Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בחירת מצבה- הדרך להנציח את יקירכם כפי שהיה רוצה

בחירת מצבה- הדרך להנציח את יקירכם כפי שהיה רוצה
קרדיט - Canva

במבט כולל מצבות נראות דומות זו לזו. רובן בהירות ולעיתים שחורות, בצורה מלבנית ועם כיתוב כלשהו עליהן. עם זאת, כשנכנסים לעומק הדברים ניתן לראות הבדלים כאלה ואחרים בין מצבות, כשישנן מדי פעם גם מצבות מיוחדות באופן בולט מהאחרות, מצבות שבנויות בצורה מיוחדת או תוספת משמעותית שנותנת למצבה נופך יותר אישי וחמים ופחות קר. צורת המצבה יכולה להיות מגוונת. ניתן בחור צורת לב או פרח, או צורה שתאפיין את המנוח למשל צורת פסנתר, גלשן והרשימה עוד ארוכה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שעיצוב צורה ייחודית ייקח זמן רב יותר. גם הכיתוב יכול להיות שונה מהסטנדרט. האותיות יכולות להיות בולטות או שקועות או בפונט וגוון מיוחד.

כיתוב על מצבה- מהן האפשרויות שישנן?

כיתוב על מצבה הוא חלק חשוב ממנה. הכיתוב מעניק את הייחודיות והאישיות ללוח האבן, במיוחד אם זוהי מצבה רגילה שצורתה מלבנית. הכיתוב יכול להיות באמצעות חריטה, שזו הדרך שהיא גם עמידה לאורך זמן וגם זולה יותר, או בהדבקה. הכיתוב יכול להיות עם אותיות בולטות הנותנות למצבה מראה יוקרתי או עתיק יותר או לחילופין להיות שקועות. מצבות מיוחדות אפשר ליצור באמצעות ציור של אלמנט ייחודי הרומז על אופיו או הדברים האהובים על המנוח הקבור במקום. אפשר ליצור ציור בחריטה בקווים כלליים או מדויקים יותר, הכל לפי רצונכם. ציור הוא תחליף לבניית מצבה בעלת צורה לא שגרתית. ציור הוא פשוט אך משקף לא פחות את מה שברצונכם להראות או להבליט. הכיתוב עצמו יכול להיות בפונטים שונים ומעניינים כשאפשר להוסיף משפט מסיפור, פתגם או כל משפט שיוסיף.

למי פונים לבניית מצבה?

בניית מצבה היא לא עניין של מה בכך. רבים מנצלים את העובדה שאנשים עוסקים בעניין כשהם במצב רגיש ושברירי כך שלא חסרים שרלטנים גם בתחום זה. כאשר מחפשים את בעל המקצוע בתחום, חשוב לוודא קודם כל שהוא מוגדר קבלן מצבות מורשה בחברה קדישא. הדבר נותן לכם בסיס. מעבר לכך, כדאי לבחור קבלן או חברת מצבות באזור מגוריכם ואזור הקבורה, כך שאם מדובר על אזור הצפון, בדקו חברות מצבות בצפון. בחרו חברה בעלת שם בתחום, חברה בעלת ניסיון של שנים. כדאי להתרשם כבר בשיחה מן החברה, מהגישה, צורת הדיבור, רמת המקצועיות והרצינות, והיכולת למקד ולכוון אתכם גם אם אתם מבולבלים מהמצב.

אבן ושיש נפתלי היא חברת מצבות מוכרת בצפון וגם בקנה מידה ארצי. החברה מספקת את כל השירותים הנדרשים בעניין מ 1951, החל מאספקת אבנים לבנייה, דרך הבניה והעיצוב ועד חידוש ושיפוץ מצבות. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...