Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אתרים מומלצים לעדכונים וחדשות

אתרים מומלצים לעדכונים וחדשות
קרדיט pixabay

באינטרנט אין ספור אתרים שבהם חדשות, עדכונים ופרסומים מעודכנים מכל מיני סוגים. אם אתם רוצים לדעת כל מה שחדש, להצליב מידע בין מקורות שונים ותמיד לדעת מה קורה, שימו לב לאתרים המומלצים הבאים.

אתרים מומלצים לעדכונים וחדשות
קרדיט pixabay

Bizportal – שוק ההון 

לחובבי ההשקעות ולמתעניינים בשוק ההון, אתר ביזפורטל הוותיק מספק מידע כלכלי מגוון, פרטים על חברות שנסחרות בבורסה ואף תכנים מצולמים וכתבות צבע. זה לא המקום לברר לוטו תוצאות אך בהחלט המקום לברר ביצועים של חברות מכל ענפי המשק (בעיקר חברות ציבוריות).

וואלה – חדשות ועוד 

אתר החדשות וואלה דורג לאחרונה בין עשרת האתרים המובילים בישראל מבחינת טרפיק של הגולשים. באתר ניתן למצוא כתבות חדשותיות, תכני גולשים, עדכוני ספורט לצד שירות דואר, עדכונים בנושא תרבות ובידור, תיירות, קולנוע וכן שירות ווידאו, מידע לימודים ועוד.

מאקו – בשיתוף קשת

זהו אחת חדשות שנחשב מזה שנים לאחד משלושת הפופולריים ביותר בארץ. לצד נושאים פוליטיים מסוקרים בו נושאי תרבות ובידור, ספורט. תחת האתר ניתן למצוא ערוצים מתמחים. כחברת בת של קשת, האתר מפיק תוכניות המשלימות תכנים מצולמים השייכים לערוץ. באתר ניתן למצוא גם תחקירי עומק, המלצות שונות, חדשות מוזיקה וקולינריה.

Ynet – בשיתוף ידיעות אחרונות 

Ynet נחשב לאחד משלושת אתרי החדשות והעדכונים הגדולים במדינה והוא גם אחד האתרים החזקים ביותר בכלל, הפועלים בישראל ועבור השוק הישראלי. האתר שייך לידיעות אחרונות אך חלק מהתכנים מופקים בו. זאת לצד כתבות ותקצירים שמהווים גרסה דיגיטלית של העיתון. לצד האתר בעברית ישנם אתרים גם בשפות נוספות כגון אנגלית וספרדית.

פסקדין – כל מה שחדש במשפט 

אתר זה מפרסם בצורה בלבדית בעיקר מידע משפטי. האתר מושך מתעניינים בתחום וכן משפטנים, עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים (כגון יועצי מס, רואי חשבון). באתר מנוע חיפוש בנושאי משפט, חוקים, וכן ניתן למצוא בו טפסים שונים, מגזין, אינדקס לחיפוש עורכי דין בתחומים מקצועיים רלוונטיים ועוד.

הידען – לכל חובבי הדעת 

אתר זה מפרסם חדשות ומידע בעיקר בנושאים מדעיים וטכנולוגיים. מתפרסמות בו כתבות, מאמרים שנכתבים לציבור הרחב על ידי אנשי מדע, מתקיימים בו ראיונות. בין התחומים השונים ניתן למצוא מידע רב בנושאי אסטרונומיה, מחשבים, רפואה, היסטוריה ועוד.

Geektime – טכנולוגיה והייטק  

אתר עדכונים שבו מתמקדים בעיקר בתחום הטכנולוגיה, גדג'טים, סטארט אפים. ביוזמת האתר מקיימים אירועים כגון חלוקת פרסים לחברות הייטק, כנסים למתכנתים. כמו כן באתר סוקרים בין היתר את תרבות ההייטק בישראל, מסייעים בחיבור בין יזמים למשקיעים ועוד.

כיכר השבת – חדשות לחרדים 

על רקע העניין הגובר של האוכלוסייה החרדית בחדשות אובייקטיביות, הושק האתר שמושך בעיקר את בני המגזר החרדי. כיום האתר כולל גם תכנים וכתבות מצולמות. באתר מסקרים עניינים פוליטיים, נושאי ביטחון, פוליטיקה פנימית של המגזר ועוד. האתר נחשב לאחד מעשרות האתרים הפופולריים בארץ בנושאי חדשות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ליווי משפטי שוטף של העסק שלכם: צעד חשוב בדרך להצלחה
ככל שפעילותו של עסק היא רחבה יותר וככל הוא מצליח...
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
איך מעצבים ומקימים ביתן לתערוכה?
בדרך כלל המטרה של תערוכות שעוסקות בתחומים שונים היא להציג...
טעם של מסורת עם נגיעה של חדשנות
האם אי פעם חלמתם על אירוע שבו האוכל לא רק...
החשיבות בבחירת המזון הנכון לחיית המחמד שלכם
אם תשאלו כל ילד קטן, כנראה שאחד הדברים שהם מבקשים...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
מה כולל טקס גילוי מצבה
30 ימים לאחר יום הקבורה נהוג לקיים בבית הקברות טקס...
ריהוט לבית – איך רוכשים ריהוט מתאים לבית
כל בית, גדול או קטן, חדש או ישן, צריך להיות...
הפיכת הבית לירוק ועצמאי מבחינה אנרגטית
בעידן הנוכחי שבו קיימת מודעות סביבתית גוברת והולכת, חשש מפני...
מה המפתח לעסקת נדלן מוצלחת
למשקיעים רבים יש את החלום להצליח בגדול. משקיעים רבים חולמים...