Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך עובדים מהיר ובטוח בעסק עצמאי

איך עובדים מהיר ובטוח בעסק עצמאי
קרדיט Canva

 

העולם העסקי של היום מהיר מאי פעם. הלקוחות רוצים לקבל כאן ועכשיו את השירות או המוצר שלהם וגם הספקים דורשים מהירות תגובה ואיכות עבודה. כשכולם לוחצים על בעל העסק להיות טוב ומהיר כל כך, עליו למצוא פתרונות איכותיים לייעל את זמנו ואת שירותיו. פתרון אחד הוא באמצעות חשבונית בקליק המייעלת את כל ההתנהלות הכספית בין העסק ללקוח.

מהירות וביטחון – שני הכלים המשמעותיים בעולם העסקי של היום

עולם העסקים של היום אינו סלחני משום כיוון. הלקוחות תובעניים יותר מתמיד, הם מצפים לשירות דיגיטלי, מהיר ואיכותי ללא פשרות, ומצד שני כל הגורמים להם קשרים עסקיים עם העסק דורשים זאת גם. תם העידן בו אנשים שולחים בדואר חשבוניות, היום הדבר נעשה באמצעות אפליקציות, במהירות אך לא פחות חשוב – בבטיחות.

שירות של חשבונית בקליק חייב להיות מאובטח על ידי החברה המספקת אותו, שכן מדובר על כל המידע הכספי של העסק. בעזרת האפליקציות הללו ניתן לבצע שליחה מסודרת ומהירה, ללא טעויות כיוון שהמערכת שומרת את פרטי הלקוחות. ניתן להנפיק חשבוניות מכל מקום ובכל זמן, ומי שמקבל את החשבונית לא צריך לחכות וגם אין לו מקום לתירוצים.

אילו יתרונות יש לשירות חשבונית בקליק?

שירות החשבונית בקליק טומן בחובו יתרונות רבים, כאשר היתרון הבולט מעל כולם הוא החיסכון בזמן. השירות מציע לבעלי עסקים מכל סוג לשלוח חשבוניות, קבלות והצעות מחיר מהפלאפון או מהמחשב, מיד עם ההנפקה. החשבונית מתקבלת במהירות במקום אליו היא מיועדת, יש לכך תיעוד דיגיטלי והדבר מונע גם איחור תשלומים בשל טעויות, איחורים וגם תירוצים שונים.

יתרון שני שיש למערכת היא האפשרות לקבל דו"ח מסודר אחת לחודשיים ואחת לשנה, לצורך שליחת הדוחות הכספיים למס הכנסה ומע"מ. לעיתים קרובות כאשר מדובר על עסקים קטנים התוכנה תקצר ותייעל באופן משמעותי את עבודתו של רואה החשבון ותסייע להוזיל בעלויות.

יתרון נוסף שיש לשירות הוא האופן בו נשמרים המסמכים. באמצעות תוכנות אלו ניתן לחזור במהירות ובקלות למסמכים שונים שהוצאו, מכל מקום ובכל זמן.

עוד יתרון של שירות חשבונית בקליק קשור לתדמית העסק. אנשים רבים נוטים לא להתייחס לכך אך יש לכך משמעות רבה – עסק דיגיטלי ומתקדם, שמספק שירות מהיר ונוח, הוא עסק שחושב על לקוחותיו הם מצדם רוצים שירותים מהירים יותר ויודעים להעריך אותם כשהם מקבלים אותם.

כיצד השירות עובד?

תוכנות המספקות שירותי חשבונית בקליק בדרך כלל מותאמות גם לטלפון הנייד וגם למחשב, ניתן להוריד אותן לשניהם כדי לייעל את העבודה. מורידים את התוכנה ומכניסים את הפרטים של העסק – בדרך כלל ניתן יהיה למלא את הפרטים בטקסט וניתן גם להוסיף סגנון עיצוב לסוגי המסמכים שייצאו מטעם העסק – כולם באותו סגנון של פלטת צבעים. כמו כן, ניתן להוסיף לוגו וחתימה דיגיטלית שיהיו מוטבעים בכל המסמכים שיצאו מהעסק.

לאחר מכן ניתן להכניס רשימת לקוחות ושלב מאוחר יותר, כאשר רוצים להוציא חשבונית, פשוט מכניסים מילת חיפוש ובוחרים בשם הלקוח, כותבים עבור מה השירות ומוסיפים מחיר. ישנם פיצ'רים שונים של תצוגה מקדימה וניתן להוריד עותק נאמן למקור, בנוסף ניתן להכניס את מייל הלקוח ישירות לאזור הנפקת המסמך וליהנות משליחה מידית לאחר סיום ההנפקה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...