Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בריאות וטעם הולכים ביחד

בריאות וטעם הולכים ביחד
קרדיט לתמונה: unsplash.com

אין צורך לוותר על הטעם כאשר שומרים על הבריאות וזה ממש לא נכון שאוכל בריא הוא טעים פחות. את ההוכחה הזאת מקבלים באין ספור המתכונים שאפשר להרכיב מהפירות הקפואים ושלל מזונות העל שמוסיפים להם במתכונים כמו סלטים, שייקים או אכילה שלהם כמו שהם. בין היתר, אנחנו מוצאים מזונות על כמו אצות, ירקות מים ייחודיים או גרגירים שונים ומעל כולם ניצבים גם הפירות שאנחנו מכירים כבר שנים בישראל. אחד מהם הוא תמר מג'הול, הפרי שכולם אוהבים בגלל המתיקות העזה שלו והמרקם הנעים של התמר הגדול. תמרים הם פרי נהדר ובריא שמוסיף נוגדי חמצון לגוף ומשפרים את מצב הלב וכלי הדם, אבל גם עוזרים לעיכול קל יותר למי שיש לו בעיה עם מערכת העיכול. התמרים יכולים להיות קפואים ולחים או מיובשים מבלי לוותר על העסיסיות שלהם והם פרי שיכול לשמש קינוח או תוספת לכל שייק שלכם. חברת Berry Fairy מציעה לכם משלוחים עד הבית של פירות קפואים ופירות יבשים ומזונות על, לשיפור התזונה שלכם והבריאות בקלות.

מזונות על ייחודיים

בשנים האחרונות אנחנו מכניסים למזווה שלנו גם מזונות על נוספים שלא הכרנו ואחד מהם הוא גרגרי צ'יה, שאפשר למצוא בגרסה השחורה והלבנה. צ'יה הוא מזון שאפשר להוסיף לשייקים וגם לסלטים והוא נחשב למזון עשירם בשני סוגי אומגה 3 ו-6, בחלבונים ובנוגדי חמצון. ככזה, הוא עוזר לשמור על בריאות המוח וגם מוסיף המון טעם לחיים ולמזון. יחד עם פירות קפואים נוספים הוא יכול להוביל את התפריט הבריא שלכם ולתת לכם אין ספור רעיונות לשילובים במתכונים שונים. הגרגרים מככבים גם בלחמים בריאים וגם במיני מאפה והם מומלצים לכל מי שרוצה לשמור על תפריט עשיר באבות המזון בקלות וללא קלוריות מיותרות.

נמנעי גלוטן מוזמנים לחגוג

עד לפני כמה שנים לא היו לנו בישראל מוצרים נטולי גלוטן מגוונים ובמחירים הגיוניים ולכן כיום אפשר לחגוג על מוצרים כאלה שיש במגוון עצום. זאת כבר לא בעיה לחפש את המוצר הטוב ביותר שאינו מכיל גלוטן משום שכיום יש לכם אפשרות בחירה. יש לכם קמחים שונים לאפייה ביתית כמו קמח שקדים ויש אין ספור מתכונים ללא גלוטן שתוכלו ליישם כדי ליהנות מהבריאות. מוצרים כאלה משמשים אותנו לא רק כשאנחנו רגישים לגלוטן אלא גם כשאנחנו רוצים להימנע ממנו כשהוא גורם לכבדות ולתחושה לא נוחה. אם אתם רוצים תפריט בריא יותר ומחפשים מוצרים כאלה שמגיעים עד הבית, Berry Fairy עומדים לשירותכם בכל שאלה או התייעצות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...