Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך שומרים על סטריליות בשטח?

איך שומרים על סטריליות בשטח?
קרדיט: rom-tech.co.il

אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות הרפואית רוחצת את ידיה בסבון טרם כל בדיקה או מדוע רופא השיניים זקוק למסכה תכולה, דומה שהיום אין כל צורך לנסות לפשט את המושג "סטריליות" עבור הילדים, וגם עבורנו הפך המושג הרפואי המקצועי הזה לחלק מהווית חיינו. אלכוג'ל וכפפות וחיטוי וחידקים, עולם של מושגים שהיה חלק מחיינו לתקופה ארוכה, והיו לא מעט שטענו שעוד ימשיך ללוותינו שנים קדימה. זה אמנם לא קרה, אבל כעת נקל עבורנו להבין את הצורך והחשיבות של אמצעי זהירות סניטריים. מחסום סניטרי הוא הדרך האפקטיבית ביותר להגן על אזורים הזקוקים לסטריליות, בלי להתחנן בפני הנכנסים, לעקוב בשבע עיניים ולחוות לחץ תמידי ותחושת חוסר שלווה ועול של אחריות בלתי מאוזן. עבור כל מי שזה יכול להיות לו לעזר- מיועדת הכתבה הבאה.

מי זקוק להגנה סניטרית?

אזורים רבים ומגוונים זקוקים לבקרת נכנסים, לשם כך מיועדות מערכות בקרת כניסה לדלת. אלו עשויים להיות משרדים, מעברים ציבוריים, מוסדות ציבור ועוד. בקרת כניסה לדלת מוודאת על פי רוב שלא ייכנס בה אדם שאינו מורשה, לעיתים, במקומות בהם נתיר כניסה לקומץ אנשים מורשה בלבד, הכניסה תיעשה באמצעות זיהוי פנים, טביעת אצבע או קוד כזה או אחר, לעיתים אחרות, במקומות בהם נתיר כניסה לציבור הרחב, אך בתנאי סף מסוימים כמו תשלום, גיל או כמות, המערכת תעשה זאת בשבילנו באמצעות כרטיסים, קבלת מטבעות ועוד. אבל הסיפור של הגנה סניטרית הוא שונה. כאן מדובר בשטחים רגישים שאין די בהם בהגנה פשוטה מפני גורמים בלתי מזוהים, אלא שגם המותרים להיכנס יידרשו להיות סטריליים. מחסום סניטרי נועד לענות על הצורך הזה, הן במפעלים ובתי ייצור בהם חלה חובה חוקית ומוסרית לשמור על סטריליות, הן במקומות רגישים מבחינה בריאותית, ויש עוד אתרים שמחסום כזה עשוי להיות שימושי ביותר.

למה זה טוב

אתם יכולים לתלות שלטי ענק צהובים ואדומים: אין כניסה ללא חיטוי. תוכלו לממן קמפיין בעד שמירה הגיינית, לרכוש גלונים של חומרי חיטוי מהירים וקלים לשימוש, ולעשות שמיניות באוויר כדי שכל העובדים שלכם או העוברים האחרים בשטח ישמרו על הכללים שלכם ויבטיחו את הסטריליזציה, אבל אתם יכולים במקום זה להתקין מחסום סניטרי חשמלי שקבועה בו מערכת סניטרית, ורק שימוש בה יפתח את השערים. באותו הרגע תוכלו להיות הבוסים החביבים ביותר, תפסיקו לחפש לתפוס על חם את העובדים שלכם, תהיו פנויים למה שזקוק לכם באמת, ותהיו בטוחים שאתם מוגנים ברמת הביטחון הגבוהה ביותר. רום- טכנולוגיות שמחים לעזור לכם בכך:)

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...