בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים

בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים
קרדיט- יח"צ

שימוש בווטסאפ לקבלת מצב התור ו׳מספר׳ ומערכת חכמה שמנטרת את מספר הלקוחות מחוץ ובתוך הסופר, או הבנק, ומווסתת את התפוסה 

הפתרונות החכמות של Wavetec שיגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, יאפשרו לארגונים לסייע ללקוחות לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

קרדיט- יח"צ

בשבועות ובחודשים הקרובים, חייהם של העומדים בתורים, בין אם בקופות החולים, בסניפי הבנקים או כניסה לסופרים, הולכים להשתפר – זמני העמידה בתור מצידם של הלקוחות יתקצרו (ויפחיתו סיכוני חשיפה) והחברות והארגונים יוכלו לעמוד ביתר קלות בתקנות החדשות שהביאה איתה הקורונה.

הפתרונות והטכנולוגיות החדשות יגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, שנבחרה לייצג את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברתWavetec  פעילה כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.

בין הפתרונות החדשים: מוצר חדש מבוסס ענן -""SafeQ, שמשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת לקוחות בסניף. הפלטפורמה תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות, באופן פרודוקטיבי וללא מגע פיזי. פתרון אחר שפיתחה החברה מאפשר הזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". הלקוח יכול לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות.

קרדיט- יח"צ

״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים. השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד אומר מיטווך כי, "בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קולולו חוגג את הרוח האמריקאית: שבוע ג'ק דניאל'ס וקולינריה בהשראה אמריקאית
לרגל ה־4 ביולי – בר הקוקטיילים קולולו בפתח תקווה יוצא...
היקב ההיסטורי בלב המושבה יהפוך למרכז לצעירים
לאחר שהוועדה לשימור אתרי מורשת בעיריית פתח תקווה אישרה לקדם...
חגיגה קולינארית יוקרתית: לראשונה קניון עופר רמת אביב פותח מתחם קולינארי ייחודי בימי שישי: "לה בוקרייה" מבית WEEKEND MARKET
המתחם יפעל בימי שישי באופן קבוע בחודשים הקרובים ויכלול  שפע...
הדלתות היו סגורות אבל הלב תמיד פתוח
גם בימי המלחמה, כשאזעקות היו חלק מהשגרה והמתח הורגש בכל...
יופי של יוזמה: בכירי ומתנדבי עמותת שניר מחלקים ערכות פנאי לילדים מרמת גן שפונו מבתיהם
בכירי ומתנדבי עמותת שניר החלו לחלק מאות ערכות פנאי לילדים...
להפוך את החלל לבית
כאשר רוכשים דירה מקבלן, אחד האתגרים המשמעותיים הוא להפוך את...
עושים שכונה: רשת קפה ביגה משיקה פורמט חדש של סניפים שכונתיים ברחבי הארץ תחת השם: BIGA STREET
שני הסניפים הראשונים יפתחו: בשכונת הנוריות בראשון לציון ובשכונת הנשיא...
הנצחה ברוח המלחמה
ראש העיר רמי גרינברג יביא בפני מועצת העיר הצעה לקריאת...
בשורה משמחת לחובבי היין והקולינריה: הטייסטינג רום משיק תפריט קיץ חדש ושעות שמחות מבעבעות
הטייסטינג רום בר היין הקונספטואלי שבפארק שרונה תל אביב מזמין...
לא משאירים אף אחד מאחור: בת-ים מגויסת למען הכלבים והחתולים שפונו עם משפחותיהם
מבצע "עם כלביא" הותיר חותם כואב בעיר בת-ים. בעקבות פגיעה...
דילוג לתוכן