Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך תוכלו להדפיס יותר בפחות כסף?

איך תוכלו להדפיס יותר בפחות כסף?
קרדיט Canva

הבחירה בין המדפסות השונות שמוצעות היום על ידי המותגים הטובים ביותר היא די מבלבלת. כשמדובר במשרדים ובחברות גדולות הרבה יותר קל להבין מהם הצרכים שלכם כשאתם שואלים את העובדים ובודקים את התפוקה של הדפסת מסמכים. לפי זה תוכלו להבין גם אם כדאי לכם להשתמש במדפסת צבעונית בשביל מספר קטן של מסמכים או שמספיקה לכם מדפסת לייזר שחור לבן. אם הצרכים שלכם אינם גדולים ואתם לא מדפיסים יותר מכמה מאות מסמכים בחודש, כדאי לכם לבחור במדפסת אמינה שאינה מתקלקלת הרבה ויש לה הרבה מאוד המלצות. ככל שהיא פשוטה וקלה יותר לתפעול כך היא גם אמינה יותר לצרכים משרדיים. עוד כדאי להיעזר בשירותי השכרה ומכירה של מיכון משרדי שמבינה במותגים עמידים ואמינים לעבודה גדולה במשרד ואפשר גם לשכור ממנה את הציוד במקום לקנות ולהחליף כל הזמן. חברת קופיטק מעניקה שירותי השכרת ציוד משרדי כמו מחשבים, מדפסות ומכונות צילום וגם מתחזקת אותו באופן קבוע על ידי הטכנאים שהיא מחזיקה בפריסה ארצית.

לחסוך עוד עלויות

עלויות של תפעול משרדי אפשר להקטין כאשר בוחרים נכון כל ציוד שאתם זקוקים לו. כשאתם שוכרים ציוד כזה אתם חוסכים בעלויות של קניית ציוד יקר שבימינו משתכלל כל הזמן ולכן לפעמים פשוט לא כדאי להשקיע בקנייתו. במקום זה, חפשו שירות השכרה של מיכון משרדי שתמיד אפשר להחליף אותו מבלי שתצטרכו להשקיע בקנייתו אלא רק בקריאה למוקד חברת השכרת הציוד שלכם. חיסכון נוסף בכסף ובמקום יקר אפשר להשיג על ידי בחירה של מדפסת משולבת מומלצת במקום לפצל את התפקידים שלה בין כמה מכונות. כך יש לכם יותר שטח פנוי במשרד, במיוחד אם הוא קטן, וכך אתם יכולים להחזיק רק את מה שנחוץ לכם במקום לשכור כמה מכונות שאינן נחוצות להרבה הדפסות וצילומים.

הסוד הוא בתמיכה ובתחזוקה

מיכון משרדי דורש תחזוקה רבה גם כאשר מדובר במותגים אמינים מובילים משום שהם רגישים וכל פעילות רבה או לא נכונה עלולה לגרום למעצורים ולתקלות. קל יחסית לתקן אותו אבל נדרש לשם כך שירות תחזוקה וטכנאים זמין ומהיר לכל קריאה שלכם. כשאתם בוחרים חברה להשכרת ציוד משרדי אמינה ואחראית אתם מקבלים גם את שירות הטכנאים הצמוד שלה שמגיע לכל קריאה במהירות ומתקן ביעילות את המכונה הנדרשת. חברת קופיטק משכירה ומציבה ציוד משרדי בחברות רבות ברחבי הארץ ומעניקה לכם שירותי תחזוקה ותמיכה טכנית ככל שנדרש.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...