגוני לא מספיק. בתנאים של לחץ זמן מתמיד ודרישות עבודה גבוהות, משימות שאפתניות קשות של פיתוח עובדים ומנהלים – הן התפתחות אישית והן התפתחות קבוצתית – וכאשר כל כלי הפיתוח המוכרים אינם עובדים יותר, העסק פונה לאימוני קואצינג. בואו נודה באמת, קואצינג עושה את הדבר הנכון, כי התוצאה של שימוש בטכנולוגיות אימון בצורה של שיפור ביצועים עסקיים והגברת ביצועי עובדים היא עובדה שאין עליה עוררין.

אימון בארגון: באילו מצבים כדאי ליישם אותו

כדאי ליישם את אימוני הקואצינג בארגון במצבים של שינויים (טרנספורמציה) של התרבות הארגונית. עבור פיתוח, יישום וליווי שינויים ארגוניים בחברה, וגם פיתוח אינטראקציה צולבת בחברה, שיפור יעילות התקשורת בין עובדים ומנהלים, הגברת המוטיבציה של המנהלים והעובדים, חיזוק מעורבות כוח האדם בפתרון הבעיות העומדות בפני החברה, פיתוח וליווי תוכניות פיתוח לעובדים ומנהלים ופיתוח כישורי מנהיגות במנהלים בכירים. אימון עסקי הפך לפרקטיקה שכיחה וחשובה עבור מנהלים ובעלי עסקים שרוצים לקדם את עצמם ואת החברות שלהם. עם זאת, מנהיגים עסקיים רבים אינם מבינים עד הסוף מהו אימון עסקי, ואינם מבינים את השוני בין ייעוץ עסקי לאימון עסקי. אימון עסקי הוא מערכת יחסים שיתופית בין בעל עסק או מנכ"ל למאמן מקצועי שמטרתו פיתוח אסטרטגי של עסק מצליח.

מה עושה מאמן עסקי?

בניגוד לייעוץ עסקי או ייעוץ ארגוני, באימון עסקי, תפקידו של המאמן הוא לעזור לכם לפתח חזון לעסק שלכם, המתאים לערכים שלכם ולמטרות שהצבתם לעצמכם בחיים. עם החזון הזה ביד, מאמן מספק לכם את ההכוונה, התמיכה והאחריות שאתם צריכים כדי להגדיר ולהשיג את המטרות שלכם, מה שמאפשר לכם לקחת את העסק שלכם מהמקום שבו הוא נמצא למקום בו אתם רוצים שהוא יהיה. עבודה עם מאמן היא מאמץ אישי עמוק, אך אימון עסקי אינו טיפול. אחת התפיסות השגויות הנפוצות היא שמאמנים עסקיים ישמשו כמטפלים, שיעשו עבורכם את העבודה של פיתוח העסק שלכם – זה לא נכון. מאמנים מספקים כיוון, משוב, כלים, הדרכה ונקודות מבט, הם גם גורם האחריות שרוב בעלי העסקים צריכים, מישהו שיעזור להם להישאר ממוקדים ביעדים שלהם. אם באימון האישי, המאמן מוביל להגדרת מטרות על בסיס צרכי הפרט, הרי שבקואצינג לעסקים, צרכי החברה עומדים בראש סדר העדיפויות. אם אתם זקוקים לליווי מקצועי של מאמן מוכשר ואיכותי, מאמנים יוצאי בית ספר קוד האימון, הוכשרו בעזרת שיטת קוד המנצח, וישמחו להוביל אותכם ואת עסק שלכם להצלחה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...