Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אסטרטגיה נכונה לניהול תיק קובעת את התוצאה

אסטרטגיה נכונה לניהול תיק קובעת את התוצאה
קרדיט Canva

עבירות בתחום הצווארון הלבן, לעיתים מצויות בשטח אפור מאד, כאשר מי שביצע עבירה לא תמיד יודע שהוא מצוי כעת במגרש הפלילי. חקירות בתחום זה, כאשר לרוב עסקינן באנשים נורמטיביים לחלוטין, אשר העולם הפלילי זר להם מאד, הם אתגר משמעותי ללקוחות ואין להם באמת את היכולת לנהל מערכה כזו לבד. בשנים האחרונות גם חלה החמרה משמעותית בענישה בעבירות אלה והרשעה עלולה להוביל לעונשים כבדים הכוללים לעיתים מאסר ממושך מאחורי סורג ובריח. במעמד החקירה הם נמצאים בטריטוריה שאין להם שליטה או ניסיון בה ולכן אסור לנהל אותה לבד לא משנה מה מוטח או מובטח להם בזמן החקירה. במצב כזה, אך ורק עורך דין צווארון לבן – כלומר, עורך דין המתעסק בעבירות בתחום הצווארון הלבן, כזה שיש לו ניסיון קודם בתחום, יכול לעשות זאת. לכן בכל זימון לחקירה או בכל מצב שבו נדמה לכם שאם עומדים להיות מזומנים לחקירה או לשימוע, מוטב לפנות מראש לעורך דין ולקבל ייעוץ, לעבור הכנה מדוקדקת ואפילו לקבל ייצוג ברגע שמתברר שההליכים נגדכם יימשכו.

ניקוי העבר אפשרי

חקירה שנפתחה בעניינכם עלולה להותיר רישום של תיק פתוח במשטרה ואף עלולה להותיר כתם על השם שבניתם במשך שנים. הותרת הרישום עלולה להוביל לפגיעה קשה הן בתחושה האישית וחמור מכך, עלולה לסכל קבלה למקומות עבודה פוטנציאליים ואף לפגוע בשמו של האדם. אפשר לסגור תיקים פתוחים וחשוב לעשות זאת מהעילה הנכונה של "חוסר אשמה פלילית". סגירת תיק במשטרה בעילה זו, תוביל למחיקה מלאה של התיק מהרישומים ללא כל זכר לעניין. זה לא תמיד קל משום שבמקרה שאתם חשודים או עשויים לסייע בחקירה, המשטרה תרצה להחזיק נגדכם אמצעי לחץ שיוכל לקדם אותה, ולכן כדאי לפנות לעו"ד פלילי מנוסה שידע כיצד לפעול על מנת לסגור את התיק הפלילי שנפתח נגדכם. זה מחייב היכרות טובה עם המערכת והרבה מאוד התמדה ונחישות וזה יעזור לכם לפתוח דף חדש ולשים מאחור את החקירה וכל מה שהיא גררה בחייכם. עורכת דין גולברי מנוסה בבקשות מעין אלה ואחוזי ההצלחה שלה בתחום זה, עומדים על אחוזים גבוהים מאד. אל תישארו שאננים ותפעלו מיד.

עבדו עם עורך הדין המתאים

מחיקת רישום משטרתי היא הליך שנועד לשמור על זכויות האזרח שלכם ולכן חשוב להפעיל עורך דין מנוסה שיכול לעשות זאת וללוות את התהליך עד תומו. עו"ד שירן גולברי מלווה לקוחות לסגירת כל הרישומים הפתוחים בעניינם על מנת לעזור להם לפתוח דף חדש בכל עת. עו"ד שירן גולברי המנוסה פועלת בין היתר גם בתחום העבירות הפליליות מסוג צווארון לבן, והיא יודעת כמה חיוני לתכנן נכון את ניהול המשבר ואת האסטרטגיה. זה עשוי להיות ההבדל שבין זיכוי או עונש מופחת לבין מחיר כבד מאוד. עורכת דין ייצגה במסגרת עבודתה אצל עו"ד ששי גז בתיקי צווארון לבן גדולים ומורכבים ביניהם:  את איש העסקים רוי מוצפי אשר הואשם במתן שוחד לפואד בן אליעזר ז"ל ואיש העסקים זוכה זיכוי מוחלט וכן ייצגה את דוד אלמקייס, סמנכ"ל חברת החשמל, אשר הואשם בקבלת שוחד ובאופן חריג, כתקדים משפטי, התקבלה בקשתה לעכב את ההליכים בעניינו והתיק נגמר ללא ענישה כלל. גם בעצמאותה המשיכה עורכת הדין גולברי לייצג בעבירות מעין אלה, וייצגה את סגן ראש עיריית נשר, מנהל בכיר ברשות המיסים, מנכ"ל חברה ביטחונית מוכרת ועוד רבים אחרים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...