בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים

בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים
קרדיט- יח"צ

שימוש בווטסאפ לקבלת מצב התור ו׳מספר׳ ומערכת חכמה שמנטרת את מספר הלקוחות מחוץ ובתוך הסופר, או הבנק, ומווסתת את התפוסה 

הפתרונות החכמות של Wavetec שיגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, יאפשרו לארגונים לסייע ללקוחות לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

קרדיט- יח"צ

בשבועות ובחודשים הקרובים, חייהם של העומדים בתורים, בין אם בקופות החולים, בסניפי הבנקים או כניסה לסופרים, הולכים להשתפר – זמני העמידה בתור מצידם של הלקוחות יתקצרו (ויפחיתו סיכוני חשיפה) והחברות והארגונים יוכלו לעמוד ביתר קלות בתקנות החדשות שהביאה איתה הקורונה.

הפתרונות והטכנולוגיות החדשות יגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, שנבחרה לייצג את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברתWavetec  פעילה כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.

בין הפתרונות החדשים: מוצר חדש מבוסס ענן -""SafeQ, שמשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת לקוחות בסניף. הפלטפורמה תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות, באופן פרודוקטיבי וללא מגע פיזי. פתרון אחר שפיתחה החברה מאפשר הזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". הלקוח יכול לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות.

קרדיט- יח"צ

״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים. השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד אומר מיטווך כי, "בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חנויות משקפיים בחיפה: משקפי ראיה במקום ובדיקת לחץ תוך עיני
חנויות משקפיים בחיפה מציעות מגוון רחב של פתרונות ראיה המיועדים...
הלוואה לעסק שלכם- לא רק דרך הבנק
כל עסק צריך לפעמים הלוואות. אמרו לכם את זה חברים...
עו"ד חדלות פירעון, עורך דין פשיטת רגל ופריסת חובות: הדרך לשיקום כלכלי ולחזרה לשגרה
התמודדות עם חובות כבדים, לחצים מנושים והליכי גבייה יכולה להיות...
שמירה על ערך הנכס שלכם בגבעתיים
גבעתיים, אחת הערים המבוקשות במרכז הארץ, משלבת מבנים ותיקים לצד...
רשת מי מה מו מחדשת: ספיישל חודשי מפתיע בכל חודש הרשת מובילה מהלך קולינרי חדשני עם שילובים יצירתיים
רשת ההמבורגרים מי מה מו ממשיכה לחדש ולהביא לקהל הלקוחות...
השמיכה הזוגית הטובה ביותר שאי פעם תהיה לכם
https://boutique-weiss.co.il/product-category/שמיכות-פוך/שמיכות-זוגיות/אתם עוברים דירה וכחלק מהמעבר החלטתם על רכישת שמיכות וכריות...
חודש מרץ מקסיקני במסעדת LOFT בג'ורג' תל אביב מסע בין תבלינים, צבעים וטעמים במהלך חודש מרץ 2025
ג'ורג' תל אביב חוגג שנה, ובמסגרת החגיגות מציגה מסעדת LOFT...
היום (שני) עיריית פתח תקווה עברה לידיים צעירות!
במסגרת יום חילופי השלטון המסורתי, בני ובנות הנוער בעיר לקחו...
מרץ בתיאטרון הסימטה: הצגות ומופעים בחודש מרץ 2025
תיאטרון הסימטה מציג את לוח המופעים לחודש הקרוב, עם הצגות...
חלום של עדלאידע!
עדלאידע 2025 תתקיים בסימן חלומות! בתקווה לחלומות טובים, ורודים ושלווים,...
דילוג לתוכן