בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים

בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים
קרדיט- יח"צ

שימוש בווטסאפ לקבלת מצב התור ו׳מספר׳ ומערכת חכמה שמנטרת את מספר הלקוחות מחוץ ובתוך הסופר, או הבנק, ומווסתת את התפוסה 

הפתרונות החכמות של Wavetec שיגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, יאפשרו לארגונים לסייע ללקוחות לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

קרדיט- יח"צ

בשבועות ובחודשים הקרובים, חייהם של העומדים בתורים, בין אם בקופות החולים, בסניפי הבנקים או כניסה לסופרים, הולכים להשתפר – זמני העמידה בתור מצידם של הלקוחות יתקצרו (ויפחיתו סיכוני חשיפה) והחברות והארגונים יוכלו לעמוד ביתר קלות בתקנות החדשות שהביאה איתה הקורונה.

הפתרונות והטכנולוגיות החדשות יגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, שנבחרה לייצג את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברתWavetec  פעילה כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.

בין הפתרונות החדשים: מוצר חדש מבוסס ענן -""SafeQ, שמשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת לקוחות בסניף. הפלטפורמה תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות, באופן פרודוקטיבי וללא מגע פיזי. פתרון אחר שפיתחה החברה מאפשר הזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". הלקוח יכול לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות.

קרדיט- יח"צ

״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים. השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד אומר מיטווך כי, "בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גלו את עולמות הציפויים: פתרונות מתקדמים לאחזקה
ציפוי אפוקסי לבטון: עמידות ואלגנטיות לאורך שנים  ציפוי אפוקסי לבטון הוא...
בהשקעה של מאות אלפי שקלים יפתח בראשון הקרוב 20.7 סניף חדש בתל אביב לתכנית יזהר
הסניף החדש יישא את שמו של איסר פולניצר ז"ל -...
מאוחדת פותחת שתי מרפאות חדשות תחת קורת גג אחת: טיפול בפוסט טראומה, חרדות והתמכרויות
כשברקע עדיין מתנהלת המלחמה הארוכה מול חמאס, איומי הטילים הבלתי...
עשור של עשייה חברתית למען ילדי העיר- עיריית בת-ים בשיתוף פעולה עם עמותת "תיק לכל תלמיד"
לקראת שנת הלימודים הקרבה, מינהל החינוך בעיריית בת-ים יצאו בשיתוף...
שירותי הסעות מקצועיים בירושלים
כאשר מתכננים טיול בירושלים, חשוב לדאוג להסעות לטיולים בירושלים בצורה...
המוזיאון הראשון שלי חוויה גדולה לקטנטנים במתחם התרבות בפתח תקווה
מתי בפעם האחרונה עצרתם עם הילדים להסתכל על עץ בשלכת?...
לראשונה בעיר: בת-ים תארח את תחרות הטקבול הארצית על חוף הים
ביום שני הקרוב, (15.7), תתקיים לראשונה בבת-ים תחרות טקבול נושאת...
קו פ"ת - אילת יפעל במתכונת מתוגברת
קיץ חם!  קו 399  פתח תקווה - אילת יפעל במתכונת...
נשיא המדינה במערך הכבאות וההצלה: ״אני מזהיר ומתריע מפני אסון אקלימי, ממש כהתרעה אסטרטגית לקראת הקיץ. זה מחייב את כל המערכות בארץ להיות מודעים ובמוכנות מלאה״
נשיא המדינה יצחק הרצוג, ביקר היום, יום שלישי, י״ב בתמוז,...
קול קורא להגשת מועמדות לקבל אות יקיר/ת העיר בסימן מבצע "עם כלביא" לשנת תשפ"ה 2025
עיריית בת-ים יוצאת בקול קורא לציבור להמליץ על מועמדים ראויים...
דילוג לתוכן