Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בלבול בין מילים

בלבול בין מילים
קרדיט Canva

סוג לקות שנחשב נפוץ ביותר אצל ילדים זה דיסגרפיה שכן מצב זה מתאר בקושי רב של התלמיד לכתוב מילים, לכתוב אותן בסדר הנכון, בלבולי אותיות, הפרדה מוטעית של מילים, וכתיב לא קריא ולא נוח. כמו כן המצב של דיסגרפיה מתאר מצב בעייתי וקשה עבור הילד שכן הילד למעשה לא מצליח להביע את עצמו בכתב כמו שהוא רוצה וכמו שהיה רוצה. אחת הדרכים הנהדרות להבין במדויק האם יש לילד שלכם דיסגרפיה זה באמצעות אבחון דיסגרפיה אשר דרכו תוכלו לדעת האם הוא סובל מהתופעה, בנוסף לכך אנו לא רק נעניק לכם אבחון מדויק, אלא גם נעניק לילד שלכם דרכי התמודדות מצוינות וכן פתרונות ברמה הגבוהה ביותר וזאת על מנת שהילד שלכם ירגיש שייך, וכן יוכל להביע את עצמו בכתב בצורה נכונה וברורה. לשם עשיית אבחון מדויק תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין. מכון זרחין הינו אחד המכונים אשר הינם ברמה הגבוהה ביותר בארץ, וזאת משום שמכון זה פיתח לעצמו שיטה ייחודית לטיפול במבוגרים, ילדים ונוער. תוך כך ששיטת זרחין פותחה על ידי מיכאל זרחין והיא משלבת בין תורת האופטיקה ההתפתחותית לבין גישה טיפולית שהתפתחה במכון שלנו. אנו במכון דואגים ליחס חם ואישי כלפי כל מטופל שלנו וכן לעשיית הטוב ביותר עבורכם.

 

לכתוב בצורה נכונה

אחת הבעיות הנפוצות ביותר אצל תלמידים וילדים זה שגיאות כתיב שכן ילדים רבים מתקשים לכתוב מילים כמו שצריך ונוטים להתבלבל באותיות ובמילים. כמו כן בעיה זו לרוב חולפת לאחר תרגולים נישנים של התלמידים עד שהיא נעלמת לגמרי. אחת הבעיות שעלולה להתעורר משגיאות כתיב זה דיסלקציה שכן במצב זה התלמידים אינם מצליחים לכתוב ולקרוא כמו שצריך ומתרחשת תופעה של מאין "ריחוף אותיות" ובלבול שלהן, במצב של דיסלקציה אין צורך להכריח את הילד לנסות שוב ושוב שכן הוא יגלה סלידה ולא ירצה לקרוא כלל, במצב זה יש לפנות למכון מוסמך אשר יעניק לילד שלכם כלים אפקטיביים לפתרון.

 

אבחונים מדויקים ואיכותיים

בשביל לבצע אבחונים מדויקים וטובים לכל ילד\מבוגר\בן נוער לכל פגם בין אם זה לקויי למידה, הפרעות קשה, דיסגרפיה, דיסלקציה וכו' ישנו צורך בפנייה למכון מוסמך ואיכותי. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין ונעביר עבורכם אבחון מדויקים וכן גם פתרונות ממשיים עבורכם וזאת תוך הקפדה על שיטה פורצת דרך וייחודית וכן ניסיון רב בתחום. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו:050-4200291 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...