Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים

בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים
קרדיט- יח"צ

שימוש בווטסאפ לקבלת מצב התור ו׳מספר׳ ומערכת חכמה שמנטרת את מספר הלקוחות מחוץ ובתוך הסופר, או הבנק, ומווסתת את התפוסה 

הפתרונות החכמות של Wavetec שיגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, יאפשרו לארגונים לסייע ללקוחות לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

קרדיט- יח"צ

בשבועות ובחודשים הקרובים, חייהם של העומדים בתורים, בין אם בקופות החולים, בסניפי הבנקים או כניסה לסופרים, הולכים להשתפר – זמני העמידה בתור מצידם של הלקוחות יתקצרו (ויפחיתו סיכוני חשיפה) והחברות והארגונים יוכלו לעמוד ביתר קלות בתקנות החדשות שהביאה איתה הקורונה.

הפתרונות והטכנולוגיות החדשות יגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, שנבחרה לייצג את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברתWavetec  פעילה כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.

בין הפתרונות החדשים: מוצר חדש מבוסס ענן -""SafeQ, שמשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת לקוחות בסניף. הפלטפורמה תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות, באופן פרודוקטיבי וללא מגע פיזי. פתרון אחר שפיתחה החברה מאפשר הזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". הלקוח יכול לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות.

קרדיט- יח"צ

״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים. השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד אומר מיטווך כי, "בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ליווי משפטי שוטף של העסק שלכם: צעד חשוב בדרך להצלחה
ככל שפעילותו של עסק היא רחבה יותר וככל הוא מצליח...
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
"יום אחד בריא יכול לשנות חיים שלמים" פרויקט חדש - Wellness Day בעמותת קהילת שבט הנובה
עמותת קהילת שבט הנובה, שהוקמה כחלק מיוזמת מפיקי פסטיבל הנובה...
איך מעצבים ומקימים ביתן לתערוכה?
בדרך כלל המטרה של תערוכות שעוסקות בתחומים שונים היא להציג...
חוזרים לבית הספר: ארוחות ב-25 ש"ח בקניון רננים
קניון רננים יוצא במהלך מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומציע...
תזמינו לי אמבולנס: ערב הוקרה למתנדבי נוער מד"א בפארק הירקון עם הזמרת נועה קירל
מרחב דן של מד"א אירח ערב הוקרה ומסיבת מתגייסים לכ-500...
טעם של מסורת עם נגיעה של חדשנות
האם אי פעם חלמתם על אירוע שבו האוכל לא רק...
החשיבות בבחירת המזון הנכון לחיית המחמד שלכם
אם תשאלו כל ילד קטן, כנראה שאחד הדברים שהם מבקשים...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
להיט בובות הסקוושימלו שכבש את ילדי העולם לראשונה ביריד לילדי ישראל
יריד בובות הסקוושימלו יפתח לראשונה בקניון עופר רחובות הלהיט שכבש את...