Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בחירת עורך דין לענייני ירושה

בחירת עורך דין לענייני ירושה
קרדיט Canva

במצבים שבהם אתם זקוקים לעזרה משפטית אתם חושבים לפעמים על ההוצאה הגדולה, אולם ההכרח בהליכים משפטיים שמתנהלים בעניינים מסוימים מחייבים מציאת עורך דין מתאים. כך במצב בו המצב המשפטי שלכם אינו מאפשר הוצאת צו ירושה בדרך השכיחה והפשוטה, על ידי הגשת בקשה לצו ירושה אצל רשם הירושות, עורך דין מטפל בענייני הוצאת צו ירושה שתוכלו לקבל רק אם לא יהיו התנגדויות של טוענים אחרים לירושה ולכן זה חשוב מאוד לעשות את זה נכון וחוקית על מנת להבטיח שאתם היורשים היחידים שזכאים לכך. במקרה של הסתבכות המצב וכשאתם חוששים שיהיו לכך השלכות נוספות על מנת למנוע מכם הירושה, עורך הדין הוא זה שייצג אתכם במאבק על הירושה שלכם, תוך הוכחה שאתם היורשים היחידים. עו"ד טל לונדון מייצג את הלקוחות שלו שנים רבות בהליכים שונים המתחייבים על מנת להבטיח את זכויותיהם.

בכל פרויקט יש סיכון

מאז שהתחילו הפרויקטים של פינוי בינוי רבו המקרים שבהם אנשים הפסידו את כספם בגלל חברות בנייה שאינן איתנות פיננסית כפי שהציגו את עצמן ולכן קרסו באמצע הפרויקט, או בגלל כשלים שונים שהתגלו במהלך עבודות ההכנה לקראת הבנייה. בכל הצעה לביצוע פרויקט פינוי בינוי ישנם סעיפים רבים שאמורים להבטיח את הזכויות של הדיירים ואמורים למנוע כל בעיה שתגרום עוגמת נפש ונזק מהותי וקרו כבר מקרים שדיירים מצאו עצמם חיים בליבו של אתר בנייה לתקופה ארוכה מעבר למסוכם עמם או בדירות שכורות ללא מימון כאשר הבניין עצמו אינו גמור. עורך הדין שמייצג אתכם יכול למנוע כשלים נוספים ולהבטיח שהפרויקט יגיע לסיומו המוצלח. משום כך, שכר טרחה עורך דין פינוי בינוי נגזר ישירות מהיעילות שלו והצלחתו להבטיח את האינטרסים של הדיירים לשביעות רצונם.

איך מתחילים פרויקט תמ"א?

ההצעות לבניית פרויקט תמ"א 38 מגיעות לדיירי בניינים רבים שנחשבים לבעלי פוטנציאל אדיר להשבחה ולקבלנים שמחפשים אותם. לפעמים הדיירים עצמם יוזמים אותן בעצמם ומחפשים קבלנים ואת הדרך הטובה ביותר ליישם פרויקט כזה בבניין שלהם. כדי להבטיח את הפרויקט ולמזער את הסיכוי להיווצרות תנאים אשר עלולים להוביל לנזק אדיר לכל אחד מהדיירים, רצוי למצוא עורך דין תמ"א 38 תל אביב כדי לוודא שזכויות הדיירים נשמרות ויקבלו את דירתם החדשה והמשודרגת, ומבלי שיסבלו מהשלכות של חוזה עם יזם לא מתאים. עו"ד טל לונדון מלווה פרויקטים רבים של תמ"א 38 ובעיקר פרויקטים מסוג תמ"א 38/2 (הריסה בניה) ומבטיח את הזכויות של הדיירים כדי שיוכלו ליהנות מהבניין החדש שלהם ללא חששות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...