Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מטפלים בהתקרחות

איך מטפלים בהתקרחות
קרדיט - Canva

תופעה שמחמירה עם השנים, כאשר חיי היומיום נהיים מלחיצים יותר ויותר, היא תופעת ההתקרחות – אצל גברים ונשים כאחד. התקרחות יכולה לגרום לחוסר ביטחון ולירידה באיכות החיים. אנשים שחווים חוסר ביטחון בשל הידלדלות השיער שלהם יכולים למצוא את עצמם פחות מעורבים בחיי החברה מהחשש לדחייה וחרדה מהתגובות של אחרים, מה שמוביל להימנעות מסיטואציות חברתיות ובכך לבידוד חברתי, שמשפיע ישירות על רמת האושר והסיפוק שלהם מהחיים. עבור טיפול בנשירת שיער גברים יכולים למצוא אפשרויות שונות – ביניהן, ניתן למנות תרופות מסוימות, בין אם כדורים או ויטמינים שנוטלים דרך הפה ואמורים לעצור את נשירת השיער או לסייע לצמיחה מחודשת, או כאלו שניתנים למריחה על האזורים הדלילים. כמו כן, ישנם גם תכשירים ומוצרי קוסמטיקה שונים שיכולים לעזור לשיער להיראות מלא יותר.

הדמיית שיער – הדור הבא של טיפולי ההתקרחות

אז אם מאסתם בתכשירים, הויטמינים והתרופות לא משפרים את מצבכם ואינכם מתאימים לקריטריונים של השתלת שיער, או שמדובר בפעולה קצת מרחיקת לכת עבורכם, יש פתרון שעובד. בטיפולי מיקרופיגמנטציה, מחט דקיקה מחדירה את הפיגמנט לשכבת האפידרמיס של הקרקפת על מנת לדמות זקיקי שיער, בדומה לקעקוע, אך הטיפול נעשה בצורה בה לא נשארות צלקות או מצריך זמן החלמה ומספק תוצאה מדהימה, איכותית ומהירה. כמו כן, למרות אחוזים גבוהים יותר של התקרחות אצל גברים, נשירת שיער היא בעיה שמטרידה גם חלק בלתי מבוטל מהנשים בארץ ובעולם. מחלות כמו אלופציה, חוסר איזון הורמונלי, סטרס ואפילו גנטיקה והזדקנות יכולים לגרום לנשירת שיער משמעותית ולהופעת קרחות ואזורים דלילים בקרקפת. טיפולי מיקרופיגמנטציה יכולים להעיל לנשים בדיוק כמו שהם נמצאים יעילים עבור ציבור הגברים. בעזרת טיפולי הדמיית שיער לנשים, הן יכולות למלא אזורים בקרקפת ואפילו, ליצור אשליה של שיער מלא יותר באמצעות פיגמנט בצבע השיער הקיים.

תחזוקה נכונה לשמירה על תוצאות לאורך זמן

אמנם, מדובר בפרוצדורה הרבה פחות ארוכה ומייגעת מאחרות ולא פתרון שדורש תחזוקה תכופה וטיפולים נוספים שביניהם עובר פרק זמן קצר, אך עדיין, טיפול מיקרופיגמנטציה מוצלח הוא לא הסוף ובוודאי תרצו לשמר את התוצאה שהתקבלה לאחריו. כדי לשמור על התוצאות של הדמיית שיער תחזוקה נכונה היא הכרחית. מניעת חשיפה ישירה של הקרקפת לשמש והקשבה להוראות המטפל יכולות לגרום לצבע לדהות לאט יותר ולהאריך את הזמן בין הטיפול הראשוני לבין טיפולי התחזוקה. עם זאת, טיפולי תחזוקה הם כדאיים ומומלצים על מנת לשמור על צבע חזק ומראה רענן. במקום כמו מיקרו פוליק, תוכלו למצוא טיפולי הדמיית שיער באיכות גבוהה, הנעשים בדיוק על מנת להגיע לתוצאה משביעת רצון עבור הלקוח. המקום מציע יחס מזמין, אישי ושירותי יחד עם טיפולים קפדניים וצוות מיומן ומקצועי שיענה על כל שאלה. פנו עכשיו וקחו את הצעד הראשון לשינוי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...