Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באילו מצבים נצטרך השכרת פיגומים?

באילו מצבים נצטרך השכרת פיגומים?
קרדיט pixabay

השכרת פיגומים

פיגומים הם פריט נחוץ מאד בעת ביצוע שיפוצים של קירות חיצוניים במבנים המשמשים למגורים, משרדים, מפעלים ועוד. זאת כיוון שהעובדים אמורים להגיע לכל נקודה במעטפת של המבנה והדרך הנוחה ביותר לכך היא באמצעות פיגומים. קיימים פיגומים מאלומיניום שהם קבועים והעובדים בונים אותם בשיטה מיוחדת שבה כל הרמפות צמודות זו לזו ובין קומה לקומה של משטחי העבודה יש גרם מדרגות ובאמצעותו העובדים עולים מקומה לקומה. לאור העובדה שהעובדים אמורים לעבוד בגובה, קיימת חשיבות רבה לנושא הבטיחות ולכן לאחר השכרת פיגומים העובדים מבצעים צעד אחר צעד על פי ההנחיות ובתום העבודה מתבצעת בדיקה מקיפה ומקצועית של המפקח באתר הבנייה שהכול תקין ובטיחותי. רק לאחר האישור שלו, העובדים יכולים להתחיל בעבודתם בשטח.

כשמדובר במבנים שנבנו לפני שנים רבות, נוצרים בהם עם השנים בעיות רבות כמו איטום, סדקים שטוחים ועמוקים, קירות שאינם מבודדים, צבע שהתקלף ואריחים שהודבקו בעבר מעל הצבע וכעת הם רופפים ועלולים ליפול על העוברים והשבים. כל הכשלים הללו הם בעלי חשיבות אקוטית לטיפול מהיר ככל האפשר. לכן במקרים האלה וועד הבית בוחר חברה קבלנית שיש לעובדיה ניסיון רב בכל מה שקשור לשיפוץ של קירות חיצוניים, קובעים איתם מראש את היקפי העבודה ובהתאם לכך העובדים מבצעים את כל פעולות הבנייה. לצורך כך מבצעת כל חברה קבלנית הליך של השכרת פיגום אלומיניום.

קרדיט pixabay

תהליך של איטום המבנה

תהליך העבודה מתפצל בין כל העובדים, לכל אחד מהם יש תפקיד והם פועלים בסינרגיה כדי להשלים את כל הפעולות על פי הסדר הנחוץ. בשלב ראשון הם מורחים פריימר על כל המשטח, לאחר מכן הם אוטמים באמצעות חומרי איטום אפקטיביים המותאמים למבנה הספציפי, את כל הסדקים העמוקים וגם השטוחים וזאת כדי שבחורף הבא הם לא יהיו עמוקים יותר. לאחר מכן הם מורחים שוב פריימר. בכל המהלך הזה העובדים עולים ויורדים כל הזמן על הרמפות של השכרת פיגומים ומוודאים שהם תקינים ובטוחים. השלב האחרון הוא צביעה של כל הקיר החיצוני בצבע שיש בהרכב שלו חומר איטום וכך משיגים את התוצאה המיטבית.

הוצאת האריחים ממעטפת המבנה

חלק מהעובדים בקומה הרלוונטית של השכרת פיגומים וזאת כדי להוציא את כל האריחים הקיימים. עם הזמן הדבק כבר אינו אפקטיבי וכדי למנוע אסונות מורידים את כל האריחים. בתום הצביעה, אפשר להדביק אריחים חדשים, או להשאיר את הקיר רק עם צבע.

עבודות בהיקף המבנה

מעבר לעבודות איטום וצבע יש מקרים שבהם יש צורך באופציה של השכרת פיגומים עבור ביצוע עבודות אינסטלציה כמו צנרת חיצונית, טיפול במרזבים כולל החלפה של מקטעים מסוימים. הצורך ברמפות גבוהות הוא גם כאשר העובדים מעוניינים לבצע סגירה של מתלי הכביסה החיצוניים וזאת כדי למנוע חדירה של יונים למתחם הפנימי.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...