Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אתרים מומלצים לעדכונים וחדשות

אתרים מומלצים לעדכונים וחדשות
קרדיט pixabay

באינטרנט אין ספור אתרים שבהם חדשות, עדכונים ופרסומים מעודכנים מכל מיני סוגים. אם אתם רוצים לדעת כל מה שחדש, להצליב מידע בין מקורות שונים ותמיד לדעת מה קורה, שימו לב לאתרים המומלצים הבאים.

אתרים מומלצים לעדכונים וחדשות
קרדיט pixabay

Bizportal – שוק ההון 

לחובבי ההשקעות ולמתעניינים בשוק ההון, אתר ביזפורטל הוותיק מספק מידע כלכלי מגוון, פרטים על חברות שנסחרות בבורסה ואף תכנים מצולמים וכתבות צבע. זה לא המקום לברר לוטו תוצאות אך בהחלט המקום לברר ביצועים של חברות מכל ענפי המשק (בעיקר חברות ציבוריות).

וואלה – חדשות ועוד 

אתר החדשות וואלה דורג לאחרונה בין עשרת האתרים המובילים בישראל מבחינת טרפיק של הגולשים. באתר ניתן למצוא כתבות חדשותיות, תכני גולשים, עדכוני ספורט לצד שירות דואר, עדכונים בנושא תרבות ובידור, תיירות, קולנוע וכן שירות ווידאו, מידע לימודים ועוד.

מאקו – בשיתוף קשת

זהו אחת חדשות שנחשב מזה שנים לאחד משלושת הפופולריים ביותר בארץ. לצד נושאים פוליטיים מסוקרים בו נושאי תרבות ובידור, ספורט. תחת האתר ניתן למצוא ערוצים מתמחים. כחברת בת של קשת, האתר מפיק תוכניות המשלימות תכנים מצולמים השייכים לערוץ. באתר ניתן למצוא גם תחקירי עומק, המלצות שונות, חדשות מוזיקה וקולינריה.

Ynet – בשיתוף ידיעות אחרונות 

Ynet נחשב לאחד משלושת אתרי החדשות והעדכונים הגדולים במדינה והוא גם אחד האתרים החזקים ביותר בכלל, הפועלים בישראל ועבור השוק הישראלי. האתר שייך לידיעות אחרונות אך חלק מהתכנים מופקים בו. זאת לצד כתבות ותקצירים שמהווים גרסה דיגיטלית של העיתון. לצד האתר בעברית ישנם אתרים גם בשפות נוספות כגון אנגלית וספרדית.

פסקדין – כל מה שחדש במשפט 

אתר זה מפרסם בצורה בלבדית בעיקר מידע משפטי. האתר מושך מתעניינים בתחום וכן משפטנים, עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים (כגון יועצי מס, רואי חשבון). באתר מנוע חיפוש בנושאי משפט, חוקים, וכן ניתן למצוא בו טפסים שונים, מגזין, אינדקס לחיפוש עורכי דין בתחומים מקצועיים רלוונטיים ועוד.

הידען – לכל חובבי הדעת 

אתר זה מפרסם חדשות ומידע בעיקר בנושאים מדעיים וטכנולוגיים. מתפרסמות בו כתבות, מאמרים שנכתבים לציבור הרחב על ידי אנשי מדע, מתקיימים בו ראיונות. בין התחומים השונים ניתן למצוא מידע רב בנושאי אסטרונומיה, מחשבים, רפואה, היסטוריה ועוד.

Geektime – טכנולוגיה והייטק  

אתר עדכונים שבו מתמקדים בעיקר בתחום הטכנולוגיה, גדג'טים, סטארט אפים. ביוזמת האתר מקיימים אירועים כגון חלוקת פרסים לחברות הייטק, כנסים למתכנתים. כמו כן באתר סוקרים בין היתר את תרבות ההייטק בישראל, מסייעים בחיבור בין יזמים למשקיעים ועוד.

כיכר השבת – חדשות לחרדים 

על רקע העניין הגובר של האוכלוסייה החרדית בחדשות אובייקטיביות, הושק האתר שמושך בעיקר את בני המגזר החרדי. כיום האתר כולל גם תכנים וכתבות מצולמות. באתר מסקרים עניינים פוליטיים, נושאי ביטחון, פוליטיקה פנימית של המגזר ועוד. האתר נחשב לאחד מעשרות האתרים הפופולריים בארץ בנושאי חדשות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...