Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אירוע חשיפת עבודות הגמר של בוגרי המסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במכללה האקדמית ספיר

אירוע חשיפת עבודות הגמר של בוגרי המסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במכללה האקדמית ספיר
קרדיט תמונה - בר מסיקה, יח''צ מכללת ספיר

קמפיינרים גדולים

 אירוע חשיפת עבודות הגמר של בוגרי המסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במכללה האקדמית ספיר

 שלשום (א') התקיים אירוע חשיפת עבודות הגמר של בוגרי המסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במכללה האקדמית ספיר.

במסגרת האירוע הוצגו עבודות הגמר של הסטודנטים והסטודנטיות – קמפיינים שיווקיים לחברות, עמותות וארגונים חברתיים, המשלבים תכנון אסטרטגי המותאם לצרכי הארגון איתם עבדו והוצאה לפועל של קמפיינים ברשתות החברתיות, במדיה הדיגיטלית ובמדיה המסורתית.

הפרוייקטים הוצגו בפני פאנל שופטים: אריאל פלר- סמנכ"ל שותף בחברת "פאר לוין תקשורת ואסטרטגיה"; יהונתן קינן- מנהל הסטודיו של חטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור "כאן" ורחלי סעיד- מנהלת המחלקה הציבורית של ארגון "גישה".  השופטים בחנו את הפרוייקטים בין היתר לפי תוכנם, התאמה לצורכי הלקוח, בחינת קהלי היעד ונתנו להם הערכה וביקורת מקצועית.

הקמפיינים:

  • ״רוצי כמו שאת״ עבור עמותת "החצר-הנשית"- הקמפיין הנועד להעלות את המודעות למרחב נשי, רב תרבותי, מגן ומעצים לנערות ונשים במצבי מצוקה וסיכון באמצעות ריצה.
  • ״משתחררים מזה ביחד״ עבור עמותת "שמרו-נפשם"- עמותה המסייעת לצוותים של חיילי צה"ל נפגעי פוסט טראומה.
  • ״חמישים פלוס מינוס״ – ארגון שמסייע להשמה של עובדים בגילאי 50 פלוס-מינוס בישראל.
  • "באר שבע בולמת את הטרדות הרחוב"- קמפיין הסברתי בטיקטוק ובאינסטגרם אשר פונה לבני נוער במטרה לעלות על סדר היום את תופעת הטרדות הרחוב ולמגר אותה, תוך לקיחת אחריות של הנערים על מעשיהם.
  • גיא מזרחי, מייסד שיטת "לגעת בפיתה" ומתמחה בפסיכולוגיה של הספורט. מטרת הקמפיין לפנות לספורטאים עצמאיים כדי לתת להם כלים מנטליים להתפתחות בענפי הספורט דרך שיטה צבאית יוצאת דופן.
  • עמותת "בתים חמים"- עמותה לטיפול בנערות ממגזרים שונים שנמצאות במצבי סיכון. מסייע לנערות באמצעות מתן עזרה וחיזוק בשעות אחר הצהריים.
  • עמותת ״מלאכי יום הולדת״- עמותה שמארגנת מסיבות יום-הולדת לילדים מעוטי יכולת ברחבי ישראל.

רגב נתנזון, ראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית: "לאחר שנה מורכבת של למידה מקוונת, אני גאה לומר שהבוגרים שלנו הראו השקעה, נכונות ויישום פרקטי של כל הכלים שקיבלו אצלנו במסלול: מחשיבה אסטרטגית, דרך ביצועים יצירתיים ועד ניהול מקצועי של הקשר עם הלקוחות השונים. התהליך השנתי שעברו במסגרת הקמפיין, בדגש על תוצאותיו, יחד עם ביקורת בונה ומקצועית מפאנל השופטים מכין אותם לשוק העבודה באופן הכי מעשי שיש.".

מוטי גיגי, ראש בית הספר לתקשורת במכללת ספיר: "אני גאה בכל אחד ואחת מהסטודנטים במחלקה. השנה האחרונה טלטלה ואתגרה את הבוגרים שהיו צריכים להתמודד לא אחת עם קשיים וליישם חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה. הם הצליחו להביא לידי ביטוי תוצרים מדהימים, מקצועיים שמשקפים גם תרומה חברתית מרשימה לארגונים ולעמותות חברתיות."

קרדיט תמונה – בר מסיקה, יח"צ מכללת ספיר
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בעקבות האימפרסיוניסטים - האמנית יפה בן דיין בתערוכת יחיד בתל אביב!
יפה בן דיין - תערוכת יחיד פתיחה חגיגית : יום שלישי,...
יום הזיכרון 2024 ישראל מתייחדת עם זכרם של 25,040 חללי מערכות ישראל
ערב יום הזיכרון תשפ"ד 2024- משרד הביטחון מעדכן את מניין...
יום עצמאות 76: מסע ישראלי בוויסקי בר מוזיאון
בוויסקי בר מוזיאון בשרונה, מציינים את יום העצמאות במהלך כל...
מלון קרלטון תל אביב מציע: Wine Tasting Experience
מלון קרלטון תל אביב בהובלת המנכ"ל יוסי נביא, מזמין אתכם...
המשט הלאומי של יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל עושה כבוד ללוחמי הים
משט יום העצמאות הלאומי יוצא לדרך בסימן הצדעה ללוחמי חיל...
לראשונה בישראל חברת הספורט-טק הבינלאומית WSC Sports אירחה את טקס ספורטאיות השנה בישראל
במסגרת הטקס המרגש, שהתקיים לראשונה אי פעם במשרדי חברת הספורט-טק...
אבנים עם לב אדם - מיזם מרגש של קניון עזריאלי הנגב, לרגל יום הזיכרון
קניון עזריאלי הנגב, מזמין את תושבי באר-שבע והסביבה להביע סולידריות...
הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה קפה עוטף נפתח
"קפה עוטף – נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב קפה...
משרד הביטחון יפעיל בשבוע הזיכרון חוות שיקומיות עבור פצועי צה"ל
אגף השיקום במשרד הביטחון יוצא בפרסום מיוחד הקורא לפצועי ופצועות...
מלון קרלטון תל אביב זכה בפרס מלון העסקים הטוב ביותר בישראל לשנת 2024 על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב נבחר כמלון העסקים הטוב ביותר בישראל...