Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בגוף ראשון: כל האזורים בגוף שכדאי (וחשוב) לדאוג להם

בגוף ראשון: כל האזורים בגוף שכדאי (וחשוב) לדאוג להם
קרדיט: shutterstock

עונת החורף בפתח ואנחנו רוצים לעזור לכם לעבור אותה בנעימות מרבית. מה יש לנו להציע? מדריך מיוחד מראש ועד כפות רגליים שיעזור לכם לשמור על גופכם, להימנע מכאבי גב, ולהבטיח לחות מוגברת גם בכפוף לשטיפת ידיים בתדירות גבוהה.

קרדיט: shutterstock

שולי הלוי
מי שמביט בי מאחור
הראשון ברשימה הוא כמובן עור הפנים, שחשוף לשמש, לרוח, לזיהום אוויר ושינויים טבעיים שחלים עם השנים. כדי לשמור על עור הפנים, חשוב לנקות אותן מדי יום בחומרי ניקוי וטיפוח שמתאימים לעורכם. רגע לפני שאתם יוצאים לקניות, מומלץ וכדאי לעשות מחקר קצר ברשת או במידת הצורך להתייעץ עם אשת מקצוע בנוגע לתכשירים שיתאימו בצורה המיטבית לסוג עורכם. בנוסף לכך, חשוב לתת דגש מיוחד לעור שמתחת לעיניים ועור הצוואר, אשר ידועים ברגישותם הרבה לגירויים שונים ולכן, על מנת להגן עליהם תוכלו להשתמש בקרם עיניים המכיל קפאין או חומצה היאלורונית ובקרם צוואר מומלץ, עשיר בלחות ובחומרים שמטרתם לסייע בעיכוב הזדקנות העור כגון ויטמין E ונוגדי חימצון אחרים ששומרים על עור צוואר מוצק.

דרך הגב

בעולם המודרני קשה מאוד למצוא אנשים שלא סובלים לעיתים קרובות מכאבי גב, זאת בעיקר מהסיבה שכמעט כל פעולה שאנחנו מבצעים היום משפיעה על מצבו לטובה או לרעה. זה מתחיל משינה בתנוחה שלא טובה עבורנו או מזרון שלא מספק תמיכה נכונה, ממשיך לאופן בו אנחנו מרכינים את הראש ומכופפים את הצוואר בעת צחצוח השיניים, עובר במספר שעות הנהיגה והעמידה בפקקים ועד לזמן הבלתי מוגבל שלנו מול המסכים. אז מה החדשות הטובות? שינויים קטנים יכולים לשפר את המצב ומהרגע שאתם מודעים לבעיה עשיתם את הצעד הראשון לפתור אותה. בואו נתחיל עם מספר טיפים למתחילים:

  • שימו לב לאופן שבו אתם ״סוחבים״ את הגוף שלכם בכל פעם שאתם הולכים ברגל, ונסו לתקן את היציבה ולעמוד זקוף.
  • בצעו כמה שיותר ועל בסיס יומי פעילויות גופניות כמו יוגה, פילאטיס או סתם צעידות באזור מגוריכם
  • מנקים את הבית ועושים סדר? נסו לכרוע בכל פעם שאתם צריכים להתכופף וכך ששמתם לב הוספתם עוד עבודה לשרירים שלכם.
קרדיט: shutterstock

על הכף

בשל העובדה שבקיץ נחשפות הידיים שעות ארוכות לקרינת השמש, הן הופכות פגיעות יותר לטמפרטורות הקרות, לרוחות היבשות ולסביבת העבודה או המחייה עם החימום המלאכותי המייבש שמגיע עם החורף. לכן, דווקא בשלב זה של השנה, הן זקוקות לתשומת לב מרבית. מעבר לכך, מגפת הקורונה הזכירה לנו הרגל חשוב של שטיפת ידיים התורם למניעת זיהומים אך במקביל, מייבש את העור במהירות. לאור כל אלו, מומלץ להחזיק בהישג יד קרם לחות גם מחוץ לבית, להקפיד על מקלחות קצרות ושטיפת ידיים במים פושרים. המלצה נוספת היא בעיקר למי שמורח או מורחת לק באופן קבוע. בשלב זה, ברשותכם, נשתמש בלשון רבות: בין אם אתן מורחות לק לעצמכן בבית, ובין אם אתן הולכות למניקוריסטית שמתמחה במריחת לק ג׳ל – הקפידו אחת לכמה שבועות להוריד לחלוטין את הלק ולאפשר לציפורניים שלכן לנשום לרווחה, כדי שהכימיקלים שבלק לא ישאירו כתמים צהובים על ציפורניכן.

אחרונות חביבות הן כפות הרגליים, להן מגיע טיפול אקסטרה מיוחד בכל עונות השנה ובימי החורף במיוחד. בשל העובדה שאנחנו מבלים הרבה יותר שעות בנעליים סגורות, בבית ומחוצה לו, חשוב לתת גם להן ״לנשום״. על מנת להימנע מעור יבש, סדקים וזיהומים, פנקו אותן מדי פעם בפילינג עמוק ובמריחת קרם לחות לאחר הרחצה.

קרדיט: shutterstock

טיפוח הגוף והשרירים תורמת רבות להרגשה הכללית שלנו ובפרט, לשמירה על גוף חזק עם מינימום כאבים או זיהומים מיותרים. לפעמים לא מדובר רק במעשים גדולים שצריך להקדיש להם יותר מידי זמן או מחשבה. אם נתחיל רק מתזונה נכונה וטבעית, שתיית מים, הימנעות מעישון או שינה מספקת כבר עשינו הרבה לטובת הגוף שלנו ובלי הרבה מאמץ.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...